Offenzívában a magyarországi közösségi vásárló oldalak
- A Magyarországon elsőként indult közösségi webáruház, a brands.hu három év alatt 600.000 új tagot regisztrált, több mint 300 márka termékeit kínálja, az idén a számlaforgalma a tavalyi duplája lesz, eléri a 700 millió forintot - számolt be a cég sajtótájékoztatóján Weiler Péter, a brands.hu, illetve a tulajdonos Habostorta Kft. ügyvezető igazgatója kedden. A webáruház átalagosan 30 százalékos jutalékkal működik, így az idei számlaforgalomból mintegy 210 millió forint lesz a saját bevétele, míg az üzleti eredménye 20 millió forint. Ugyanakkor a cég évente 30-40 millió forintot költ fejlesztésre.
A sikeresnek ítélt magyar piaci növekedést követően ugyanis a brands.hu megjelenik a nemzetközi piacokon is, az idén Ausztria, Szlovákia és Románia területén BrandsClub néven kezdi meg tevékenységét.
A Bónusz Brigád mai sajtóközleménye új kényelmi szolgáltatásokról és hűségprogramról szól. A hűségprogram keretében a vásárlói közösség tagjai a megvett bónuszok számától és értékétől függően bronz, ezüst, arany, illetve platina fokozatot érhetnek el, amelyekhez exkluzív ajánlatok, Bónusz Brigád eseményekre szóló VIP belépők, valamint ajándékok és lejárt bónusz visszatérítési lehetőségek tartoznak. Az új kényelmi szolgáltatások egyike szintén bónuszok érvényességének lejártához kapcsolódik: ezentúl a bónuszok érvényességének félidejében automatikusan figyelmeztetik a felhasználókat a már megvásárolt, de még be nem váltott bónuszok felhasználására. A másik új kényelmi funkció a fizetési lehetőségek további bővülését hozó MasterCard Mobile fizetési rendszer bevezetése, amely a közösségi vásárló oldalak közül először a Bónusz Brigádnál érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- Újabb QWERTY-s Facebook mobil érkezik - Motorola Motokey Social
- Vidéken is terjed a közösségi vásárlás
- Véget érhet a kínai kiskereskedők online lázadása
- Az osztrákok közel fele vásárol interneten
- Már mindenki számára elérhető a Google+
- Ingyenes iPhone- és Android-alkalmazással jelentkezik az Árbarátok.hu közösségi vásárlási oldal
- Az 50 legjobb iPhone alkalmazás – közösség
- A közösségi marketing rákfenéje a közösségben elkövetett csalás
- Helyreállt a MÁV internetes jegyértékesítési rendszere
- Az 50 legjobb weboldal – közösségi oldalak
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.