Már Magyarországon is visszagyűjt a Canon
A digitális képalkotási technológiák egyik vezető vállalataként évek óta hazánkban is jelen levő Canon Magyarországon is lehetővé teszi ügyfelei számára a kidobásra ítélt Canon berendezések és kellékanyagok környezettudatos begyűjtését és kezelését. A festékkazetták összegyűjtése nemzetközi szinten egy közel húsz éve indult program, amelynek köszönhetően elkerülhetők azok a környezetet károsító hatások, melyek a hulladékok nem megfelelő kezeléséből származnak, valamint növelhető az újrahasznosítás aránya is. A Canon intézkedése megfelel az Európai Unió és az EGT országaiban érvényes szabályozásnak, az uniós WEEE-irányelvnek (2002/96/EK), valamint a helyi törvényeknek is, melyek előírják, hogy ezeket a termékeket nem lehet háztartási hulladékként kezelni
Aligha újdonság, hogy a berendezésekben található veszélyes anyagok miatt az ilyen fajta hulladékok romboló hatással vannak környezetünkre és egészségünkre egyaránt. A vállalat közleménye szerint a fenntarthatóság, az erőforrások takarékos felhasználása, a környezettudatos működés és a környezetvédelem iránti elkötelezettség az eddigiekben is fontos szerepet játszott a Canon működésében, ezért a vállalat kiemelkedően fontos lépésnek tartja a begyűjtési pontok kialakítását. A jövőben ezeken a pontokon biztosítják minden használaton kívüli, elavult, hibás vagy sérült Canon berendezés, termék-, illetve kellékanyag – festékkazetta, tintakazetta és tintapatron – környezetbarát kezelését minden olyan ügyfél számára aki törekszik a környezettudatosságra. A hulladékká vált Canon kellékanyagok Magyarországon a Canon hazai képviseleténél adhatók le.
Kapcsolódó cikkek
- Új HR-menedzser a Canon Hungária Kft.-nél
- Új marketingvezető a Canon hazai csapatában
- LG: arccal a környezetvédelem felé
- Az energiatakarékosságra összpontosít az új Bluetooth szabvány
- Fekete színű zöld mobil a T-Mobile-nál
- Megújuló energiákra épül az Alcatel-Lucent nyertes pályázata
- Öko-billentyűzet a Fujitsutól
- Két és fél milliárd PC kerülhet szemétre a lusta szoftverfejlesztők miatt
- 19 tonna e-hulladékot gyűjtött a Pannon
- Környezettudatos nyomtatógyártás az OKI-nál
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.