Telefonos, PC-s villanyszámla-leolvasó, avagy monitorozzunk, hogy spórolhassunk
A Power Cost Monitorba becsatlakoztatható a fogyasztásmérő, de emellett WiFi kapcsolaton keresztül az internetre is tud csatlakozni, így a weben is azonnal láthatók a mért adatok, s akár egy okos telefonnal monitorozhatjuk energiafogyasztásunkat.
Az energiafelhasználásunkról kapott információ segít abban, hogy megoldást keressünk a fogyasztás csökkentésére. Például ha valaki látja, hogy mennyit fogyasztanak a „készenléti állapotban” lévő elektromos berendezései, rájön, hogy jobb kikapcsolni őket. A gyártók a villanyszámlánkat 5-15%-kal mérsékelhetjük, ha tudatosan viszonyulunk a fogyasztásunkhoz, és hajlandók vagyunk elemezni a költségeket. Ha például az Európai Unióban mindenki ügyelne az energiaköltségeire, akkor évente meg lehetne takarítani mondjuk egész Románia villanyszámláját.
A Blue Line Innovations már júliusban megállapodást kötött a Microsofttal, amelynek szintén van egy fogyasztásmérő megoldása, most pedig a Google-lel, hálózatképessé téve ezzel a Google PowerMeter eszközét is. A Microsoft és a Google ingyen kínálja a mérést, a monitorozás viszont már pénzbe kerül, a PowerCost monitorkészlete 100 dollár, és ha kérjük hozzá a WiFi kapcsolatot is, hogy valóban rajta tarthassuk újunkat az elektromos fogyasztásunk ütőerén, az további 129 dollár, ám mindez egy évnél is hamarabb megtérül.
Kapcsolódó cikkek
- Picasa 3.9.0 Build 135.86
- Az ókori világ földrajzát segít megismerni a Google új projektje
- Az Európai Bizottság jóváhagyta a Motorola Mobility Google általi felvásárlását
- Chrome böngésző: androidos kütyükre is
- Búcsút int a menü gombnak a Google
- Körbejárni Stonehenge-t a Google segítségével
- A Google követni szeretné a felhasználók szokásait, és márciustól ezt letiltani sem lehet
- Jön a fehér Samsung Galaxy Nexus
- A Facebook és a Google tartalomszűrés ellen küzd Indiában
- Hamarosan érkezik a Google saját táblagépe
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.