Magyarország legnépszerűbb webshopja kerestetik
Nyolcadik alkalommal hirdetik meg az Év Internetes Kereskedője Díj pályázatot, melyet közönségszavazás és a szakmai zsűri véleménye alapján ítélnek oda. A versenyben minden olyan vállalkozás részt vehet, amely online magyarországi kiskereskedelmi tevékenységet folytat és árbevétele nem haladja meg az 1,5 milliárd forintot.
A legtöbb 30 szavazotot kapó pályázhat május 5-ig, akik közül egy győz majd. A szakértő zsűri értékeli a vállalkozások üzleti modelljét, az elért eredményeket, a felhasználó-barátságot, a fogyasztóvédelemmel kapcsolatos ismertetők minőségét valamint az ismertséget.
Ám, ez még nem minden, ugyanis a jelöltnek még egy dologban meg kell felelnie: a Vedd a neten! webshop minősítésen is átmenjen, melynek költségeit a SzEK.org állja.
A díjátadó a XI. E-Kereskedelem Konferencián lesz május 22-én. A nyertes ezután egy évig használhatja az Év Internetes kereskedője címet, és megkapja a fődíjat is, amely a MasterCard jóvoltából egy 1 millió forint értékű hirdetési kampány. Azonban a nyertes ezt csak az utolsó negyedévben használhatja fel.
Az idei év újítása, hogy a kirowski Isobar egy különdíjat hoz létre Az Év Legígéretesebb Kereskedőjének, és egyszeri kersőauditot ajánl fel a díjazottnak.
Kapcsolódó cikkek
- A webáruház új trendjei
- Az Instagram leelőzte mobilfronton a Twittert az USA-ban
- Plüssmackóba épített szenzor győzött a női startup versenyen
- Twitter: megnézhetjük, hányan látták tweetünket
- Konzervdoboz segítségével lopta az internetet egy kazincbarcikai férfi
- Magyarul is elérhető a Pinterest
- Az online kiskereskedelem növekedési dinamikája
- Országos ifjúsági robot kupát rendeznek áprilisban Nyíregyházán
- Internetes "Magna Cartát" szorgalmaz a világháló kidolgozója
- 25 éves a világháló
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.