A neten női táskát vásárlók egyhatoda férfi

Czipperer Dia, 2013. október 1. 13:01

A Táskkaszalon felmérése szerint sok férfi is vásárol női táskákat a neten, valamint egyre többen mobileszközről tájékozódnak, esetenként pedig a vásárlást is itt bonyolítják.

A Táskaszalon legfrissebb statisztikája szerint idén a bézs, a barna és a fehér színű női táska hódít a neten, ezeket keresték leginkább a vásárlók nyáron a webshopokban.

 

Táskákat online viszonylag kevesebben vásárolnak, főleg a fővárosi lakosságot tekintve. Itt számos üzlet áll rendelkezésre, ám vidéken ennek töredéke, így ebben a körben jóval nagyobb az online tábor.

  

Érdekes, hogy Budapest környékén is sokan rendelnek webshopokból, valamint Veszprém és Pécs emelkedik ki a sorból. A válogatósság tekintetében a Fejér megyeiek állnak az élen, ők nézelődnek a legtovább, mielőtt döntenének.

 

A felmérésből kiderül, hogy elég gyorsan döntenek a vásárlók a neten. Többségük 2-3 perc alatt választ, de 10 percen belül nagy részük befejezi a vásárlást.

 

A mobiltelefonokat is előszeretettel használják kutatásra, nézelődésre (közel 10%), valamint olyanok is akadnak, akik itt bonyolítják vásárlásukat is. Sőt, az a adatok azt mutatják, hogy a mobileszközök terén a táblagépek nagyon népszerűek az online táska webshopok körében (feltehetően a kijelzőméret miatt), ugyanis minden 20. látogató már táblagépről keresi fel az oldalt.

 

A legnépszerűbb mobileszköz csoport a Samsung Galaxy szériájának telefonjai és táblagépei: a mobilos felhasználók egyharmada használ ilyen készülékeket. Az Apple iPhone-jai és iPadjei csak a második helyen állnak.

 

"Amit kevesen tudnak, hogy a női táskát vásárlók 10-15%-a tulajdonképpen férfi, akik párjuknak szeretnének meglepetést szerezni egy-egy divatos modell megvásárlásával" – mondta Beck Mónika, a Táskaszalon.hu-t is üzemeltető Prémium Webáruházak Kft. ügyvezetője.

 

"A férfiak egyébként tudatosabbak, ha megtalálják, amit keresnek, nem nézelődnek tovább, hanem gyorsan rögzítik is a megrendelést. Míg a hölgyek szeretnek még azután is hezitálni, ha megtalálták azt a táskát, ami a legjobban tetszett nekik. Ők szeretik újra átnézni a teljes választékot."

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

„Mit lájkol a gyerek?” – A szülőket segíti az NMHH új kiadványa

A közösségi médiafelületek használata ma már a fiatalok mindennapjainak részévé vált, ezért a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kiemelt figyelmet fordít az ezen felületek kínálta lehetőségekre és kockázatokra. 

2024. július 26. 16:32

Magasabb ponthatárok mellett több mint 4400 elsőéves jutott be a Széchenyi-egyetem minőségi képzéseire

Összesen 4409 elsőéves kezdheti meg tanulmányait a győri Széchenyi István Egyetemen szeptemberben. A ponthatárok a szakok jelentős részén emelkedtek a tavalyihoz képest, van olyan, amelyre 487 ponttal lehetett csak bejutni. Mindez azt mutatja, hogy felkészült hallgatók érkeznek az intézmény magas színvonalú képzéseire.

2024. július 26. 12:18

A HONOR 200 Pro és a mesteri fotózás: fejlődés a Studio Harcourt hagyatékával

Rengeteg ikonikus személyiség mögött ott rejlik egy olyan portré, amely nemcsak a személy lényegét ragadja meg, hanem az örökségét is megörökíti. A hírességektől a politikusokig a portrék alakították a történeteket és magáról az emberiségről alkotott képünket. 

2024. július 26. 10:07

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kék halál képernyőn túl: miért ne hagyjuk figyelmen kívül a szoftverfrissítéseket?

2024. július 26. 13:59

Idén a fenntartható cégek tulajdonosait is díjazza az EY

2024. július 24. 13:59

Akár 50% időmegtakarítást jelenthet a PS szinte érintésmentes könyvelési megoldása

2024. július 16. 16:29

ESET kiberfenyegetettségi jelentés: egyre gyakoribb a mesterséges intelligencia és a deepfake a támadásokban

2024. július 5. 09:55