Trend: Külön díjjal terheli a postai és személyes számlafizetést a Pannon
A napokban zajlott UPC-s próbálkozás után, most a Pannon augusztus 21-étől életbelépő szerződésmódosítása szerint a telefonszámlájukat postai úton befizető előfizetőket 120 forint számla befizetési díj terheli, ugyanez érvényes a személyes, ügyfélszolgálaton történő befizetésekre is.
„Telefonszámla befizetésének díja postai úton történő befizetés esetén/telefonszámla/alkalom
bruttó100 Ft nettó120 Ft
Telefonszámla befizetésének díja a Szolgáltató Értékesítési Pontjain történő befizetés esetén /telefonszámla/ alkalom
bruttó100 Ft nettó120 Ft”
Bár bankszámla tartása nem kötelező hazánkban, a jelek szerint a banki átutalás, illetve a csoportos beszedési megbízás az egyetlen számlafizetési mód, amiért nem számolnak fel külön díjat. Amennyiben valaki az eddigi postai és személyes, ügyfélszolgálati befizetés helyett a banki átutalás valamilyen formáját választaná, 240 forintos adminisztrációs díj megfizetése után megteheti:
„9.2. A számlafizetési mód megváltoztatásának adminisztrációs díja
A Szolgáltató az Előfizető által választott és a rendszerekben regisztrált számlafizetési
mód Előfizető általi módosításakor 240 Ft adminisztrációs díjat számol fel.
Díjköteles változtatások:
· postai csekkről eseti banki átutalásra,
· eseti banki átutalásról postai csekkre,
· csoportos beszedési megbízásról postai csekkre,
· csoportos beszedési megbízásról eseti banki átutalásra.”
Kapcsolódó cikkek
- Önálló mobilmárkaként jelenik meg a djuice
- Pannon: Itt a hívás-darabszám alapú számlázás!
- Van-e kiút a mobiltarifa-erdőből?
- Nokia Messaging a Pannonnál és a T-mobile-nál
- A tudatos fiataloknak - djuice complete
- Olcsóbb lehet külföldről SMS-t küldeni
- Májusban folytatódott a lemorzsolódás a mobilpiacon
- Az e-mailjeid bárhol utolérhetnek a djuice mobile mail-lel
- Tovább csökkenhetnek a mobiltelefonálás költségei
- A mobilcégek figyelmeztetnek a túlzott adatforgalomra
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.