Ismerkedés a BEA WebLogic Server 9.0-val
A BEA WebLogic Server 9.0 máris kitűnő eredményt ért el több, független felmérésben. A PushToTest tesztelésének eredménye alapján a BEA WebLogic Server a kereskedelmi és nyílt forráskódú Java alkalmazásszervereket is megelőzte a nagyteljesítményű tesztesetek vizsgálatánál. A megállapítások egybecsengenek az iparág-standard SPECjAppServer2002 teljesítménymutatóval: a WebLogic Server 9.0 a leghatékonyabb a rendszererőforrások felhasználásában. A kimagasló eredményeket a szerver olyan funkciói teszik lehetővé, mint az új, szabályalapú terheléselosztó eszköz, valamint az önhangoló képességek a megosztott erőforrások számára.
Az új verzió a nagy sikerű BEA WebLogic Server 8.1-et egészíti ki számos új komponenssel és szolgáltatással. Az újdonságokkal a BEA WebLogic Server teljes biztonságot jelent a nagyvállalati szoftverkörnyezetért felelős IT menedzserek számára. Az új szolgáltatások és komponensek egyedülállóan alkalmassá teszik a WebLogic Server 9. 0-át a nagy terhelés mellett, folyamatosan működő alkalmazások Service Oriented Architecture (SOA) modellnek megfelelő gazdaságos megvalósítására és üzemeltetésére.
A WebLogic Server 9. 0 megfelel a legfrissebb ipari szabványoknak, mint például J2EE 1. 4, WS Security alapú biztonságos Web Service szolgáltatások és WS Reliable Messaging üzenetkezelés. Ezek az ipari szabványok teszik lehetővé a fejlesztők számára hordozható és együttműködő alkalmazások hatékony fejlesztését.
Az új változat bevezetésével a WebLogic Server kiegészült egy beépített, nagy teljesítményű üzenetkezelő alrendszerrel, amely képes másodpercenként több ezer üzenet biztonságok célba juttatására. Természetesen más gyártók hasonló rendszerei a továbbiakban is illeszthetőek lesznek az alkalmazás szerverhez.
Az üzemeltetők számára készült megújított adminisztrációs felület, amely végre igazi kényelmet és biztonságot jelent. A felület képes a rutinszerű üzemeltetési feladatok gyors és kényelmes végrehajtására valamint a rendkívüli helyzetek biztonságos kezelésére.
A BEA WebLogic Server új verziójának kialakításakor elsődleges szempont volt a megbízhatóság és a folyamatos üzem támogatása. Ennek érdekében olyan funkciók jelentek meg, mint a különböző alkalmazás verziók párhuzamos (side-by-side) installálhatósága. Szolgáltatás segítségével a webes alkalmazások frissített változatainak telepítés elvégezhető az éppen futó szerveren anélkül, hogy a felhasználók munkájuk felfüggesztésére kényszerülnének. A "nyilvánvaló hibák keresése" (sanity check) eredményeképpen az új alkalmazások az éles futtatási környezetben ellenőrizhetőek, tesztelhetőek, majd a sikeres ellenőrzés után publikálhatóak a felhasználók számára. A megbízhatóságot szolgálja a gyors hibajavítási (hot patch) tulajdonság is, valamint a feladatátvétel a kiterjedt hálózatot érintő, több fürtre vonatkozó rendszerhiba esetén.
Az érdeklődők bővebben olvashatnak a WebLogic 9.0-ról a www.alerarant.hu oldalakon. Itt található az október 5-i rendezvény jelentkezési lapja is.
Kapcsolódó cikkek
- Eseményvezérelt SOA
- Fiókirodát nyit Budapesten a BEA Systems
- Java EE 5 kompatibilis alkalmazásszerver a BEA-tól
- Web 2.0 termékek a BEA Systemstől
- Szabványok a szolgáltatásorientált fejlesztésért
- Stratégiai szövetséget kötött a CA és a BEA Systems
- Sikeres tavalyi év, emelkedő SOA-bevételek a BEA Systemsnél
- BEA-val támogatott e-kereskedelem
- Alerant: globális erőforrás menedzsment rendszer az AstraZenecánál
- Újabb sikeres év az Alerant Zrt.-nél
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.