Megnyílt a kétezredik T-Mobile-üzlet Európában
Hamid Akhavan, a német székhelyű nemzetközi mobilszolgáltató vezérigazgatója az alkalomra kiadott sajtóközleményben elmondta, hogy csak az idei évben havonta 25 új üzletet nyitottak az öreg kontinensen, és az elmúlt 12 hónapban összesen mintegy 100 millió ügyfél látogatott el boltjaikba Európában. A vállalat 2004 óta nagyjából 200 millió eurót költött itteni kiskereskedelmi egységeinek bővítésére és fejlesztésére. A T-Mobile különös hangsúlyt helyez arra, hogy leendő ügyfelei többnyire ne szerződött kiskereskedőknél, hanem a cég saját üzleteiben kössenek előfizetői szerződéseket, illetve szerezzék be mobiltelefonjukat. A vállalat álláspontja szerint ezáltal színvonalasabb szolgáltatást tudnak nyújtani, ami előnyt jelent a mobilpiacon zajló igencsak éles versenyben.
Akhavan kifejtette, hogy a T-Mobile a jövőben is folytatni kívánja európai bolthálózatának fejlesztését, emellett pedig fontos célkitűzésük a még jobb szolgáltatások nyújtása, külön hangsúlyt helyezve hatékonyság növelésére, a sorban állás csökkentésére, illetve az estleges termékhiányok kiküszöbölésére.
Kapcsolódó cikkek
- Megújuló energiaforrást használ a Pannon új székháza
- Az EQnet újabb ügyfélkört vásárolt
- Az Adverticum Zrt. újabb üzleti sikere
- A Konica Minolta nyilvánosságra hozta első félévi pénzügyi eredményeit
- A Zebra felvásárolja a Navist és a proveót
- Logisztikai központot avatott a Nokia Komáromban
- A Smith Micro felvásárolja az e frontier szoftverházat
- Szórakozóhelyeken toboroz munkatársakat az IBM
- Cégvásárlással erősíti jogosultságkezelési portfolióját a Sun
- Beindult a termelés a Dell lengyelországi gyárában
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.
Még két hétig jelentkezhetnek az IT hallgatók a K&H STEM ösztöndíjpályázatára
Meghosszabbítja két héttel STEM pályázatának leadási határidejét a K&H bank, hogy minél több egyetemi hallgató vehessen részt a kezdeményezésben. Az új határidő szerint november 17-én éjfélig fogadja a pénzintézet a pályamunkákat. A pályázatra – amelyben nyolc aktuális, innovatív téma közül választhatnak a jelentkezők – hazai IT képzést nyújtó egyetemek hallgatói jelentkezhetnek két kategóriában: mesterképzés és alapképzés. A nyerteseket szakmai zsűri választja ki, és akár 500.000 forint értékű díjazásban is részesülhetnek.
Globális adózási jövőkép: Paradigmaváltás az ENSZ kezdeményezésében?
A nemzetközi adózás szabályrendszerében jelentős változás közeleg: az ENSZ új adóügyi keretegyezményen dolgozik, amely az OECD jelenlegi reformjaitól eltérő módon kínálna megoldásokat, különös tekintettel a fejlődő országok érdekeire. A tervezett rendszer átfogó célja, hogy a multinacionális vállalatokat és vagyonos magánszemélyeket is érintő, méltányosabb és átláthatóbb globális adózási környezetet teremtsen. Vajon milyen hatással lesz mindez a digitális gazdaságra, és hogyan befolyásolja majd a már bevezetés alatt álló globális minimumadót?
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.