NFÜ támogatásból felhőszolgáltatás
A Central Europe On-Demand Zrt. az Európai Unió által is támogatott projektjének keretében egy professzionális, a vállalati alkalmazások felhőből való szolgáltatására alkalmas platformot hozott létre, amely segíti a hazai KKV-kat az üzleti hatékonyságukat növelő alkalmazások igénybevételében. Az értékesítési partnerek és a KKV-k igényei szerint testreszabott, felhasználóbarát önkiszolgáló felületen keresztül könnyen és gyorsan hozzáférhetőek az irodai és mobil munkavégzéshez elengedhetetlenül fontos integrált kommunikációs és csoportmunka szolgáltatások.
A projekt keretében megvalósult fejlesztések során a CE On-Demand nagy hangúlyt fektetett a kifejezetten a KKV-k számára hasznos költséghatékony, előre tervezhető és hatékonyságot növelő integrált szolgáltatáscsomagokra. A meglévő ügyfélkör igényei és a hazai és globális felmérések által kimutatott piaci igényeknek megfelelően elsősorban a távmunkát, a csoportos dokumentum- és iratkezelést, illetve a valós idejű együttműködést segítő üzleti levelezési, kollaborációs, adatmentési és kommunikációs szoftvereket kínálnak ügyfeleiknek viszonteladó partnereiken keresztül. Magyarországon jelenleg a legnagyobb partnerük a Telenor: a Webiroda termékcsoport felhasználóinak a projekt keretében megvalósított platform biztosítja az értéknövelt felhőszolgáltatásokat.
A projekt részeként a CE On-Demand egy nemzetközi viszonylatban is kiemelkedő felhőszolgáltatásra specializált felügyeleti és adminisztrációs szoftvert is kifejlesztett. A Cloud Services Manager™-en keresztül az igényelt alkalmazások elérése, a felhasználók és a szolgáltatások önkiszolgáló adminisztrációja gyorsan és könnyedén megoldható - akár naponta az igényekhez igazítható -, így nagyvállalati szintű képességeket használhatnak és számottevő időt és költségeket takaríthatnak meg a KKV-k.
Tüdős András, a CE On-Demand műszaki igazgatója elmondta: „A Cloud Services Manager™ főként a viszonteladói partnereink kis- és középvállalati ügyfélkörének igényeit figyelembe véve lett kialakítva. Felületei és az integrációs interfészei teljes mértékben a partnerek igényei szerint testreszabhatóak, több nyelven elérhetőek. A moduláris felépítés révén folyamatosan bővíthető új szolgáltatásokkal, képességekkel és üzleti folyamatokkal. Ezáltal a felhőszolgáltatások könnyen összecsomagolhatóak például távközlési szolgáltatásokkal, támogatva a felhőszolgáltatások terjedését és a KKV-k működését Magyarországon.”
A Cloud Services Manager™ felületét Magyarországon kívül 15 országban 27 távközlési és rendszerintegrátor partner több ezer KKV ügyfele használja.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósul meg. A projekt összes elszámolható tervezett költsége 500.957.350 Ft. 49,91 %-os támogatási intenzitás mellett a megítélt támogatás összege 250.007.086 Ft.
Kapcsolódó cikkek
- Asus válasz a felhő-korszakra
- LG Cloud: Az első valós idejű letöltést támogató multimédia-felhő
- Új osztott feldolgozási technológia a hatékony adatgyűjtéshez
- A felhő gyakorlatáról adminoknak és fejlesztőknek
- Telenor Webiroda: élen a felhőszolgáltatások között
- 4,3 millárd dollárért vásárolja fel az SAP az Ariba felhőóriást
- EuroCloud Day 2012: európai összefogás a cloud computing elterjesztéséért
- EuroCloud Day: a kormányzat is spórolhat a cloud computing megoldásokkal
- Panda a felhőben: Központilag menedzselhető védelemi megoldás KKV-knak
- Fantasztikus felhőalkalmazást dob piacra a Qualysoft
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.