2,6 milliárdos forgalom felett a NEXON

forrás Prim Online, 2008. március 4. 10:43

A cafeteria rendszerek folytatódó térnyerését, és a komplex, integrált humánügyviteli szoftverek térhódítását várja az idei évtől a piacvezető NEXON, mely 2007-ben 2,6 milliárd forintra növelte bevételeit.

Továbbra is az IT-szektort meghaladó mértékben növekszik a NEXON, melynek bevételei 2007-ben 12 százalékkal emelkedtek. A piacvezető humáninformatikai vállalkozás 2,6 milliárd forintos forgalmának csaknem fele a nexONBÉR bérügyviteli rendszer értékesítéséből származott, melyet többek között olyan új ügyfelek vásároltak meg, mint a Hankook, a Sykes Central Europe, az ITL Group, a Művészetek Palotája, a Zrínyi Nyomda, a BricoStore Hungária, az Athlon Pénzügyi Zrt., valamint a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem. Emellett a vállalat humánerőforrás-menedzsment, valamint beléptető- és munkaidő-nyilvántartó rendszereinek értékesítéséből, továbbá bérszámfejtés outsourcing és oktatási üzletágainak bevételéből közel másfél milliárd forintot könyvelhetett el.

A cafeteria és a komplex HR rendszerek előnyben

A tavalyi évben változtak a magyar vállalatoknak a humáninformatikai megoldásokkal szemben támasztott igényei. "Tapasztalataink szerint egyre inkább jellemző, hogy a nagyobb vállalatok nem csupán egyetlen részfeladatot lefedő szoftvert, hanem komplex, integrált HR rendszert keresnek - mondta Syrjänen-Barkóczy Eleonóra, a vállalat stratégiai és kereskedelmi igazgatója. - A HR szoftverek már nem csupán a toborzást és kiválasztást, a személyügyi és munkaidő nyilvántartást szolgálják, hanem megoldást nyújtanak a karrier- és utódlástervezésre, a kompetenciák értékelésére, a kompetenciadeficit megállapítására, valamint a teljesítmény menedzselésére is. Ugyanakkor a humáninformatikai szoftverekkel szemben ma már egyre inkább elvárás, hogy az alapvető HR funkciókat dolgozói önkiszolgáló rendszerekkel segítsék. Ezeket a piaci igényeket szolgálja ki a nexONHRM humánerőforrás-menedzsment rendszer, melynek elemei a HR teljes területét lefedik."

A nexONHRM részeként elérhető a 2007-ben bevezetett nexONTD képzés-fejlesztés, valamint nexONPM teljesítménymenedzsment modul is. Utóbbi az Isther Humán Tanácsadó Kft.-vel történő együttműködés eredményeképpen kompetencia alapú értékelést tesz lehetővé, ezáltal hozzájárul ahhoz, hogy az ügyfelek még objektívebben mérhessék fel munkavállalóik teljesítményét. E rendkívül összetett folyamatot a NEXON szoftveres alkalmazásai segítik.

A korábbi évek trendjének megfelelően tavaly tovább erősödött a cafeteria rendszerek térnyerése is. Tavaly mintegy kétmillió munkavállaló részesült az adómentes, s így a vállalatok számára költségcsökkentő béren kívüli juttatásokból. Syrjänen-Barkóczy Eleonóra véleménye szerint e tendencia még tovább erősödhet, figyelembe véve a rendszer rugalmas működését elősegítő idei változásokat, és a béren kívüli juttatásokra fordítható keretösszeg növekedését.

 

NEXON céginformáció:

 

 

2006 (ezer Ft)

2007 (ezer Ft)*

Árbevétel

2 338 834

2 623 468

Üzemi eredmény

   146 165

   286 400

Adózott eredmény

   126 379

   242 258

Saját tőke

   435 478

   677 736

Hosszú lejáratú kötelezettségek

-

  -

* Előzetes eredmények

 

 

Az egyes üzletágak eredményei:

 

Üzletág

A legfontosabb eredmények 2007-ben

nexONBÉR bérügyviteli rendszer

120 új ügyfél választotta a nexONBÉR-t.

nexONHRM humánerőforrás-gazdálkodási rendszer

Elkészült a nexONTD képzés-fejlesztés, valamint a nexONPM teljesítménymenedzsment modul.

nexONTIME beléptető- és munkaidőnyilvántartó rendszer

Egyre több nexONSOURCE ügyfél egészíti ki igénybe vett szolgáltatásait a nexONTIME rendszer dolgozói önkiszolgáló felületével.

nexONSOURCE outsourcing szolgáltatás

Több mint 30 új ügyfél.

nexONEDU Oktatási Központ

Elindult a bérügyintézők OKJ-s oktatása, melyen októbertől több mint 50 fő vett részt.

 

Kulcsszavak: +céginfo Nexon

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01