Világszerte egyre több ügyfél jövedelmezőségét növeli az iScala
A Scala aktuális piaci bevezetését célzó kampányát, a HeadStart-ot úgy tervezték, hogy intelligens, költséghatékony és gyors módszert kínáljon a korábbi Scala szoftververziók frissítésére és a meglévő informatikai beruházások üzleti előnyének kiaknázására. "A kampány a versenytársakhoz képest gyorsabb használatba vételt tesz lehetővé, és az alapcsomag kiegészül iScala Connectivity Solution, iScala CRM, iScala Service Management és iScala BI Server megoldásokat kombináló ajánlattal. A HeadStart alapfunkcionalitást, valamint a hatékonyság növeléséhez, a termelékenység fokozásához és az üzleti folyamatok optimalizálásához szükséges eszközöket kínál" - mondta Patrick Pando, a Global Sales and Marketing csoport alelnöke.
Az iScala integrált vállalati erőforrás-tervezési, ügyfélkapcsolat-kezelési és ellátásilánc-felügyeleti megoldásokat kínál a világ bármely pontján lévő vállalat számára a helyi nyelvekhez, adózási és jogi kívánalmakhoz igazított webes szolgáltatási platfomjának használatával. Az iScala átfogó, azonnali képet ad a vállalkozásról, és automatizált együttműködési formák forrása lehet a vásárlók és a beszállítók között; valamint kompromisszummentes funkcionalitást kínál az üzleti folyamatok korszerűsítésére és a haszon növelésére.
2004 második negyedévében a Scala jelentős fejlesztésekre készül, és további funkciók hozzáadását tervezi az iScala-rendszerhez az első termékfejlesztési csomag kiadásával.
Kapcsolódó cikkek
- Sikeres Microsoft ERP-partner a rEVOLUTION
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- A rEVOLUTION építőipari megoldását vezette be a Narva cégcsoport
- Újabb Microsoft elismerés a rEVOLUTION-nek
- HostLogic: SAP-ban az élen
- Tovább erősít a rEVOLUTION az ERP terén
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.