Az SSA Global felvásárolná az Epiphanyt
Kovács Attila, 2005. augusztus 4. 19:02
Az amerikai CRM megoldásszállító Epiphany cég erősíteni fogja a magyar piacon is ismert, szintén tengerentúli SSA Global piaci pozícióját, miután a kibővített vállalati szoftvermegoldások és szolgáltatások szállítójaként ismert SSA Global Technologies tegnap bejelentette, hogy aláírta az Epiphany megvásárlásáról szóló megállapodást.
A tranzakció bruttó értéke 329 millió USD, illetve Epiphany-részvényenként 4,20 USD.
Az Epiphany az eladási, szolgáltatási, marketing és ügyfélanalízis területen termékcsaládokkal rendelkező, vezető CRM gyártónak számít a tengerentúlon. Ezek az alkalmazások hasonló szerviz-orientált architektúrán alapulnak, és ugyanazon Java 2 Enterprise Edition (J2EE) technológiára épülnek, mint a közelmúltban megjelent SSA Technology Architecture. A két cég termékeiből összeálló architektúra a felek véleménye szerint egyaránt szolgálja majd a meglévő nagyvállalati alkalmazásokkal való integrálás rugalmasságát és a specifikus iparágak igényeire való gyors testre szabást.
Az Epiphany az eladási, szolgáltatási, marketing és ügyfélanalízis területen termékcsaládokkal rendelkező, vezető CRM gyártónak számít a tengerentúlon. Ezek az alkalmazások hasonló szerviz-orientált architektúrán alapulnak, és ugyanazon Java 2 Enterprise Edition (J2EE) technológiára épülnek, mint a közelmúltban megjelent SSA Technology Architecture. A két cég termékeiből összeálló architektúra a felek véleménye szerint egyaránt szolgálja majd a meglévő nagyvállalati alkalmazásokkal való integrálás rugalmasságát és a specifikus iparágak igényeire való gyors testre szabást.
Kapcsolódó cikkek
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- Hódít az SAP a kkv-szektorban
- Új verzióval jelent meg az Oracle Enterprise Manager
- Exact-Flag: együttműködés az ügyfél-elégedettségért
- e-Synergy a Flag Zrt.-nél
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Erősít az update a magyar CRM-piacon
- BMW Magyarország: integrált CRM az Arcus Interactive-tól
- Dinamikusan nő az ügyfélkapcsolat-menedzsment piac
- Oracle: Siebel CRM Professional Edition itthon is