Trend: Külön díjjal terheli a postai és személyes számlafizetést a Pannon

Kiss Ádám Zoltán, 2008. július 23. 12:01

A napokban zajlott UPC-s próbálkozás után, most a Pannon augusztus 21-étől életbelépő szerződésmódosítása szerint a telefonszámlájukat postai úton befizető előfizetőket 120 forint számla befizetési díj terheli, ugyanez érvényes a személyes, ügyfélszolgálaton történő befizetésekre is.

A Pannon GSM Távközlési Zrt. „Általános Szerződési Feltételeinek (ÁSZF) KÜLÖNÖS SZABÁLYAI és DÍJSZABÁSA Számlás előfizetői szolgáltatáshoz” című 2008. augusztus 21-étől érvényes 1/A. számú melléklet szerint a szolgáltató előfizetőit postai és személyes, ügyfélszolgálaton történő befizetések esetén nettó 100 forint, azaz bruttó 120 forint számla befizetési díjjal terheli. A http://www.pannon.hu/letoltes/postdsz/postdsz080821.pdf címen elérhető 119 oldalas pdf melléklet 92. oldalától olvasható, 9.4-es pont alatti „Egyéb Díjak” része szerint „További díjak” vonatkoznak a fent említett befizetési módokra:

„Telefonszámla befizetésének díja postai úton történő befizetés esetén/telefonszámla/alkalom

bruttó100 Ft nettó120 Ft

Telefonszámla befizetésének díja a Szolgáltató Értékesítési Pontjain történő befizetés esetén /telefonszámla/ alkalom

bruttó100 Ft nettó120 Ft”

Bár bankszámla tartása nem kötelező hazánkban, a jelek szerint a banki átutalás, illetve a csoportos beszedési megbízás az egyetlen számlafizetési mód, amiért nem számolnak fel külön díjat. Amennyiben valaki az eddigi postai és személyes, ügyfélszolgálati befizetés helyett a banki átutalás valamilyen formáját választaná, 240 forintos adminisztrációs díj megfizetése után megteheti:

„9.2. A számlafizetési mód megváltoztatásának adminisztrációs díja
A Szolgáltató az Előfizető által választott és a rendszerekben regisztrált számlafizetési
mód Előfizető általi módosításakor 240 Ft adminisztrációs díjat számol fel.
Díjköteles változtatások:
· postai csekkről eseti banki átutalásra,
· eseti banki átutalásról postai csekkre,
· csoportos beszedési megbízásról postai csekkre,
· csoportos beszedési megbízásról eseti banki átutalásra.”

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01