Ma kedvezménydömping van az interneten
Negyedik éve jelentkezik az Internetes Vásárlás Napja. November 7-én, pénteken több mint négyszáz webáruház várja a látogatókat csakis ezen a napon érvényes akciójával.
A mozgalomhoz az internetes kereskedők szabadon csatlakozhattak, az egyetlen feltétel az egyedi kedvezmény nyújtása volt. A vásárlók a weboldalon egy helyre gyűjtve érhetik el az akciókat.
Így a netezők megismerik az online vásárlásban rejlő előnyöket, ami nem mellesleg továbbá csökkenti az autós közlekedéssel járó hagyományos vásárlás környezetkárosító hatásait, a szmog-kialakulást és a zajterhelést is.
hirado.hu
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenes áruvisszaküldési szolgáltatást indít a PayPal Magyarországon
- A posta helyett a futárszolgálatot választják a webáruházak
- A női nem vásárlási szokásai az eMagon
- Novemberben lesz a SzEK.org őszi konferenciája
- Sok mobiltelefont vesznek az eMAG oldalán
- Egyre több az interneten mindig elérhető vevő
- Internet Hungary: újrahuzalozza világunkat a digitális ipari forradalom
- Erőteljes növekedést mutat az Online Kiskereskedelmi Index
- Lassan minden netező kipróbálja az online vásárlást
- PayPal: 21 százalékkal nőtt a magyar webshopok külföldi forgalma
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ismét az FT 1000 ranglistán a magyar ServerElite
A ServerElite immár második alkalommal került fel a Financial Times és a Statista által évente összeállított FT 1000 listára, amely Európa leggyorsabban növekvő vállalkozásait rangsorolja. A budapesti székhelyű cég új és használt szerverek forgalmazására, valamint testreszabott IT-megoldásokra szakosodott – és a lista elismeri azokat a vállalatokat, amelyek organikus növekedéssel, külső tőkeinjekció nélkül értek el kiemelkedő árbevétel-bővülést több éven keresztül.
21 év hűség, 1300 autó, egy közös jövő – Az UFleet sztorija
A rendszerváltás után alapított hazai cégek most élik aranykorukat – sok vállalkozás életében aktuálissá vált a generációváltás kérdése. Az alapítók lassan átadják a stafétabotot, és keresik azokat az utódokat, akik képesek továbbvinni azt az értékrendet és tudást, amit évtizedek alatt felépítettek. Ez a váltás azonban jóval többről szól, mint egyszerű vezetőcsere: tudatos, hosszú távú folyamat, amelyben kulcsszerepet játszik a bizalom, a mentorálás és a türelem.
EY-Parthenon: Új márka, egykapus ügyfélélmény
Az EY globálisan egységesíti tranzakciós tanácsadási üzletágát és a vállalati stratégiával foglalkozó EY-Parthenon csapatát, közös márkanév alatt működtetve tovább ezeket a területeket. Ez a lépés az ügyféligényekre reagálva erősíti meg a két terület közötti szinergiákat, és biztosít egységes, integrált tanácsadási élményt. Az új működési modell lehetővé teszi, hogy a vállalatok még komplexebb és összehangoltabb támogatást kapjanak növekedési, fejlesztési vagy stratégiai döntéseikhez. A márka mögött 25 000 szakember dolgozik, 150 országban.