SAP: következő generációs CRM megoldás

forrás Prim Online, 2007. december 5. 08:24

Az SAP bemutatta az SAP Business Suite komponensét képező SAP Customer Relationship Management (CRM) következő generációját. A bejelentésre az SAP 5. Influencer Summit-ján került sor december 4. és 5. között, Bostonban.

Az SAP új ügyfélkapcsolat-kezelő rendszere olyan képességeket kínál, mint például a kereskedelmi promóciók menedzsmentje, az üzleti kommunikáció menedzsmentje, vagy az értékesítési folyamat teljesítményének kezelése. Az SAP CRM legfrissebb verziója dinamikus felhasználói felülettel (user interface, UI) rendelkezik, Web 2.0-ás képességekkel.

„A CRM alkalmazások következő generációját úgy terveztük, hogy elnyerje mind az értékesítési és a marketing, mind pedig az ügyfélkiszolgáló szakértők tetszését is.” – mondta Ed Thompson, a Gartner Distinguished Analyst alelnöke. „Az új alkalmazások képesek lesznek arra, hogy több különböző felhasználói interfészt támogassanak, különös hangsúlyt fektetve a használhatóságra, a minden felhasználó számára könnyű konfigurálhatóságra, valamint könnyedén integrálhatóak lesznek annak érdekében, hogy mind az üzleti, mind pedig az IT felhasználók igényeit kielégítő, végponttól végpontig terjedő (end-to-end) megoldásokat hozzanak létre.”

Az SAP a hagyományos CRM feladatokon túlmutatva fejlesztette alkalmazását egy rugalmas, felhasználói igényeket szem előtt tartó, végponttól végpontig terjedő folyamat-végrehajtási platformmá. Az SAP CRM felépítése révén a vállalatok teljes, 360 fokos rálátással rendelkezhetnek ügyfeleikre, amely a nemrégiben készített, „Improving Customer Relationships” (Az ügyfélkapcsolatok fejlesztése) című Economist Intelligence Unit tanulmány szerint a sikeres CRM stratégia egyik kritikus tényezője. Az SAP CRM máris segít egyes cégeket, például az Adobe Systems-t, a Danfoss-t vagy az Intel Corporation-t abban, hogy kiterjesszék és fejlesszék az ügyfeleket érintő folyamatokat az alkalmazottakból, ügyfelekből és partnerekből álló üzleti ökoszisztémájuk teljes egészében.

Az ügyfelek által indukált növekedést lehetővé tevő új SAP CRM képességek:

·    Rugalmas, többcsatornás ügyfélszolgálat – Az SAP® Business Communications Management szoftver egyesíti magában a kommunikációs technológiákat és az SAP CRM képességeit annak érdekében, hogy a hagyományos call-center alapú folyamatokat kiterjessze az üzleti szervezet egészére, beleértve a helyi munkaerőt és a földrajzilag máshol elhelyezkedő szakértőket is.
·    Az interakciók értékének maximalizálása – Az SAP® Real-Time Offer Management szoftver minden ügyfél-tranzakcióhoz biztosítja a szükséges információkat.
·    A marketing és promóciós költségek optimalizálása – Az SAP nagy mértékben továbbfejlesztette kereskedelmi promóció-kezelési (trade promotions management, TPM) és marketing fejlesztési alap (marketing development funds, MDF) megoldásait annak érdekében, hogy ügyfelei promóciós kiadásai jobban megtérüljenek.

Az SAP CRM 2007 elérhető az ügyfelek számára:


Az SAP CRM 2007 az idei év decemberétől elérhető az ügyfelek számára, és máris számos, a saját iparágában vezető szerepet töltő cégnél van folyamatban a bevezetése.
„Az SAP CRM legfrissebb verziójának lényege az ügyfelek által generált növekedés. A megoldás forradalmasítja a vállalati szoftver-ipart.” – nyilatkozta Bob Stutz, az SAP CRM Global Strategy and Product Development alelnöke és ügyvezető igazgatója. „Az SAP áthidalja a szakadékot a felhasználók által kezdeményezett webes élmények és a vállalati szoftver-alkalmazások között. Az SAP CRM célja, hogy a CRM-et egyszerűvé és hatékonnyá tegye, ily módon nyújtva megkülönböztetést, innovációt és agilitást az üzleti felhasználók számára. Az SAP CRM-ről bővebb információt a www.sap.com/crm weboldalon talál.

Az Adobe az SAP CRM kibővített képességeit választotta

Az Adobe célja az volt, hogy egyszerűsítse üzleti folyamatait és minden vállalati alkalmazást egyetlen platformba integráljon. A vállalat már futtatja az SAP CRM 5.0-t világszerte elhelyezkedő call centerei támogatására, és most úgy döntött, hogy az értékesítési folyamat támogatására igénybe veszi az SAP CRM integrált értékesítés-támogatási képességeit is. A potenciális ügyfelek kezelésétől a területi megbízásokon, az ügyfél- és kapcsolatkezelésen át egészen a lehetőségek menedzseléséig, az Adobe az SAP értékesítési támogatási képességeit világszerte több, mint 170.000 ügyfelére terjeszti ki.

Az Intel és az SAP a Marketing Development Fund (MDF) területén működik együtt

Az Intel és az SAP hosszú közös múltra tekinthet vissza az innovatív megoldások fejlesztése és az ügyfeleknek nyújtott érték maximalizálása terén. Az SAP CRM keretein belül a két cég az MDF megoldás fejlesztésén dolgozott. A közös munka során a cégek automatizálták és racionalizálták az MDF-en belüli folyamatokat a követelések online bevitele, a megfelelés és az elhatárolások területén. A CRM-en belül ezek a folyamatok az SAP® ERP back-end rendszerének követelési, kifizetési és tartozási folyamataihoz kapcsolódnak annak érdekében, hogy hatékonyabban, illetve a szabályozói előírásoknak megfelelően lehessen lebonyolítani a tranzakciókat az ügyfelekkel és a partnerekkel, miközben a channel marketing alapokat kezelik.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban

A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.

2024. április 26. 11:33

Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul

A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.

2024. április 25. 16:31

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50