Terjeszkedik a Kulcs-Soft
A Kulcs-Soft megkezdte a terjeszkedést a nemzetközi piacon.
A június 10-ei spanyol piacra lépést követően gyorsan következett a többi ország is. Mára már Szlovákia, Románia, Csehország, Oroszország, Anglia, Egyesült Arab Emirátus és Dél-afrikai Köztársaság területén is értékesíti az adott ország nyelvén, lokalizált formában szoftvereit. A www.key-soft.eu oldalon megtekinthető az összes célország weboldala.
A társaság nagy előre lépésnek tartja, hogy mára már nyolc nyelven és országban elérhetőek a szoftverei. A szoftverek minden országban a helyi törvényeknek megfelelően lokalizálásra kerültek, amihez a Kulcs-Soft minden esetben helyi szakemberek segítségét vette igénybe.
Július folyamán a lokalizált verziók hatására a külföldi piacokból származó bevétel július hónapban 200%-kal nőtt az előző hónapok bevételéhez képest.
Kapcsolódó cikkek
- Stratégiai együttműködés a Kulcs-Soft Nyrt. és további hét SAP partner között
- Digitális magazinolvasó iPad-re
- A Kulcs-soft Nyrt. a felsőoktatásban
- Online üzleti keresőt indított a Kulcs-Soft
- Apple-forgalmazóvá vált a Kulcs-Soft
- Zöldre sikerült a Panasonic tavalyi éve
- A rEVOLUTION sikeresnek ítéli válság alatti tevékenységét
- A Kulcs-Soft részvényenként 20 forint osztalékot javasol
- Online alapú szoftverrendszer megoldás a Kulcs-Softtól
- Az iPad debütálásával egy napon elindítja e-book üzletágát a Kulcs-Soft
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra az Euronics. November közepéig két új áruház nyílt Dunaharasztiban és Kecskeméten, de jelentősen bővül az átvevőpontok száma is. A műszaki cikkeket, szórakoztatóelektronikai termékeket forgalmazó vállalatnak így összesen 67 üzlete és 5400 átvevő helye van, utóbbiak száma ráadásul jövőre már 8500-ra rúghat a Foxpost és a Packeta egyesülésének eredményeként.
Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem társadalmi és gazdasági hatásai révén is alapjaiban formálja át mindennapi életünket, az emberi döntéshozataltól kezdve, az iparágak hatékonyságán át egészen a közvélemény (át)formálásáig. A Neuron Solutions által szervezett AI Night rendezvény célja az volt, hogy elismert szakértőkkel és a különböző iparágak képviselőivel egy kötetlen beszélgetés keretében tárja fel azokat a kihívásokat és lehetőségeket, amelyekkel az AI használata során a vállalatok, a munkavállalók és a társadalom egésze szembesül.
Rangos szabadalmi díjat nyert az LG innovatív megoldása
Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása. Az LG Electronics (LG) által kifejlesztett kiterjesztettvalóság-technológia (AR) éppen erre kínál megoldást, mégpedig úgy, hogy az autóba épített kijelzőn egyértelmű, az irányokat mutató, könnyen értelmezhető utasításokat, illetve különböző vezetési forgatókönyveket jelenít meg 3D-s grafikák generálásával.
A KPMG a Corvinus stratégiai partnere lett
Stratégia megállapodást kötött Magyarország első számú üzleti, gazdaság- és társadalomtudományi egyeteme, a Budapesti Corvinus Egyetem és a KPMG, hazánk egyik vezető könyvvizsgáló, adó- és üzleti tanácsadó cége. Az egyetem és a tanácsadó cég közötti együttműködés három alappilléren nyugszik; ezek az oktatás, a kölcsönös tudásátadás, valamint a tehetséggondozás-, tehetségek utánpótlása.
A Xiaomi bemutatta az alapvető kulcstechnológiákon alapuló fenntartható fejlődési stratégiáját
Az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezményében résztvevő államok konferenciáján (COP29), mint az év legjelentősebb klímacsúcsán a Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül – bemutatta a fenntartható fejlődést célzó stratégiáját, amely alapvető kulcstechnológiáin alapul. A vállalat emellett ismertette legújabb szén-dioxid-menedzsmenttel kapcsolatos fejlesztéseit a „Human x Car x Home” okos ökoszisztémájában, ami egy újabb stratégiai lépés a Xiaomi számára a klímakormányzás területén.