Carnation: Európai Minőség a Multimédiában
A European Seal of Excellence in Multimedia díj legmagasabb, Platina fokozatát - 2005-ben elsőként és máig egyetlen magyar digitális ügynökségként - a Carnation szerezte meg. Idén sikerült a duplázás: a Carnation teljesítményét most a kitüntetés Arany fokozatával díjazta a zsűri. A 12 aranyfokozatú díjazott közül a Carnation az egyetlen magyar vállalat, rajta kívül még indiai, svájci, német, cseh, norvég, belga és osztrák cégek szerezték meg az elsőséget.
A díjat 2008-ban is Hannoverben, a világ legnagyobb nemzetközi informatikai és telekommunikációs vásárán, a CeBIT keretében osztották ki.
A Európai Minőség a Multimédiában díjat 2003-ban alapította az Európai Multimédia Fórum (EMF) és az Európai Multimédia Szövetségek Egyesülete (EMMAC). A kitüntetést három kategóriában (ezüst, arany és platina) évente ítéli oda a szövetségek tagjaiból álló zsűri az ICT és digitális média szektorban tevékenykedő vállalatoknak. Azokat a saját területükön legsikeresebb vállalatokat tüntetik ki, akik folyamatosan kiváló eredményeket tudnak felmutatni iparágukban, európai minőségű termékekkel és szolgáltatási portfólióval rendelkeznek.
Kapcsolódó cikkek
- 1300 oldal/óra teljesítményű robotszkenner a CeBIT-en
- Tükrös felületű kompakt Sony Ericsson mobil
- Románia ötödik alkalommal a CeBIT-en
- Több mint 100 új ügyfélről számoltak be a Microsoft Dynamics partnernapján
- Dual-Screen monitor a Samsungtól
- Ballmer: az ötödik számítógépes forradalom előtt áll a világ
- Sarkozy: követendő példa Németország
- Nem veszélyezteti az IT-szektort a világgazdasági visszaesés
- Sztrájk a nyitónapon
- 8,9" Asus Eee idén nyáron Európában
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.