Több hazai nagyvállalatnál már meg is kezdődött az új Office bevezetése
Főleg pénzügyi, kereskedelmi és telekommunikációs cégek fejezték ki vásárlási szándékukat az elmúlt rövid időszakban, de a potenciális vevők között biztosítók, iparvállalatok is vannak - részletezte Radó Gábor. Példaként a Richter Gedeon gyógyszergyárat említette, ahol már meg is kezdődött a korábbi verziójú Microsoft-megoldásokról való upgrade-elés. A cég elsősorban dokumentumkezelésre és a csoportos munkafolyamatok támogatása érdekében vezeti be az Office Rendszert. Kereskedelmi cégek közül a szoftvervállalat értékesítési tanácsadója a MOL Trade-et említette.
Radó Gábor a Microsoft magyarországi várakozásaival kapcsolatban azt mondta, jelentősen nőni fog a szerveroldali megoldások (SharePoint Portal Server, Exchange 2003, Project Server stb.) értékesítése. A vállalat arra is nagy hangsúlyt helyez, hogy felismertessék a korábbi változatok használóival, hogy az új Office Rendszer bevezetése olyan előnyökkel jár, ami miatt érdemes minél előbb elvégezni az átállást, mert átlagosan már hat hónappal az implementálás után megtérül a befektetés, ami által a cégek eredményessége jelentősen nőhet. Az érvényes OSL, EA vagy EAS szerződéssel rendelkező ügyfelek egyébként ingyenesen jutnak hozzá a termék új változatához, így bármikor frissíthetnek anélkül, hogy a szoftverért külön fizetniük kellene.
Az értékesítési tanácsadó úgy véli, a Microsoftnak az üzleti döntéshozókat is meg kell szólítania, mivel az új megoldás az üzleti folyamatokat úgy támogatja meg, hogy segíti a vállalaton belüli információmegosztást, kommunikációt és a döntési folyamatokhoz azonnal rendelkezésre álló, percre kész adatok használhatók. A célközönségbe egyébként nem csak a nagyvállalati szegmens tartozik, hiszen az új Office a kisvállalatoknak is számos korszerű megoldást ad, például a Business Contact Manager révén egy "mini-CRM" rendszert tudnak az Outlookba beépíteni.
Kérdésünkre, hogy a magyar nyelvű Office változat értékesítése mikor kezdődik meg, Radó Gábor így felelt: - Már november közepétől elérhető lesz a magyar nyelvű Office 2003 OEM konstrukcióban, a dobozos változat értékesítése a viszonteladói partnerhálózaton keresztül pedig december 3-tól kezdődik meg hazánkban. A megfelelő licencszerződéssel (volume licence) rendelkező vállalatok pedig akár már ma is le tudják tölteni az erre a célra kialakított internetes kiszolgálógépről.
A magyarítási folyamat egyébként idén januárban, még a leendő Office Rendszer kezdeti (Release Candidate) változatainak tesztelésekor kezdődött. Radó Gábor cáfolta azon értesülésünket, hogy a magyarítás csak Dublinban, a Microsoftnál zajlott. Elmondása szerint a munka a magyar és a dublini honosító csapat révén szinkronban történt: - Például kollégám, Pozsony Balázs Office termékmenedzser maga is bekapcsolódott a honosítási munkába Budapestről, de megemlíthetem Kőnig Tibor kollegámat, aki a Microsoft Projekt magyarosításában vette ki részét - említette.
A budapesti székházban arról is kérdezősködtünk, mennyire szólnak bele a Microsoft amerikai központjából, Redmondból, illetve az EMEA-régióbeli főnökségtől, Párizsból a helyi értékesítési stratégiába. "A termék árát ugyan központilag meghatározzák, de az értékesítési folyamatokba, a stratégia kidolgozásába csak kis mértékben szólnak bele, ugyanakkor minden segítséget megadnak, amire szükségünk lehet, például a Microsoft belső portálján számos tanulmányt helyeznek el folyamatosan. A müncheni EE főnökség ugyanakkor nagyon szigorúan ellenőrzi munkánk minőségét, a partnerekkel és az ügyfelekkel való kapcsolattartásunkat. Az idén meghirdetett, úgynevezett CPE programunk (Customer & Partner Experience - ügyfél és partner elégedettségi program) keretében összegyűjtik az ügyfelek, partnerek visszajelzéseit, megnézik, hogy megfelelő gyorsasággal és kellő odafigyeléssel oldottuk-e meg a problémákat, az ügyfelek könnyedén utol tudtak-e érni bennünket. A Microsoft ugyanis egyre inkább a megoldásközpontú értékesítésre helyezi a hangsúlyt, aminek az is részét képezi, hogy legyen megfelelő reagálás a kihívásokra."
Kapcsolódó cikkek
- Új vezető a Microsoft Magyarország élén
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- Közösségi Technológiai Központ nyílik Tatabányán
- Június 30-ig még olcsóbbak a Microsoft magyar nyelvű termékei
- Július 1.-től nincs több OEM Office 2003
- Kiemelkedően jó Grepton eredmények a Microsoft támogatási pályázatán
- A Microsoft a régió legjobb munkahelye
- A NetAcademiával képezteti leendő tanácsadóit a Microsoft
- Webfejlesztői verseny Microsoft platformon
- Üzleti intelligencia mindenkinek, Microsoft eszközökkel
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
MyPhoneExplorer 2.2.0
Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.
Battery Monitor 10.4
A kis alkalmazás számos hasznos információt szolgáltat az akkumulátorunk aktuális állapotáról. Többek között hangjelzéssel figyelmeztet, ha a töltési szint kritikusra csökken, vagy ha elérte a maximális szintet.