A Cisco kutatása szerint ma még kiaknázatlan a digitalizációban rejlő üzleti lehetőségek 80 százaléka

forrás: Prím Online, 2016. április 16. 09:16

A Cisco tanulmánya 16 iparág vizsgálata alapján arra a következtetésre jutott, hogy 2015-ben a cégek csupán az elérhető digitális érték (Digital Value at Stake) 20 százalékát tudták realizálni. A digitális értéket a kutatók két fő szempont alapján mérték: a digitális beruházások és innovációk által generált új bevételi források és megtakarítások, valamint a digitális képességeiket versenyelőnnyé alakító iparági szereplők értékének változása.

A “Where to Begin Your Journey to Digital Value in the Private Sector” című jelentésben 16 iparágból, több mint 350 digitális esettanulmányról olvasható elemzés. Ezekből kirajzolódik, hogy az elkövetkezendő évtizedben a 16 ágazat közül hat – gyártás, pénzügyi szolgáltatások, kiskereskedelem, távközlés, egészségügy, és olaj- és gázkitermelés – adja majd a teljes potenciális digitális érték háromnegyedét. Az olyan vezető digitális vállalatok, mint az Apple, az Uber, vagy a Tesla, sokkal hatékonyabban képesek a vásárlók számára értéket nyújtani, mert nyitottak az új üzleti modellek kialakítására. 

 

A kiskereskedelemben digitális beruházásokkal növelhető a vásárlói hűség és a forgalom, és így a kereskedők felvehetik a versenyt a csak online felületeken működő versenytársaikkal. A kereskedelemben csupán a jobb adatelemzési módszerek 285 milliárd dollár lehetőséget rejtenek, ugyanakkor a Cisco becslése szerint a szektor a potenciális digitális érték csupán 15 százalékát realizálta 2015-ben.

 

Minden iparágra igaz, hogy olyan digitális üzleti megoldások segítségével állíthatják elő a legnagyobb értéket, amelyek IT intenzívek (informatikai alapú termékek vagy szolgáltatások), és képesek megteremteni az informatika (IT) és az üzemeltetés (operational technology - OT) közötti hatékony együttműködést. 

 

 

A digitális vállalkozások számára a kiberbiztonság kulcskérdés, és a sikeres kiberbiztonsági stratégiák 5,3 billió dolláros értéket jelenthetnek a privát szektorban a következő évtized során. Ennek az értéknek a 68%-a akkor realizálható, ha a vállalatok hatékonyan képesek integrálni a kiberbiztonságot digitális megoldásaikba. 

 

Miközben az olyan fogyasztói technológiák (B2C), mint a testen viselhető eszközök, jelentős digitális értéket teremtenek, ugyanakkor a B2B világban a felhasználó központú digitális munkahelyi megoldások, pl. a mobilitás, vagy a videókonferencia, is jelentősen növelik a vállalkozások képességét a gyorsabb és hatékonyabb innovációra. 

 

A teljes jelentést itt olvashatja el: http://c-cf.link/?S15R12

 

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Utazási konferencia az Angyalok városában

A dinamizmust tükrözte az idei utazási világkiállítás, az IPW2024, és ezt sugározza a helyszín is: Los Angeles, Kalifornia.
 

2024. május 17. 18:51

Egy új tévé színt visz a mindennapokba

Ma már nemcsak azért vásárolunk televíziót, mert a sugárzott műsorokat szeretnénk nézni, hanem mert a forradalmian új készülékek számtalan lenyűgöző funkcióval lettek ellátva. Hozzájárulnak ahhoz, hogy magasabb szintre emeljük a tévézés élményét.

2024. április 28. 22:16

A múlt feltárása, a jövő segítségével!

Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!

2024. április 15. 18:46

Megéri-e az elektromos autózás?

Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.

2023. június 19. 09:31

Mire jók a chatbotok?

Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.

2023. június 16. 10:27

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét

2024. május 27. 17:30

Minden második magyar internetező volt már áldozata kibertámadásnak

2024. május 22. 14:37

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52