Milliárdos piacvezetők egyesülése
A HP lezárta a Mercury felvásárlását
A HP Software nem GAAP (Generally Accepted Accounting Principles – az Egyesült Államokban a tőzsdei cégekre kötelező számviteli szabályok) alapon számított bevételének a növekedése a cég előrejelzése szerint 10 és 15 százalék között alakul, a működési nyereség pedig hozzávetőlegesen 20 százalék lesz a 2008-as pénzügyi évben. Az előzetes számítások szerint a tranzakció várhatóan részvényegységenként hozzávetőleg 4 centtel csökkenti a nem GAAP alapon számított nyereséget a 2007-es pénzügyi évben, és hozzávetőleg 2 centtel növeli a részvényenkénti, nem GAAP alapon számított nyereséget a 2008-as pénzügyi évben. Ez tartalmazza a felvásárlás azon könyvelési korrekcióit, amelyek a késleltetett bevételhez és kártérítés költségéhez, valamint számviteli leíráshoz kapcsolódnak, és hozzávetőlegesen 141 millió dollárt, vagy 5 centet tesznek ki részvényegységenként a 2007-es, és hozzávetőleg 43 millió dollárt, részvényegységenként 1 centet tesznek ki a 2008-as pénzügyi évben, a várt együttműködésnek megfelelően.
Kapcsolódó cikkek
- A HP kiválóan teljesített
- 8 milliárd dolláros részvény-visszavásárlás a HP-nál
- A HP a világ piacvezető pengeszerver-szállítója
- A HP hátat fordít a Nasdaq-nak
- A laptopoknál is az élre tört a HP
- 300 millió dolláros közös HP-Microsoft tervek
- 14,5 millió dollár kártérítést fizet a HP a megfigyelt alkalmazottaknak
- Lemondott a HP elnöke
- Hewlett-Packard - öt százalékos negyedéves forgalombővülés
- A Hewlett-Packard 4,5 milliárd dollárért amerikai programgyártót vesz
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.
Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst
A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.