Experience Music Project: ügyviteli folyamatok korszerűsítése az Epicorral
Az Epicor Procurement egy teljes beszerzésfelügyeleti megoldás, amely zökkenőmentes kapcsolatot biztosít a vevők és a szállítók között a termékek és szolgáltatások közvetett és közvetlen beszerzése során. Az Epicor Procurement rendszer részeként az Epicor for Non-Profit Organizations nevű ügyviteli rendszer biztosítja az EMP számára, hogy a jóváhagyásokat még a beszerzési költségek felmerülése előtt megszerezze és dokumentálja, továbbá lehetővé teszi a vezetőség számára az elszámolási kódok áttekintését, valamint a ráfordítások projektenkénti nyomon követését és jóváhagyását.
Paula Reeves, az EMP beszerzési szakértője szerint az Epicor Procurement körülbelül 15 munkaórát takarít meg hetente az EMP könyvelési osztályának, ahonnan az Epicor Procurement automatikus munkafolyamat-kezelési funkciójának köszönhetően már nem szükséges kiküldeni a számlákat az egyes részlegeknek.
Az Epicor Procurement megbízható online munkafolyamat-kezelési megoldása segít a költségek felügyeletében azáltal, hogy megszünteti a szabályozatlan szerződés nélküli vásárlásokat, valamint feleslegessé teszi a beszerzési eljárások papíralapú rögzítését. A megoldás lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy bárhonnan, éjjel-nappal elkészíthessék igénylésüket.
Az Epicor Non-Profit nagy teljesítményű és rugalmas vállalatirányítási megoldás a nonprofit szervezetek számára.
- Az amerikai popzenében rejlő kreativitás és innováció felfedezésére vállalkozó EMP (www.emplive.com) egy különleges múzeum, amely a rock ’n’ roll lényegének, valamint a rockzenének más zenei irányzatokra gyakorolt hatásának megragadására és visszaadására törekszik. Az EMP dinamikus struktúráján belül teljes érzékszervi tapasztalat várja a látogatókat. A látogatók elkészíthetik saját zenéjüket, láthatják és tanulmányozhatják az EMP több mint 80 ezer tételből álló gyűjteményének ritka tárgyait, különféle zenei különlegességeket hallgathatnak meg az egyedülálló kiállításokon. A 16 ezer négyzetméteres sokszínű és szokatlan kinézetű múzeum a város szívében, a Seattle Centernél helyezkedik el és 2003. június 23-án kezdte meg működését.
Kapcsolódó cikkek
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- Hódít az SAP a kkv-szektorban
- Új verzióval jelent meg az Oracle Enterprise Manager
- Exact-Flag: együttműködés az ügyfél-elégedettségért
- e-Synergy a Flag Zrt.-nél
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Erősít az update a magyar CRM-piacon
- BMW Magyarország: integrált CRM az Arcus Interactive-tól
- Dinamikusan nő az ügyfélkapcsolat-menedzsment piac
- Oracle: Siebel CRM Professional Edition itthon is
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.