Ingyenes IAB-s online képzés a GA4 és a GA360 által kínált lehetőségekről
Július 1-én a Universal Analytics felületén megszűnt az adatgyűjtési és weboldalelemzési lehetőség, azóta már az ingyenes Google Analytics 4 vagy az Analytics fizetős, nagyvállalati verziója, az új Google Analytics 360 használható mérésre. De vajon mire elég az ingyenes, és mit tud a fizetős analitikai szoftver?
Ebben a kérdésben és a két verzió közötti választásban szeretne segíteni az IAB Hungary Analitika Munkacsoportja azzal, hogy egy egyórás online alapozó szeminárium keretében mutatja be a GA4 által biztosított újszerű riportokat, miközben arra is választ ad, kinek érdemes elgondolkodni a GA 360-as verzió használatán, és hogyan lehet abból a legtöbbet kihozni.
A webináriumon Magyarország legrégebbi Google Partnerei közül két olyan digitális marketing ügynökség képviselői beszélnek majd a Google Analytics nagyvállalati verziójáról, amelyek hazánkban kizárólagos joggal rendelkeznek az analitikai szoftver értékesítésére.
Az online szeminárium 2023. szeptember 1-én, pénteken 11 órakor kezdődik, a közvetítés linkjét e-mailben külddik el a regisztráció során megadott e-mail címre.
Program:
● Mivel tud többet a GA360 az ingyenes GA4-nél? – Geiger Tamás (JabJab Online Marketing, COO)
Milyen esetben jelenthet előnyt, ha négyszer annyi egyéni dimenziód lehet vagy sokkal több konverziót tudsz meghatározni? Mi az a Privacy Shield, és miért fontos az EU-s adattárolásban? Részletes összehasonlítás az ingyenes és a fizetős termék funkciói között a különböző limitek értékei alapján, és válaszok a nagyvállalatoknál felmerülő adatvédelmi aggályokra.
● Honnan tudom, hogy ez nekem üzletileg megéri? – Tóth Nóra (INTREN, analitikai üzletágvezető)
Milyen tényezőket érdemes mérlegelni egy ilyen licence beszerzése kapcsán? Hogyan tudja a marketingosztály igazolni a szoftver szükségességét a beszerzés vagy az ügyvezetés felé? És valójában mennyi az annyi? Valós példák, amelyek komoly business KPI mutatókban mérhető fejlődést eredményeztek, és amely eredmény a GA360 nélkül lehetetlen vagy nagyon nehezen kivitelezhető lett volna.
A két prezentációt követő kérdezz-felelek szekció moderátora: Tóth Nóra
Az online szeminárium mindazok számára nyújthat segítséget, akik az év utolsó negyedévének riportjait már stabil háttértudással szeretnék készíteni, esetleg a 2024-es évre terveznek az új GA360-as verzióval. Az ingyenes, egyórás webináriumról bővebben itt lehet olvasni, regisztrációt ezen az oldalon fogadják.
Kapcsolódó cikkek
- Megjelent az IAB Hungary új, hazai podcastpiaci kiadványa
- Július 1-jén megszűnik a Google 10 éves szolgáltatása
- Mindenki számára ingyenes online képzést tart az IAB a GA4-ről!
- Megjelent az IAB Hungary AdEx 2022 és AdExpect 2023 legfrissebb riportja
- Megvannak a digitális marketingről szóló legjobb szakdolgozatok
- PPC munkacsoportot indított az IAB Hungary
- Az IAB Hungary idén is díjazza a legjobb szakdolgozatokat
- A Huawei lett az első olyan kínai szolgáltató Európában, amely CMP-szolgáltatásokat nyújthat
- Megvan a legjobb szakdolgozat a digitális marketingről
- Ekkora sokk még nem érte a magyar fuvarozói szektort
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon
A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.