Támogatói szerepkörbe került az e-kereskedelem egyik fő képviselője
Elkezdeni az álom megvalósítását ma már jóval könnyebb, mint korábban, de még egyszerűbb, ha segítség is érkezik hozzá. A 2011-ben indult Shoprenter azzal a céllal jött létre, hogy segítse a kereskedőket a minél hatékonyabb online értékesítésben. A cég januártól a Cápák között műsor kiemelt stratégiai partnere lesz.
A Shoprenter sikerének az igazi titka, hogy mindig többet akar nyújtani, mint amit elvárnak tőle. Kulcsár István Róbert, a cég vezető tanácsadója ezt úgy fogalmazta meg, hogy amikor az ügyfelek először felkeresik őket nemcsak egy webshop motort, de egy komplett e-kereskedelmi ökoszisztémát kapnak.
„Ez az év rendkívüli volt mindenki számára, így számunkra is. 2021-ben viszont olyan stratégiai kapcsolatokra tettünk szert, amellyel új szintre fogjuk emelni a hazai e-kereskedelmet. Egyik fontos mérföldkő az életünkben, hogy elindult a Cápák között üzleti showműsorral is az együttműködésünk” – mondta Kulcsár István Róbert.
A tanulásra épített sikertörténet, "kishalakat" segít a Shoprenter
A kiemelt stratégiai együttműködéssel nemcsak partnerek lettek, de egyúttal – ahogy a vezető tanácsadó fogalmaz – a „kishalak” online növekedését is támogatják.
„Ezt a növekedést, több mint 5500 magyarországi webáruház tapasztalataira építjük, stílusos megjelenéssel és sokszínű alkalmazásainkkal támogatjuk webáruházakat, hogy éjjel-nappal bevételt termeljenek. Mindenkinek az a célja, hogy sikerre vigye az ötletét, mi pedig igyekszünk segíteni ebben.”
A Shoprenter segít megismerni az ötletedben rejlő lehetőségeket
Már az indulás előtt elérhető ingyenesen a Shoprenter edukációs rendszere, amely stabil alapot nyújt az ügyfelek álmainak megvalósításához.
„A digitalizáció hatására bármilyen tudás és forrás elérhető az interneten keresztül. Minden a rendelkezésünkre áll, így sokkal könnyebben és gyorsabban lehet egy-egy jónak tűnő ötletet érvényesíteni a piacon. Mi ehhez az „egyenlethez” adjuk hozzá a komplett e-kereskedelmi ökoszisztémát, ami keretet adhat egy online vállalkozás fejlődésének. Nálunk bárki elindíthat egy ingyenes próba webáruházat, néhány percen belül” - mondta Kulcsár István Róbert, a Shoprenter vezető tanácsadója.
Számok és érdekességek
- jelenleg több mint 5500 aktív webáruház fut a Shoprenter rendszerén
- 7800 telepített alkalmazás segíti ügyfeleiket a webáruház üzemeltetésben
- 35.000 webáruház indítási konzultációt tartottak meg e-kereskedelmi szakértőik
- 300.000 munkaórát töltöttek a webshop motor és az ökoszisztéma elemek fejlesztésével
- 158 milliárd éves forgalom, 2020-ban már a hazai e-kereskedelmi bevétel ötödét Shoprenteres boltokon keresztül bonyolították
Kövesd a Cápák között műsorát január 2-tól minden vasárnap 18:50-kor az RTL Klubon!
Kapcsolódó cikkek
- Elkészült a 2021-es Nagy Webáruház Felmérés
- A Yuspify e-kereskedelmi körképet készít webáruházak számára
- Jön az Amazon, napról napra nő a magyar webshopok fenyegetettsége
- Így reagáltak a pandémiára az eMAG Marketplace-en értékesítő hazai cégek
- Jótállási jegy minta készült a webáruház üzemeltetőknek
- Egy magyar fejlesztés akár 10-12% bevételnövekedést is hozhat a webáruházaknak
- Továbbra is lendületben az online piac
- Glami.hu: személyre szabott tartalom nélkül labdába sem rúghatnak az e-kereskedelemi vállalkozások
- Az új e-kereskedelmi szabályok kedveznek az exportnak
- Szakmai szövetség tagja lett a Vivre
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
TECHXPO 2024: Már közel 360 ezren töltötték le a Digitális Állampolgár mobilalkalmazást
Megnyitotta kapuit a TECHXPO 2024, Közép-Európa legnagyobb tech csúcstalálkozója Budapesten. A négynapos rendezvény fajsúlyos nemzetközi konferenciaprogrammal indult, melynek nyitóelőadását Rogán Antal, a Miniszterelnöki Kabinetirodát vezető miniszter tartotta a Digitális Állampolgárság témájában. Előadott még a konferencián többek között Gerd Leonhard, a világ TOP 10 jövőkutatóinak egyike, Hong-Eng Koh, a Huawei Technologies globális közszolgálati iparági vezető kutatója, illetve Bojár Gábor, a Graphisoft alapítója is.
A Tenstorrenttel közösen fejleszti mesterségesintelligencia-megoldásait az LG
Az LG Electronics (LG) és a Tenstorrent bejelentette, hogy kibővítették együttműködésüket, amelynek célja a globális piacra szánt SoC-k, (System-on-Chips, azaz egylapkás rendszerek) fejlesztése. A partnerség révén az LG célja, hogy tovább bővítse a termékeihez és szolgáltatásaihoz használt AI-chipek tervezésében és fejlesztésében rejlő lehetőségeket. A vállalat elkötelezett az AI-alapú innovációk előmozdítása mellett, különösen a háztartási készülékek, az okosotthon-megoldások, valamint a jövőbeli mobilitási és kereskedelmi fejlesztésének területén.
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.