HR szoftver felhőből
Sikeresen vizsgázott a NEXON új hoszting szolgáltatása
Felhő alapú hoszting szolgáltatásként is elérhetők a NEXON HR megoldásai. Az 50 milliós beruházással létrehozott szolgáltatás már bizonyította stabilitását; 2010 januárjában 20.000 munkavállaló nyilatkozott a NEXON felhőben cafeteriakerete felhasználásáról.
Licencvásárlás helyett havidíj, szerver helyett vékonykliens, sérülékeny belső rendszer helyett biztonságos kapcsolat egy professzionális szolgáltató rendszeréhez – ezeket az előnyöket kínálja a felhő alapú szolgáltatás. A hoszting egyre több területen terjed, hiszen a vállalatok így elkerülhetik a magas beruházási költségeket, mivel az adatok a szolgáltató szerverein tárolódnak.
„A NEXON 1994 óta nyújt outsourcing szolgáltatást, így jelentős üzleti és technológiai tapasztalattal rendelkezünk a kihelyezett HR szolgáltatások gördülékeny és problémamentes lebonyolítása terén. Tavaly újabb mérföldkőhöz érkeztünk, 50 millió forintos beruházással létrehoztunk egy korszerű virtualizált szerverkörnyezetet, melyben a NEXON teljes humáninformatikai portfóliója felhő alapú hoszting szolgáltatásként érhető el” – mondta Ocskay Szilárd, a NEXON ügyvezető igazgatója. A NEXON felhő alapú szolgáltatása már bizonyított, hiszen januárban 20 000 magyar munkavállaló nyilatkozott segítségével a cafeteriakerete felhasználásáról.
Biztonság a felhőben
A NEXON az outsourcing üzletág tapasztalatait felhasználva a felhő alapú szolgáltatásnál is szigorú informatikai és humánpolitikai szabályok betartásával gondoskodik az adatok védelméről. „Speciális előírásaink az ISO 27001-es tanúsítványnak is megfelelnek. Többféle fizikai és logikai eljárást alkalmazunk, a vírusvédelem mellett például titkosítással garantáljuk az adatok sértetlenségét. Az adatátviteli és mentési eljárás biztonságára is kiemelt figyelmet fordítunk” – mondta Kudich Zsolt, a NEXON informatikai igazgatója.
Mivel a NEXON teljes portfóliója elérhető felhő alapú szolgáltatásként, a vállalat nem csak a cafeteria adminisztrációjára, hanem a HR minden területére kínál megoldást. A nexONHRM integrált rendszer ugyanakkor több modulból áll, így akár részletekben is igénybe vehető és testre szabható. „Amennyiben egy vállalat mindenképpen házon belül szeretné tartani az adatokat, vagy speciális igényei vannak, továbbra is szoftvereinek megvásárlását ajánljuk. Ha pedig a cég az alaptevékenységére akar koncentrálni, és nem kíván nagyobb erőforrást fordítani a HR területére, a NEXON outsourcing szolgáltatása jelentheti az optimális megoldást” – tette hozzá Ocskay Szilárd.
A különböző konstrukciók összehasonlítása:
Kapcsolódó cikkek
- A Vodafone Magyarország a legjobb munkahely a távközlési szektorban
- Mit jelent a 4G a humánügyvitelben?
- A saját alkalmazottak jelentik a legnagyobb biztonsági rést
- Elavulttá válnak a munkaerő toborzására és megtartására használt hagyományos módszerek
- SAP mobilalkalmazások személyzetiseknek
- A világ legnagyobb álláskeresőjének alkalmazása a világ legnagyobb közösségi oldalán
- Boldog munkavállalók és az üzleti siker
- Dinamizálódik a humánügyviteli szoftverek terén három-milliárdosra nőtt Nexon
- Kiszervezzük vagy házon belül tartsuk a HR feladatokat?
- Humánügyvitel: Eltérő igények, azonos elvárások
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Sikertörténet: a Széchenyi-egyetem exitált drónfejlesztő startup cégéből
A győri Széchenyi István Egyetem jelentős hozzáadott értékkel vállalt szerepet a három éve egy szakmai partnerrel és egy tőkebefektetővel létrehozott ABZ Innovation Kft. eredményeiben, amelynek visszaigazolását a piaci siker jelenti. Az intézmény november végén értékesítette a drónfejlesztéssel és -gyártással foglalkozó startup cégben meglévő tulajdoni hányada jelentős részét.
Gyorsítósávban az AutoWallis
Sikeresen lezárta eddigi történetének legnagyobb felvásárlását az AutoWallis Csoport, ezzel tovább erősítve cseh autókiskereskedelmi pozícióját és meghatározó régiós szerepét. A magyar tőzsde autós vállalata egy lépésben szerezte meg a cseh piacon működő, tavaly közel 50 milliárd forintnak megfelelő árbevételt elérő MILAN KRÁL GROUP 100 százalékát, melynek köszönhetően újabb márkákat (Mercedes-Benz, Ford) és új tevékenységet (Mercedes-Benz Truck nagyhaszongépjárművek értékesítése, szervizelése) is bevont portfóliójába.
Szigorodik az ellenőrzés a webáruházak felett
A fogyasztóvédelmi hatóság már 2024-ben is kiemelten vizsgálta a webáruházakat és a nemzetgazdasági miniszter legutóbbi bejelentése alapján ezek a vizsgálatok csak szaporodni fognak a jövő évtől. Ráadásul, 2025-től egy fogyasztóvédelmi csúcshatóság is létrejön, amelynek kiemelt célja lesz a fogyasztók védelmének biztosítása az online térben. Webáruház üzemeltetőjeként nem árt ezért felkészülni arra, hogy mik is azok a főbb gyakorlatok és hiányosságok, amikre ugrik a hatóság. A Jalsovszky Ügyvédi Iroda szakértője segítségével ismertetjük a részleteket.