Digitális médiafelületi megoldással bővíti üzleti videoszolgáltatását a Cisco
A Cisco Digital Signage a Cisco Digital Media System nevű digitális médiarendszerre épül, amely integrált megoldást kínál a digitális média létrehozására, kezelésére és elérésére, emellett pedig az asztali gépes felhasználó számára is egyszerűen és rugalmasan teszi lehetővé az élő videóközvetítések és az egyedileg rendelt fizetős videoműsorok (VOD) elérését.
A Cisco Digital Signage megoldása két termékből áll. A Cisco Digital Media Manager a digitális tartalmak létrehozását, felügyeletét és digitális médiafelületi megjelenítőkön történő közzétételét irányító webes alkalmazás. A szoftver távoli eléréssel feltérképezi és kezeli a Cisco Digital Media Players lejátszókhoz küldött egyedi és a csoportos digitális jeleket. Emellett kezeli a lejátszási listákat, a tartalomütemezéseket, a képernyőzónás, testre szabható sablonokat, a szerepkör alapú hozzáférés-szabályozást, a monitoringot és a kimutatáskészítést. A Cisco Digital Media Player egy kisméretű eszköz, amely a digitális médiafelületi eszközökön megjelenő videoanyag, grafika és szöveg lejátszását vezérli. A Cisco Media Player támogatja a teljes képernyős megjelenítést és a grafikus zónákat, a magas rendelkezésre állásról és a tartalékra való automatikus átállásról pedig helyi tárolóegysége gondoskodik. A Cisco Media Player normál és magas felbontásban egyaránt támogatja az MPEG 1, 2 és 4 videoformátumot.
„A Cisco digitális médiafelületi megoldása teljesen átformálja majd a Mediamarkt és a Saturn elektronikai üzleteinkben a vásárlóinkkal történő valós idejű kommunikációt, mivel vonzó tartalmakkal hívjuk fel figyelmüket az aktuális helyszíni promóciókra és termékekre” – mondta Maurizio Besurga, az olaszországi MediaMarkt informatikai igazgatója. „A MediaMarkt számára a Cisco Digital Signage igazi nagy előnye egyrészt az, hogy egyszerűen integrálható a meglévő IP-hálózatunkba, másrészt pedig az egyes üzleteknek vagy üzletcsoportoknak kellő önállóságot biztosít arra, hogy releváns tartalommal, látványos video- és flash animációkkal szólítsuk meg vásárlóinkat. Ugyanakkor tökéletes üzleti platformot kínál, amelyre a jövőben a digitális információs pontok, tartalomban gazdag médiakioszkok és tovább értékesíthető hirdetési felületek építhetők.”
NEC-Cisco együttműködés
A NEC Display Solutions és a Cisco együttműködése keretében az e területen úttörőnek számító NEC a díjnyertes, nagy képernyős MultiSync LCD-kijelzőcsaláddal jelenik majd meg a piacon, a Cisco pedig a Cisco Digital Signage megoldásával nem csak egyszerű kezelhetőséget és nagy hatékonyságot, hanem marketing-, reklám- és képzési funkciókban gazdag megoldást nyújt a digitális médiafelületi rendszereket választók számára.
Kapcsolódó cikkek
- Új Linksys hálózati termékek kisvállalkozásoknak
- Biztonságos üzleti szolgáltatások bárhol, bármikor, bármely hálózaton
- A cégek nagy részének nincs hosszú távú mobilinformatikai stratégiája
- Három új szélesvásznú NEC LCD
- A Cisco felvásárolja a BroadWare Technologiest
- A Magyar Telekom elsőként épít ki új generációs IP-hálózatot Magyarországon
- Cisco IP telefóniát vezetett be a Richter Gedeon
- Cisco Systems: javuló negyedéves eredmények
- SAP-Cisco csoportmunka megoldások
- Cisco Broadband Barométer: internet felhasználás terén még nagyok az elmaradásaink
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Sikertörténet: a Széchenyi-egyetem exitált drónfejlesztő startup cégéből
A győri Széchenyi István Egyetem jelentős hozzáadott értékkel vállalt szerepet a három éve egy szakmai partnerrel és egy tőkebefektetővel létrehozott ABZ Innovation Kft. eredményeiben, amelynek visszaigazolását a piaci siker jelenti. Az intézmény november végén értékesítette a drónfejlesztéssel és -gyártással foglalkozó startup cégben meglévő tulajdoni hányada jelentős részét.
Gyorsítósávban az AutoWallis
Sikeresen lezárta eddigi történetének legnagyobb felvásárlását az AutoWallis Csoport, ezzel tovább erősítve cseh autókiskereskedelmi pozícióját és meghatározó régiós szerepét. A magyar tőzsde autós vállalata egy lépésben szerezte meg a cseh piacon működő, tavaly közel 50 milliárd forintnak megfelelő árbevételt elérő MILAN KRÁL GROUP 100 százalékát, melynek köszönhetően újabb márkákat (Mercedes-Benz, Ford) és új tevékenységet (Mercedes-Benz Truck nagyhaszongépjárművek értékesítése, szervizelése) is bevont portfóliójába.
Szigorodik az ellenőrzés a webáruházak felett
A fogyasztóvédelmi hatóság már 2024-ben is kiemelten vizsgálta a webáruházakat és a nemzetgazdasági miniszter legutóbbi bejelentése alapján ezek a vizsgálatok csak szaporodni fognak a jövő évtől. Ráadásul, 2025-től egy fogyasztóvédelmi csúcshatóság is létrejön, amelynek kiemelt célja lesz a fogyasztók védelmének biztosítása az online térben. Webáruház üzemeltetőjeként nem árt ezért felkészülni arra, hogy mik is azok a főbb gyakorlatok és hiányosságok, amikre ugrik a hatóság. A Jalsovszky Ügyvédi Iroda szakértője segítségével ismertetjük a részleteket.