<19 Szabadfogású Számítógép Kiállítás a FUGÁBAN
A C3 Kulturális és Kommunikációs Központ idén nyolcadik alkalommal rendez kiállítást a <19 Szabadfogású Számítógép verseny nyerteseinek. Érdemes ellátogatni, hiszen a kiállítás interaktív módon mutatja be a legmeghökkentőbb, kreatívabb, fantáziadúsabb és újszerűbb alkotásait a 19 év alatti korosztálynak, ráadásul itt minden számítógéppel készült! A kiállítás a FUGA Budapesti Építészeti Központban december 5-12-ig látható.
A díjnyertes pályamunkák mellett külföldi társrendezvények - az osztrák Ars Electronica U19, a német Medienkulturzentrum MB21 és a svájci bugnplay.ch - díjazott alkotásai is megtekinthetők, így a látogatók össze tudják mérni a magyar, illetve az európai műveket.
A nyertes pályamunkákból honlap készül, amely a díjkiosztó ünnepség után (december 5-től) tekinthető meg a verseny.c3.hu/nyertesek oldalon.
A kiállítás alkotói:
- Németh Daniella (13 éves), www.gepezz.info, weblap
- Kappanyos csapat: Kappanyos Mária (13 éves), Kappanyos Ilona (18 éves), Save Dani!/Revolution, video
- Kappanyos Mária (13 éves), Folyamat-kísérlet Lukas 0_10-re, grafika
- Kiss Ádám (15 éves), Robotkéz, hardware és TicTacToe játékszimulációs robot, hardware
- Németh Violetta (10 éves), Kísérletezz, weblap
- Almádi Péter (18 éves), Force musketry, audiójáték
- Illés Dániel (16 éves), New World, videó és Dani Kalandjai Demo, játék
- Ot.NO.Da csapat: Horváth Noel (8 éves), Horváth Othniel (14 éves), Horváth Damaris (12 éves), Az autóverseny, videó
- Dombi Brothers csapat: Dombi Botond (13 éves), Dombi Szabolcs (16 éves), Na!, videó
- Begolyózók csapat: Kisantal Dániel (13 éves), Varga András Balázs (13 éves), Begolyózó, játék
- Klavora-Sebesfi Richárd (16 éves), RadioXpress Rádióhallgatás egy kattintásra!, weblap
- Csonka Ábel (16 éves), Egy elmúlt korszak felfedezése, grafika
- Papp Norbert (17 éves), The Shred-Mozgalmasság, hang
- Yaski Benjamin (18 éves), Kezemben van a ritmus, grafika
Kapcsolódó cikkek
- 11. BME Nemzetközi 24 órás Programozóverseny
- Szakmák Európa-bajnoksága - magyar siker
- Az Év Honlapja: megvannak az idei győztesek!
- Nemzetközivé vált a 24 órás hackerverseny
- Milyen legyen egy notebook két év múlva?
- Magyar Kiváló Online Gyermektartalom Díj - versenyfelhívás
- Blogversenyt hirdet a Nokia
- Indul a nevezés az IBM programozó bajnokságra
- A honlapod a holnapod! - idén is kiírták „Az Év Honlapja” pályázatot
- LG nyeremények hazai eSport számítógépes versenyen
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.