Összetévesztett T-Systemsek
Pontatlan hírközlésen alapulnak azok a sajtóban megjelent állítások, melyek szerint fizetésképtelenné vált a T-Systems - tájékoztatta szerkesztőségünket a Magyar Telekom. A társaság továbbra is tőkeerős, pénzügyileg stabil. A sajtóban közzétett felszámolási eljárás a Magyar Telekom egy másik, jogutódlással már korábban megszűnt vállalata ellen indult. Az ezt kiváltó tartozás rendezése egyébként már megtörtént.
A T-Systems Hungary Kft. (TSH) - mely nem azonos a Magyar Telekom Vállalati Szolgáltatások Üzletágával, a T- Systems-szel - 2007 augusztusában vált 100 százalékban a Magyar Telekom tulajdonává, majd 2007. december 31-én beolvadt az IQSYS Zrt.-be, melynek szintén a Magyar Telekom a kizárólagos tulajdonosa.
A TSH-nak korábban volt egy ki nem fizetett számlája, amely miatt a Fővárosi Bíróság 2008. január 3-án felszámolást kezdeményezett a korábban már jogutódlással megszűnt cég ellen. A tartozást időközben a jogutód IQSYS Zrt. üzleti etikai megfontolásból, a jogi eljárás menetétől függetlenül, a probléma lehető leggyorsabb kezelése érdekében kifizette, a tartozás jogosságának vizsgálata azonban jelenleg is zajlik.
A sajtóban 2008. január 9-én megjelent állításokkal ellentétben a T-Systems továbbra is fizetőképes, tőkeerős és pénzügyileg stabil.
A Magyar Telekom 2007 szeptemberében bejelentett szervezeti irányítási átalakításainak megfelelően 2008. január 1-től a Vállalati Szolgáltatások Üzletág a kiemelt üzleti partnerek (nagyvállalati ügyfélkör), valamint a kis- és középvállalati ügyfélkör részére nyújt mobil- és vezetékes távközlési, valamint infokommunikációs és rendszerintegrációs szolgáltatásokat T-Systems márkanév alatt. Az üzletág magába foglalja a marketing, értékesítési és ügyfélkapcsolati tevékenységeket is.
Kapcsolódó cikkek
- Két vetélytárs a Magyar Telekomnak a Telekom Slovenije eladásánál
- Szlovéniában terjeszkedne a Magyar Telekom
- A Magyar Telekom online marketingkommunikációs tenderének eredményei
- Magyar Telekom: 19 milliárdos létszámleépítés
- Magyar Telekom: Szapáry lemondott fb-tagságáról
- A Magyar Telekom kapta meg 2007-ben az Üzleti Etikai Díjat
- Csúszik a Telekom Slovenije privatizációja
- IT-Services: 23 milliárdos beruházás Budapesten és Debrecenben
- Nemzetközi elismerés a Magyar Telekomnak
- Az S&P és a Moody's visszavonta a Magyar Telekom önálló minősítését
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.
Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst
A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.