Oracle: Siebel CRM Professional Edition itthon is

Kovács Attila, 2006. november 27. 13:43
Új Siebel termékbejelentést tett mai sajtótájékoztatóján az Oracle Hungary: a hazai piacon is bevezeti a középvállalatoknak szóló Siebel CRM Professional Edition-t.
Major Gábor, az alkalmazás üzletág igazgatója többek között elmondta, a teljeskörű, ipari megoldásokat is tartalmazó új CRM megoldással a 20 milliárd forint forgalom alatti cégeket célozzák meg, a terméket az Oracle kizárólag saját partnerkörén keresztül kívánja értékesíteni. Felhasználónként 200 ezer forintért egy alapmodul (értékesítés/szerviz/marketing/call center) és a meglévő 150-ből kiválasztott további 6 modul kapható. A magyarországi Siebel felhasználók között található: Magyar Telekom, Első Pesti Telefontársaság, British Telecom, OTP Bank, Danubius Hotels, Országgyűlési Hivatal, General Electric, Novartis, Cisco, Alcatel, Pfizer, Unisysm EDS. A magyarországi célok között szerepel az évenkénti 100%-os bevételnövelés, a konzultációs bázis megerősítése (100 fő fölötti létszám, amiből 25 új hazai szakértő lesz), a jelenlegi partnerhálózat még aktívabb támogatása és bővítése, valamint új árazási struktúra bevezetése. 

A sajtótájékoztatón az is elhangzott, hogy 2008-ra létrehozzák az ún. Fusion CRM-et, amelynek az alapja a Siebel terméke lesz, de beleépítik az Oracle, PeopleSoft és J. D. Edwards CRM termékeit is.

A Prím Online kérdésére az Oracle Hungary CRM üzletágának vezetője, Folláth Csaba azt vélelmezte, hogy a várható globális üzleti eredményekhez hasonló mértékben, az Oracle Magyarország idei teljes éves bevételének várhatóan mintegy 10%-ával a CRM üzletág részesedik.
Kulcsszavak: ügyvitel CRM Oracle-hu

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01