A legnagyobb magyar munkaerő-kölcsönző a NEXON-t választotta
5000 dolgozó bérelszámolását érintette az a szoftvermigráció, amely rekordidő alatt zajlott le a legnagyobb magyar munkaerő-kölcsönző vállalatnál, a Pannon-Work Zrt.-nél.
A Gamax Informatikai és Munkaerő-kölcsönző Kft. HR üzletága a közelmúltban egyesült a Pannon-Work Zrt.-vel, ami a belső folyamataik és rendszereik egységesítését és optimalizálását is szükségessé tette. Rendkívül rövid idő, három hónap alatt zajlott le az a mintegy 5000 munkavállalót érintő projekt, amelynek során a Pannon-Work Zrt. – amely az integráció után a legnagyobb magyar tulajdonú munkaerő-kölcsönzővé vált – új bérszámfejtő szoftvert vezetett be.
A munkaerő-kölcsönző ezentúl egy szintén magyar tulajdonú vállalat, a NEXON bérszámfejtő szoftverével adminisztrálja a Pannon-Work által foglalkoztatottak juttatásait. A választást indokolta, hogy a Gamax már több mint három éve elégedetten használja a speciálisan hazai jogszabályi környezetben fejlesztett bérügyviteli rendszert, amely a tapasztalatai szerint gyorsan és rugalmasan követi a gyakran változó előírásokat. Az átállást megkönnyítette, hogy a NEXON ekkora adatbázisra is optimalizálta azt a konvertáló eszközt, amely automatikussá és megbízhatóvá teszi az adatátvitelt a korábban használt bérügyviteli rendszerből. Ezzel a megoldással töredékére csökkent az adatkonverzióhoz szükséges idő, ugyanakkor megszűnt az ilyen projektek esetében előforduló integritási hibák lehetősége.
„Az új szoftver bevezetése során a NEXON több telephelyünkön is ingyenes konzultációval segítette a munkatársainkat. Terveink szerint már tavasszal megkezdjük a cégcsoportunk egy másik tagja, a Diákszövetkezet által foglalkoztatott mintegy 6000 fő bérszámfejtésének átállítását is” – nyilatkozta Homonnay Tamás, a Pannon-Work Zrt. igazgatósági tagja. „E projekt sikere is azt bizonyítja, hogy a NEXON a HR mellett az informatika területén is kiemelkedő szaktudással rendelkezik, így ügyfeleink számára magasabb színvonalú, komplex szolgáltatást tudunk nyújtani” – tette hozzá Terjéki Judit, a NEXON projektigazgatója.
Kapcsolódó webcím:
http://www.nexon.hu
Kapcsolódó cikkek
- Legfontosabb tudnivalók a munkaidőkerethez kapcsolódó előírásokról
- Esély a pályakezdőknek - gyakornoki program a NEXON-nál
- A NEXON ügyfeleinél nem probléma a nyugdíjpénztári változások számfejtése
- Az átlátható szervezet
- Új igazgatók a NEXON-nál
- Információbiztonságban is élen jár a NEXON
- Új igazgatókat igazolt a NEXON
- Kiszervezéssel csökkentette költségeit a Linde
- HR szoftver felhőből
- A NEXON mellett döntött a SAPA
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.