IX. Elektronikus Kereskedelem Konferencia – Túl a kamaszkoron (?)

forrás Prim Online, 2012. április 13. 12:50

Május 3-4. között Gárdonyban rendezi meg a SzEK.org az e-kereskedelmi szakma éves mérvadó rendezvényét, a IX. Elektronikus Kereskedelem Konferenciát, Túl a kamaszkoron (?) címmel.

Az e-kereskedelem változatlanul a gazdaság legdinamikusabban fejlődő területe, amely töretlenül növekszik, dacolva válságokkal, árfolyamokkal és egyéb csapásokkal - ám a növekedés kétségtelenül lassul. Ennek oka vajon a gazdasági környezetben keresendő, vagy egyszerűen lecsökkent az a hatalmas vákuum, ami az elmúlt évtizedben mozgásban tartotta a piacot? Hiszen ma már minden komoly keresletre akad megfelelő kínálat, s bár vannak még sajátosan magyar gyermekbetegségek (pl. a bankkártyás fizetés alacsony, és a személyes átvétel magas aránya), a hazai e-kereskedelem úgy tűnik, túl van a kamaszkoron. Vagy mégsem? Többek között erre a kérdésre keresi a választ a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület (SzEK.org) hagyományos tavaszi seregszemléje, a IX. Elektronikus Kereskedelem Konferencia, május 3-án és 4-én Gárdonyban, a Vital Hotel Nautisban.

A ember kamaszkorában igyekszik kitalálni, ki is ő valójában, utána jön az önmegvalósítás, amiben az lesz igazán sikeres, aki kellő ügyességgel vegyíti a célra-tartó elszántságot és a változó körülményekhez való rugalmas alkalmazkodást. Itt tartanak ma a hazai e-kereskedelem meghatározó szereplői: brandet építenek, terjeszkednek, fuzionálnak, újraszervezik, átfogalmazzák magukat. A Bookline-ból Shopline lett, az Extreme Digital elkezdett játékokat és könyveket is árulni, a Vatera mögé pedig a hazai e-kereskedelem meghatározó cégbirodalma épült. Éleződik a verseny, fogynak a szabad területek, megindultak a befektetések, felvásárlások, fúziók és együttműködések. S közben még mindig nem látható pontosan, milyen hatással lesz az e-kereskedelem fejlődésére a két legnagyobb kihívást jelentő újdonság: a közösségi vásárlás és az okostelefonok terjedése. Az e-kereskedelmi szakma legnagyobb konferenciájának előadásai és beszélgetései – az e-kereskedelmi piac hazai prominensei és néhány külföldi vendég részvételével – elsősorban e témák köré épülnek. 

A tavalyi nagy sikerre tekintettel a második napon ismét villásreggeli keretében rendeznek exkluzív találkozót, melynek témája idén is a pénz lesz. A délelőtt 10-kor kezdődő „Pénzéhes reggeli”-n az elmúlt év legfontosabb céges átalakulásairól, befektetésekről, finanszírozásról és adózásról lesz szó.

További információk, részletes program: http://www.szek.org/programjaink/konferenciak/9ekk
 

Kulcsszavak: SzEK konferencia e-commerce

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne

Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.  

2024. december 21. 13:49

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32