Hogyan olvasztató egybe az MMS-ben a tartalom és a reklám?
MMS reklámprogram az O2-től
Az Enpocket és az O2 közös közleményében kiemeli, hogy a kutatás, valamint az arra épülő programok és jelentések bármely piaci szereplőnek komoly segítséget adhatnak annak megértésében, hogy hogyan működik az MMS marketing, hogyan lehet az MMS-t minél jobban felhasználni a márka építésében, és hogyan lehet integrálni a hagyományos és a digitális médiakampány eszközei közé. A most induló program központi kérdése az, hogy hogyan olvasztató egybe az MMS-ben a tartalom és a reklám(üzenet).
Laurence Alexander az O2 elnöke elmondta, hogy "az Enpocket és az O2 2001 óta dolgozik együtt azért, hogy segítse a márkáknak megérteni a mobilkommunikációt, illetve, hogy konkrét tanácsokkal és ötletekkel lássuk el a márkatulajdonosokat az új kommunikációs eszközök és csatornák használatát illetően.
Kapcsolódó cikkek
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac
- Az elektronikus reklámpiac mérete 2006-ban 73 milliárd forint volt
- Tovább erősít az Adnetwork
- Reklámrészesedést kapnak a YouTube-ra feltöltők
- Népszerű az ingyenes MMS-hétvége a Pannonnál
- Kulcsszavas eBay reklámok a neten
- 38%-kal több internetes reklám Amerikában
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Ezt tudja az OMODA autók gyártója, a Chery Group új akkumulátor-technológiája
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Felmérés: a hollandiai szervezetek negyede nincs felkészülve kibertámadásra
Hollandiában a közepes és nagyvállalatok negyede nincs felkészülve egy esetleges kibertámadásra – jelentette hétfőn az NLTimes című holland hírportál a KPN holland távközlési vállalat megrendelésére készült felmérésre hivatkozva, amelyben kiemelik az egészségügyi szektor veszélyeztetettségét is.