Hogyan olvasztató egybe az MMS-ben a tartalom és a reklám?

MMS reklámprogram az O2-től

Kollár Csaba, 2003. július 16. 23:32
A mobilmarketinggel foglalkozó Enpocket együttműködési megállapodást kötött az O2-vel, melynek értelmében elsőként indítanak útjára egy olyan kommunikációs programot, amellyel az MMS kampányok hatékonyságát vizsgálhatják.
Az MMS Insight egy olyan elemzőprogram, amelyikkel az MMS kampányok hatékonyságát vizsgálhatják, és olyan kérdésekre kaphatnak választ, mint a képek, zenék, színek, logok és animációk egységes keretben történő alkalmazásának lehetőségei, valamint ezek egymást erősítő hatása. Eddig több vállalat jelentkezett a tesztüzemre, többek között a Coke, a Cadbury és a First Direct.

Az Enpocket és az O2 közös közleményében kiemeli, hogy a kutatás, valamint az arra épülő programok és jelentések bármely piaci szereplőnek komoly segítséget adhatnak annak megértésében, hogy hogyan működik az MMS marketing, hogyan lehet az MMS-t minél jobban felhasználni a márka építésében, és hogyan lehet integrálni a hagyományos és a digitális médiakampány eszközei közé. A most induló program központi kérdése az, hogy hogyan olvasztató egybe az MMS-ben a tartalom és a reklám(üzenet).

Laurence Alexander az O2 elnöke elmondta, hogy "az Enpocket és az O2 2001 óta dolgozik együtt azért, hogy segítse a márkáknak megérteni a mobilkommunikációt, illetve, hogy konkrét tanácsokkal és ötletekkel lássuk el a márkatulajdonosokat az új kommunikációs eszközök és csatornák használatát illetően.

Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen

Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.

2024. november 4. 17:26

A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at

A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.

2024. november 4. 15:44

Ezt tudja az OMODA autók gyártója, a Chery Group új akkumulátor-technológiája

Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.

2024. november 4. 15:07

A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at

A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.

2024. november 4. 14:06

Felmérés: a hollandiai szervezetek negyede nincs felkészülve kibertámadásra

Hollandiában a közepes és nagyvállalatok negyede nincs felkészülve egy esetleges kibertámadásra – jelentette hétfőn az NLTimes című holland hírportál a KPN holland távközlési vállalat megrendelésére készült felmérésre hivatkozva, amelyben kiemelik az egészségügyi szektor veszélyeztetettségét is.

2024. november 4. 13:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59