Külföldi piacokon erősít az Adverticum
A horvátországi Oglasnik és a szerbiai Infostud online kiadó vállalatok is az Adverticum AdServerét választották több milliós látogatottságú online portfolióik hirdetéseinek menedzselésére. Magyarország piacvezető médiaoldali adszervere szolgálja ki ezentúl az Infostud tíz weboldalából és az Oglasnik csoport öt médiumából álló felületeinek hirdetéseit.
Az Infostud meghatározó szereplője a szerbiai internetes médiapiacnak. Érdekeltségi körébe tartozik több oktatást támogató weboldal között a leglátogatottabb HR portál és autós vonalon a legnagyobb használt autóadás-vétellel, valamint egy autós kiegészítőkkel foglalkozó weboldal is.
A horvátországi Oglasnik csoport apróhirdetésekkel foglalkozó tematikus lapjaival jelentős szereplője az ágazatnak. A lapok nyomtatott formában is jelen vannak a horvát piacon. A tematikus apróhirdetési kiadványok weboldalai különálló site-ként üzemelnek autós, ingatlan, álláshirdetéses és oktatási témákban.
"Örömünkre szolgál, hogy a környező országok mértékadó weboldalai közül is egyre többen választják az Adverticum AdServert, így szolgáltatásunk regionális jelenléte folyamatosan erősödik." - nyilatkozta Szutor Ferenc kereskedelmi igazgató.
Az Adverticum az Infostuddal és az Oglasnikkal kötött együttműködése révén erősítette jelenlétét a déli szomszédos országok digitális hirdetési piacain.
Kapcsolódó cikkek
- Új AdMobile szolgáltatás az Adverticum AdServerében
- A Prím Online alapítója az online marketing három legmeghatározóbb személyisége között
- Adverticum AdServer: The show must go on
- Őket gazdagítja a rich media: eredményhirdetés a CEMP Sales House és az Adverticum kreatív versenyében
- Adverticum AdServerre váltott a CEMP Sales House
- Adverticum AdServer 2.0 - Megújult külső után, gazdagabb funkcionalitás
- Új arculat, új szolgáltatások az Adverticumnál
- Különleges termékek és egy napig tartó akciók az első hazai Internetes Vásárlás Napján
- Ne kövess! - Az Adverticum AdServere támogatja a „Do Not Track” funkciót
- Találd meg a húsvéti tojást a hirdetés-kiszolgálóban!
Internet ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Átadták az Év Internetes Kereskedője 2016 díjakat
Vége a találgatásnak, megvannak az Év Internetes Kereskedője díj 2016 nyertesei. A SzEK.org az eNet és az IVSZ szervezésében megvalósult versenyben idén 10. alkalommal hirdették ki a legjobbakat.
Minden 25. forintot a neten költenek el a magyarok
A magyar online kiskereskedelmi forgalom az elmúlt években dinamikus növekedést produkált, nem volt ez másképp a tavalyi évben sem.
Csak ma: kártyás fesztiválos nyereményjáték
A MasterCard nyereményjátékot hirdetett: azok, akik ma délelőtt 10 és holnap délelőtt 10 között MasterCard-dal vagy Maestro kártyával megvásárolják fesztivál-belépőjüket a Szigetre, a Balaton Soundra vagy a Volt fesztiválra (online bankkártyás vásárlással vagy MasterPass digitális tárcával), fesztiválcsomagot nyerhetnek.
Jubileumi évet nyit 'Az Év Honlapja' pályázat!
Idén 15. alkalommal rendezik meg 'Az Év Honlapja' pályázatot, mely rengeteg újítással készül az őszi időszakra. A zsűri új alapokra helyezte a versenyt, hogy a nevezők is újabb kihívásokkal találják magukat szembe. A tavaszi, „felkészítő" workshop így kiemelt szerepet kap a projekt életében.
Papíron a net hőskora: letölthető az Internet kalauz
1996. februárjában – vagyis a magyarországi internetezés hajnalán - jelent meg az első, és gyakorlatilag egyetlen teljes körű internetes műsorújság, az Internet kalauz, akkor, amikor ahhoz, hogy mit keressünk fel a neten (a havi 5-10 órás csomagok mellett) nélkülözhetetlennek bizonyult egy ilyen itiner. A magazin ma már muzeálisnak számító írásai most felkerültek az Országos Széchenyi Könyvtár elektronikus periodika archívumába.