TaPassz: Újabb érintés nélküli fizetőeszköz a TakarékPontnál

forrás Prim Online, 2012. március 22. 11:08

A TakarékPont tovább bővítette MasterCard PayPass termékeinek kínálatát a TaPassz elnevezésű fizetőeszközével. A TaPassz bármilyen eszközre felragasztható mini bankkártya – akár személyes tárgyakra, például mobiltelefonra is – így mindig kéznél van. Az érintés nélküli technológián alapuló matrica könnyű és gyors fizetési alternatívát kínál, legyen szó gyorséttermekben, élelmiszerüzletekben, moziban, újságosnál vagy akár kávézókban, benzinkúton történő vásárlásról.

Biztonság és praktikum

A TaPassz rádiófrekvenciás kapcsolattal működik. Fizetéskor a TaPasszt a MasterCard® PayPass™ leolvasó szimbólummal jelzett részéhez kell tartani. Ezt követően egy sípszó és a felvillanó lámpa jelzi, ha a TaPassz elfogadásra került és a tranzakció megtörtént.
Az 5000 forint alatti vásárlási tételek PIN kód és aláírás nélkül fizethetők vele. (Külföldön ez az összeghatár eltérő lehet.) A TaPassz biztonságérzetet nyújt, hiszen fizetéskor nem kell átadni a pénztárosnak, csupán a MasterCard® PayPass™ terminál közelében kell helyezni. 
Világszerte 37 ország 355 000 elfogadóhelyén, Magyarországon is több mint 1500, MasterCard® PayPass™ logóval megjelölt helyszínen használható fizetésre, napi maximum 50 000 forintos vásárlási limittel. A MasterCard® PayPass™ elfogadóhelyek pontos listájáról a MasterCard® oldalán lehet tájékozódni (http://www.mastercard.us/cardholder-services/paypass-locator.html).
A TaPassz a bevezető kampány során akciósan 990 Ft-ért igényelhető (a facebook/takarékpont oldalon, vagy személyesen a 420 fiókunk valamelyikében) az összes TakarékPont számlacsomaghoz meglévő, valamint új ügyfeleknek egyaránt. További információkat az érdeklődők alábbi linken találnak:
http://www.takarekpont.hu/takarekpont/hu/lakossag/szamlavezetes/bankkartyak/paypasstapassz.html
 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01