Elektronikus számlabemutatási és kiegyenlítési rendszert vezetett be a Generali
A Generali-Providencia Biztosító Zrt. bevezette az EBPP-t, az EBPP.HU Zrt. hiteles elektronikus számlabemutatási és kiegyenlítési alkalmazását.
A Generali-Providencia Biztosító Zrt. az EBPP.HU Zrt. szolgáltatását igénybe véve éles üzemben elindítja elektronikus számlabemutatási és fizetési szolgáltatását ügyfelei részére. A Generali ezzel a szolgáltatással biztosítja ügyfelei részére, hogy a papír alapú számlázási folyamatok és eddig meglévő fizetési lehetőségek mellett elektronikus számlázást és elektronikus fizetési csatornákat is választhassák. A rendszerhez való csatlakozás opcionális, és az ügyfelek részére annak használata teljesen ingyenes. Az EBPP rendszer használata a Generali teljes ügyfélköre részére biztosított, előnye, hogy az ügyfelek mentesülnek a sárga csekk befizetésével járó kellemetlenségektől, postai sorban állástól, várakozástól.
Kapcsolódó cikkek
- Megújult a Budapest Internetbank
- Oracle banki szoftver kisebb pénzintézeteknek is
- Adatszivárgás ellen a bankok is védhetők
- Biztonságos online bankolás Boot CD-vel
- Dinamikusan emelkedik az internetbanki ügyfelek száma
- A kereskedelmi bankok nem felelnek meg saját elvárásaiknak
- A Postbank is a Novell megoldásait választotta
- Onlinet - az idén 900 millió forint bevétel
- Mobiltelefonos nemzetközi átutalások
- Microsoft alapú back-office rendszer a Groupamánál
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.
Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst
A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.