Az LG bemutatta az okosotthonok zökkenőmentes működését
Az LG Electronics (LG) a Home Connectivity Alliance (HCA) igazgatótanácsának tagjaként a 2023-as CES kiállításon mutatta be, milyen a gördülékeny okosotthon-élmény. Más HCA-tagvállalatokkal együtt az LG az eseményen azt demonstrálta, hogyan teszi lehetővé az új HCA 1.0 specifikáció azt az átjárhatóságot, amelynek révén a különböző márkák intelligens otthoni megoldásai zökkenőmentesen működhetnek együtt a tökéletesen összekapcsolt otthoni kényelemért.
A HCA kiállítási standján az LG a szövetség többi tagjának eszközei mellett állította ki legújabb intelligens háztartási készülékeit – köztük a MoodUP hűtőszekrényt, a WashTower ruhatisztítási megoldást, az ARTCOOL Gallery légkondicionálót és a PuriCare AeroTower légtisztítót. A látogatók a HCA Bármilyen alkalmazás bármilyen eszközhöz víziójának gyakorlati megvalósítását tekinthették meg, amelynek lényege, hogy a felhasználók az egyes márkák termékeit a gyártók saját intelligens vezérlőközpontjain – például az LG intuitív ThinQ alkalmazásán – keresztül kezelhetik. Az átjárhatóság ezen új szintjét jelenleg a HCA tagvállalatai, köztük az LG is támogatja.
A már meglévő Cloud-to-Cloud (C2C), azaz felhőalapú szolgáltatások interoperabilitására vonatkozó iparági szabványok felhasználásával az új HCA 1.0 specifikáció azért jött létre, hogy a háztartási gépek, televíziók és HVAC-rendszerek márkától függetlenül zökkenőmentesen működjenek együtt. A vásárlók nem csak az újonnan bemutatott modelleket használhatják ilyen módon: a már meglévő, a HCA 1.0 specifikációt támogató intelligens eszközeiket és HVAC-rendszereiket is komolyabb szoftverfrissítések nélkül kapcsolhatják össze.
A HCA 1.0 specifikáció a tagvállalatoknak is segít abban, hogy a jövőben fenntarthatóbbá tegyék az okosotthon-rendszereket: a szövetség tagjainak készülékeiből gyűjtött felhasználói adatok nyomán ugyanis a gyártók hozzájárulhatnak az otthoni energiagazdálkodás javításához.
„A HCA tagjaként az LG hozzájárul a biztonságos és márkától függetlenül gördülékenyen összekapcsolt otthoni ökoszisztéma megvalósításához” – mondta Lyu Jae-cheol, az LG háztartásigép- és légkondicionáló üzletágának elnöke. „Vállalati együttműködéseink és a nyílt innováció révén továbbra is olyan megoldásokat kínálunk a felhasználóknak, amelyekkel életmódjuk tudatosabb és kényelmesebb lehet.”
Kapcsolódó cikkek
- Az LG vezérigazgatója szerint így teheti jobbá az emberek életét az innováció
- Az LG új OLED televíziója a Zero Connect technológiával új lehetőségeket nyit a térelrendezésben
- Az LG 2023-as OLED tévéi a felhasználói élményt és az otthoni szórakozást is új szintre emelik
- Még stílusosabb és erősebb lett az LG gram termékcsalád
- Az LG világszerte bevezeti a frissíthető ThinQ UP háztartási gépeket
- Az LG a CES-en mutatja be luxuskategóriás termékcsaládjának második generációját
- Magával ragadó hangzással és sokoldalú funkciókkal érkeznek az LG új hangprojektorai
- Az LG a 2023-as CES-en mutatja be új, minimalista formatervezésű háztartási készülékeit
- Az LG MoodUP hűtőszekrénye színesebb életstílust hoz a konyhába
- Továbbfejlesztett ételkészítési és mosogatási technológiák
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.