NFÜ támogatásból felhőszolgáltatás

forrás Prim Online, 2012. június 7. 10:08

A Central Europe On-Demand Zrt. az Európai Unió által is támogatott projektjének keretében egy professzionális, a vállalati alkalmazások felhőből való szolgáltatására alkalmas platformot hozott létre, amely segíti a hazai KKV-kat az üzleti hatékonyságukat növelő alkalmazások igénybevételében. Az értékesítési partnerek és a KKV-k igényei szerint testreszabott, felhasználóbarát önkiszolgáló felületen keresztül könnyen és gyorsan hozzáférhetőek az irodai és mobil munkavégzéshez elengedhetetlenül fontos integrált kommunikációs és csoportmunka szolgáltatások.

A projekt keretében megvalósult fejlesztések során a CE On-Demand nagy hangúlyt fektetett a kifejezetten a KKV-k számára hasznos költséghatékony, előre tervezhető és hatékonyságot növelő integrált szolgáltatáscsomagokra. A meglévő ügyfélkör igényei és a hazai és globális felmérések által kimutatott piaci igényeknek megfelelően elsősorban a távmunkát, a csoportos dokumentum- és iratkezelést, illetve a valós idejű együttműködést segítő üzleti levelezési, kollaborációs, adatmentési és kommunikációs szoftvereket kínálnak ügyfeleiknek viszonteladó partnereiken keresztül. Magyarországon jelenleg a legnagyobb partnerük a Telenor: a Webiroda termékcsoport felhasználóinak a projekt keretében megvalósított platform biztosítja az értéknövelt felhőszolgáltatásokat.

A projekt részeként a CE On-Demand egy nemzetközi viszonylatban is kiemelkedő felhőszolgáltatásra specializált felügyeleti és adminisztrációs szoftvert is kifejlesztett. A Cloud Services Manager™-en keresztül az igényelt alkalmazások elérése, a felhasználók és a szolgáltatások önkiszolgáló adminisztrációja gyorsan és könnyedén megoldható - akár naponta az igényekhez igazítható -, így nagyvállalati szintű képességeket használhatnak és számottevő időt és költségeket takaríthatnak meg a KKV-k.

Tüdős András, a CE On-Demand műszaki igazgatója elmondta: „A Cloud Services Manager™ főként a viszonteladói partnereink kis- és középvállalati ügyfélkörének igényeit figyelembe véve lett kialakítva. Felületei és az integrációs interfészei teljes mértékben a partnerek igényei szerint testreszabhatóak, több nyelven elérhetőek. A moduláris felépítés révén folyamatosan bővíthető új szolgáltatásokkal, képességekkel és üzleti folyamatokkal. Ezáltal a felhőszolgáltatások könnyen összecsomagolhatóak például távközlési szolgáltatásokkal, támogatva a felhőszolgáltatások terjedését és a KKV-k működését Magyarországon.”

A Cloud Services Manager™ felületét Magyarországon kívül 15 országban 27 távközlési és rendszerintegrátor partner több ezer KKV ügyfele használja.

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósul meg. A projekt összes elszámolható tervezett költsége 500.957.350 Ft. 49,91 %-os támogatási intenzitás mellett a megítélt támogatás összege 250.007.086 Ft.

 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program

A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz. 

2024. november 17. 15:29

Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia

Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől. 

2024. november 17. 13:44

A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása

A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.

2024. november 17. 11:58

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06