Digitális médiafelületi megoldással bővíti üzleti videoszolgáltatását a Cisco

forrás Prim Online, 2007. január 28. 16:25
A Cisco bejelentette a Cisco Digital Signage nevű termékét, amely megoldást nyújt a digitális tartalmak felügyeletére, közzétételére és lejátszására a hálózatba kötött digitális média megjelenítő eszközökön. Ezzel egy időben a NEC Display és a Cisco bejelentette együttműködését, amely révén a két vállalat médiafelületű megoldásokat kínál e piac bővülő igényeinek kielégítésére.
A Cisco megjelenése a digitális médiafelületi rendszerek piacán azt jelzi, hogy olyan dinamikus és könnyen használható kommunikációs eszközről van szó, amellyel a cégek optimalizálhatják marketing-,  reklám- és képzési tevékenységeiket, és hatékony, magas minőségű szolgáltatásokat kínálhatnak ügyfeleiknek. A Cisco Digital Signage rendszerrel a szervezetek maximálisan kihasználhatják az újszerű kapcsolatban rejlő marketing-, reklám- és kommunikációs lehetőségeket. A kiskereskedelmi hálózatok például a digitális médiafelületen új termékek bemutatásával növelhetik bevételeiket, a bankok pedig ilyen eszközökkel kelthetik  fel a sorban álló ügyfelek figyelmét új szolgáltatásaikra. További lehetséges vertikális alkalmazási területet jelentenek a kormányhivatalok kommunikációja vagy képzései, a hotelekben, repülőtereken vagy egyéb nyilvános helyeken megjelenített információs tartalmak, sőt, akár a kórházi várótermekben sugárzott hírek és információk is.

A Cisco Digital Signage a Cisco Digital Media System nevű digitális médiarendszerre épül, amely integrált megoldást kínál a digitális média létrehozására, kezelésére és elérésére, emellett pedig az asztali gépes felhasználó számára is egyszerűen és rugalmasan teszi lehetővé az élő videóközvetítések és az egyedileg rendelt fizetős videoműsorok (VOD) elérését.

A Cisco Digital Signage megoldása két termékből áll. A Cisco Digital Media Manager a digitális tartalmak létrehozását, felügyeletét és digitális médiafelületi megjelenítőkön történő közzétételét irányító webes alkalmazás. A szoftver távoli eléréssel feltérképezi és kezeli a Cisco Digital Media Players lejátszókhoz küldött egyedi és a csoportos digitális jeleket. Emellett kezeli a lejátszási listákat, a tartalomütemezéseket, a képernyőzónás, testre szabható sablonokat, a szerepkör alapú hozzáférés-szabályozást, a monitoringot és a kimutatáskészítést. A Cisco Digital Media Player egy kisméretű eszköz, amely a digitális médiafelületi eszközökön megjelenő videoanyag, grafika és szöveg lejátszását vezérli. A Cisco Media Player támogatja a teljes képernyős megjelenítést és a grafikus zónákat, a magas rendelkezésre állásról és a tartalékra való automatikus átállásról pedig helyi tárolóegysége gondoskodik. A Cisco Media Player normál és magas felbontásban egyaránt támogatja az MPEG 1, 2 és 4 videoformátumot.

„A Cisco digitális médiafelületi megoldása teljesen átformálja majd a Mediamarkt és a Saturn elektronikai üzleteinkben a  vásárlóinkkal történő valós idejű kommunikációt,  mivel vonzó tartalmakkal hívjuk fel  figyelmüket az aktuális helyszíni promóciókra és termékekre” – mondta Maurizio Besurga, az olaszországi MediaMarkt informatikai igazgatója. „A MediaMarkt számára a Cisco Digital Signage igazi nagy előnye egyrészt az, hogy egyszerűen integrálható a meglévő IP-hálózatunkba, másrészt pedig az egyes üzleteknek vagy üzletcsoportoknak kellő önállóságot biztosít arra, hogy releváns tartalommal, látványos video- és flash animációkkal szólítsuk meg vásárlóinkat. Ugyanakkor tökéletes üzleti platformot kínál, amelyre a jövőben a digitális információs pontok, tartalomban gazdag médiakioszkok és tovább értékesíthető hirdetési felületek építhetők.”

NEC-Cisco együttműködés

A NEC Display Solutions és a Cisco együttműködése keretében az e területen úttörőnek számító NEC a díjnyertes, nagy képernyős MultiSync LCD-kijelzőcsaláddal jelenik majd meg a piacon, a Cisco pedig a Cisco Digital Signage megoldásával nem csak egyszerű kezelhetőséget és nagy hatékonyságot, hanem marketing-, reklám- és képzési funkciókban gazdag megoldást nyújt a digitális médiafelületi rendszereket választók számára. 
Kulcsszavak: NEC Cisco

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban

A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.

2024. december 21. 16:47

A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne

Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.  

2024. december 21. 13:49

Sikertörténet: a Széchenyi-egyetem exitált drónfejlesztő startup cégéből

A győri Széchenyi István Egyetem jelentős hozzáadott értékkel vállalt szerepet a három éve egy szakmai partnerrel és egy tőkebefektetővel létrehozott ABZ Innovation Kft. eredményeiben, amelynek visszaigazolását a piaci siker jelenti. Az intézmény november végén értékesítette a drónfejlesztéssel és -gyártással foglalkozó startup cégben meglévő tulajdoni hányada jelentős részét.

2024. december 20. 18:11

Gyorsítósávban az AutoWallis

Sikeresen lezárta eddigi történetének legnagyobb felvásárlását az AutoWallis Csoport, ezzel tovább erősítve cseh autókiskereskedelmi pozícióját és meghatározó régiós szerepét. A magyar tőzsde autós vállalata egy lépésben szerezte meg a cseh piacon működő, tavaly közel 50 milliárd forintnak megfelelő árbevételt elérő MILAN KRÁL GROUP 100 százalékát, melynek köszönhetően újabb márkákat (Mercedes-Benz, Ford) és új tevékenységet (Mercedes-Benz Truck nagyhaszongépjárművek értékesítése, szervizelése) is bevont portfóliójába.

2024. december 20. 10:06

Szigorodik az ellenőrzés a webáruházak felett

A fogyasztóvédelmi hatóság már 2024-ben is kiemelten vizsgálta a webáruházakat és a nemzetgazdasági miniszter legutóbbi bejelentése alapján ezek a vizsgálatok csak szaporodni fognak a jövő évtől. Ráadásul, 2025-től egy fogyasztóvédelmi csúcshatóság is létrejön, amelynek kiemelt célja lesz a fogyasztók védelmének biztosítása az online térben. Webáruház üzemeltetőjeként nem árt ezért felkészülni arra, hogy mik is azok a főbb gyakorlatok és hiányosságok, amikre ugrik a hatóság. A Jalsovszky Ügyvédi Iroda szakértője segítségével ismertetjük a részleteket.

2024. december 19. 11:42

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32