HR szoftver felhőből
Sikeresen vizsgázott a NEXON új hoszting szolgáltatása
Felhő alapú hoszting szolgáltatásként is elérhetők a NEXON HR megoldásai. Az 50 milliós beruházással létrehozott szolgáltatás már bizonyította stabilitását; 2010 januárjában 20.000 munkavállaló nyilatkozott a NEXON felhőben cafeteriakerete felhasználásáról.
Licencvásárlás helyett havidíj, szerver helyett vékonykliens, sérülékeny belső rendszer helyett biztonságos kapcsolat egy professzionális szolgáltató rendszeréhez – ezeket az előnyöket kínálja a felhő alapú szolgáltatás. A hoszting egyre több területen terjed, hiszen a vállalatok így elkerülhetik a magas beruházási költségeket, mivel az adatok a szolgáltató szerverein tárolódnak.
„A NEXON 1994 óta nyújt outsourcing szolgáltatást, így jelentős üzleti és technológiai tapasztalattal rendelkezünk a kihelyezett HR szolgáltatások gördülékeny és problémamentes lebonyolítása terén. Tavaly újabb mérföldkőhöz érkeztünk, 50 millió forintos beruházással létrehoztunk egy korszerű virtualizált szerverkörnyezetet, melyben a NEXON teljes humáninformatikai portfóliója felhő alapú hoszting szolgáltatásként érhető el” – mondta Ocskay Szilárd, a NEXON ügyvezető igazgatója. A NEXON felhő alapú szolgáltatása már bizonyított, hiszen januárban 20 000 magyar munkavállaló nyilatkozott segítségével a cafeteriakerete felhasználásáról.
Biztonság a felhőben
A NEXON az outsourcing üzletág tapasztalatait felhasználva a felhő alapú szolgáltatásnál is szigorú informatikai és humánpolitikai szabályok betartásával gondoskodik az adatok védelméről. „Speciális előírásaink az ISO 27001-es tanúsítványnak is megfelelnek. Többféle fizikai és logikai eljárást alkalmazunk, a vírusvédelem mellett például titkosítással garantáljuk az adatok sértetlenségét. Az adatátviteli és mentési eljárás biztonságára is kiemelt figyelmet fordítunk” – mondta Kudich Zsolt, a NEXON informatikai igazgatója.
Mivel a NEXON teljes portfóliója elérhető felhő alapú szolgáltatásként, a vállalat nem csak a cafeteria adminisztrációjára, hanem a HR minden területére kínál megoldást. A nexONHRM integrált rendszer ugyanakkor több modulból áll, így akár részletekben is igénybe vehető és testre szabható. „Amennyiben egy vállalat mindenképpen házon belül szeretné tartani az adatokat, vagy speciális igényei vannak, továbbra is szoftvereinek megvásárlását ajánljuk. Ha pedig a cég az alaptevékenységére akar koncentrálni, és nem kíván nagyobb erőforrást fordítani a HR területére, a NEXON outsourcing szolgáltatása jelentheti az optimális megoldást” – tette hozzá Ocskay Szilárd.
A különböző konstrukciók összehasonlítása:
Kapcsolódó cikkek
- A Vodafone Magyarország a legjobb munkahely a távközlési szektorban
- Mit jelent a 4G a humánügyvitelben?
- A saját alkalmazottak jelentik a legnagyobb biztonsági rést
- Elavulttá válnak a munkaerő toborzására és megtartására használt hagyományos módszerek
- SAP mobilalkalmazások személyzetiseknek
- A világ legnagyobb álláskeresőjének alkalmazása a világ legnagyobb közösségi oldalán
- Boldog munkavállalók és az üzleti siker
- Dinamizálódik a humánügyviteli szoftverek terén három-milliárdosra nőtt Nexon
- Kiszervezzük vagy házon belül tartsuk a HR feladatokat?
- Humánügyvitel: Eltérő igények, azonos elvárások
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.