Az Alerant a BEA támogatási központja lett

forrás Prim Online, 2006. február 2. 09:03
A BEA Systems különlegesen magas szintű support rendszert vezetett be a BEA alkalmazás infrastruktúrák támogatására. E szolgáltatások nyújtására Magyarországon az Alerant Rt.-t kérte fel.
A BEA termékeihez eddig is számos support szolgáltatást kapcsolt, mint például 24/7 órás rendelkezésre állást, tanácsadást a verzióváltások és karbantartások esetében. Most jelentősen kibővítette szolgáltatásainak körét, és egy olyan rugalmas és teljes rendszert hozott létre, melyben alapos előkészítés és tervezés után, az ügyfelekkel együtt, személyre szabottan alakíthatók ki a támogatási csomagok. A Mission Critical Support Continuum elnevezésű szolgáltatáscsomag a megelőzés, pontos diagnosztizálás és kritikus esetekben a professzionális menedzselés együtteséből épül fel.

Az MCS Continuum keretében minden ügyféllel külön szakértői csapat foglalkozik. A szakembereknek szigorú feltételeknek kell megfelelniük. Többéves fejlesztési, implementálási, diagnosztizálási és menedzselési tapasztalatot, széles körű BEA és J2EE ismeretet várnak el tőlük. A szakértők, azon kívül, hogy nagyon mélyen megismerik az ügyfél informatikai infrastruktúráját, szoros kapcsolatban állnak a BEA support központjával, valamint a termékfejlesztési részleggel is. A support központban található az a világméretű mintagyűjtemény, mely tartalmazza a BEA támogatások során felmerült problémákat és azok megoldásait. Ezek nemcsak kritikus helyzetekben segíthetnek, de a delegált szakértők folyamatosan figyelemmel kísérhetik az új megoldásokat.

Az új support rendszerben kulcsszerepet kap a megelőzés. Ennek érdekében a szakemberek részletesen felmérik az adott alkalmazás infrastruktúrát, és átfogó support stratégiai tervet készítenek. Ezen felül konkrét akciótervek is születnek, például a meghibásodások megelőzésére, illetve a tipikus szolgáltatás menedzsment folyamatok kezelésére. Az MCS Continuumnál az upgrade-ekkel, verzióváltásokkal kapcsolatos információk a döntés meghozatala után elérhetővé válnak, így a szakértők jelentős segítséget nyújthatnak az előkészületekben.

Éles helyzetekben az MCS Continuum keretében több support csapatot is mozgósítanak. Az előre tervezhető esetekben (upgrade-ek, migrációk) az ügyféllel dolgozó szakértők nyújtanak támogatást. Váratlan események alkalmával az ügyfelek azonnal felvehetik a kapcsolatot szakértőikkel. Egy kiemelt menedzsment csapat is megvizsgálja a helyzetet, és további szakembereket küldhet a feladat megoldására. Amennyiben szükséges, egy különleges support team is bekapcsolódik a munkába. A BEA Mission Critical Support Continuum szolgáltatáscsomagjával garantáltan megbízható működés- és teljesítményszintet biztosít.

Magyarországon, a BEA Systems felkérésére a Mission Critical Support Continuum szolgáltatásokat az Alerant Rt. biztosítja. A kiválasztásnál szerepet játszott, hogy az Alerant régiós szinten is kiemelkedően magas számú vizsgázott szakértővel rendelkezik, valamint jelentős tapasztalatot szerzett a support szolgáltatások terén. A HP Magyarországgal együtt, a HP szolgáltatásait kiegészítve is nyújt támogatási szolgáltatásokat, melyek célja a magas rendelkezésre állás és a megfelelő teljesítmény biztosítása a BEA alkalmazásokon, illetve az azokat támogató IT-infrastruktúrán. A kiváló együttműködést jelzi, hogy a tavalyi évben a HP az Alerant Rt.-t kiemelkedő szakmai felkészültsége és munkája elismeréseként Regional Resource Partnerévé választotta.
Kulcsszavak: Alerant BEA Systems

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01