Michael Bayer az Avaya stratégiaváltásáról

Kovács Attila, 2008. november 6. 14:53

A vállalati kommunikációs rendszerek vezető szállítójaként ismert Avaya stratégiájának a változásairól, termékcsoportjainak átalakulásáról és a vállalat hosszú távú céljairól beszélt ma Budapesten - a szaksajtó képviselői előtt - Michael Bayer, a vállalat EMEA régiós elnöke. Az új stratégia fókuszában a partnerközpontúság áll.

Néhány fontosabb stratégiai változás:

  • nincs a továbbiakban direkt/indirekt ügyfél, minden Avaya-felhasználót Avaya-ügyfélként kezelnek,
  • a termékfejlesztési részleg nem csak a termékekért felelős, hanem azok versenyképes eladhatóságukért is,
  • a cég saját kereskedőit nem a sales-in (amikor az Avaya az eladó/kiszámlázó), hanem sales-out (eladás a partner részéről) alapján fogja mérni és kompenzálni;
  • világszinten egységes partneri programot dolgoznak ki és vezetnek be, így megszűnik a múltban gyakorta előforduló helyzet, hogy a globális és regionális Avaya-partnereket országonként különbözően kezelték,
  • kiemelt befektetésekről (pl. programok, eszközök, web portálok stb.) döntöttek, annak érdekében, hogy a globális partneri csatornát és az azt kiszolgáló infrastruktúrát fejlesszék.


A hosszabb távú (4-5 év) célok között a következőket sorolta fel Bayer:

  • az iparág legnagyobb éves árbevétel-növekedését és profitnövekedését mutató vállalatává kell az Avayának válnia;
  • az üzleti kommunikációban vezető globális vállalattá válni;
  • a kkv-piacon az egységes kommunikáció (Unified Communications), valamint a kontaktcenterek terén globálisan első vagy közel első helyen álló vállalattá válni.


További fontos célokat is megjelölt a régiónkért felelős Avaya-elnök. Ezek a következők: az ügyfél-elégedettség további növekedése, kiemelkedő üzemeltetési gyakorlat, a belső Avaya rendszerek tökéletesítése, a különböző szempontok szerinti versenyben a "legjobb munkahellyé" válni.       

Kulcsszavak: Avaya +céginfo

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01