Megújul a Bookline oldala

forrás: Prím Online, 2019. március 26. 18:31

Március 26-tól a Bookline-ra látogatók egy vadonatúj, letisztult oldallal találkozhatnak. A tavaly rendkívül sikeres évet zárt márka a tavaszi megújulás mellett tette le a voksát: interaktív, vásárlóbarát elemekkel várja az olvasókat új, modern felületén.

A Bookline 2006-os berobbanása óta várja weboldalán a könyvbarátokat, olvasni szeretőket. Trenddiktáló személyiségével, olvasóbarát megoldásaival az egyik legkedveltebb magyar márkává vált, piacvezetővé nőtte ki magát a könyvpiacon. Az olvasói visszajelzések és a rendszeres márkakutatások alapján többször egyértelműen kiderült, hogy a felhasználók nemcsak szerették az eddigi felületet, de legszívesebben még hosszú évekig nem is változtattak volna rajta – hiszen ilyennek ismerték és szerették meg az elmúlt években. A cég 2019-ben mégis elérkezettnek látta az időt, hogy a folyamatos finomhangolások és apró változtatások után látványosan megújítsa a felületet, és több olyan újragondolt funkciót építsen be az oldalra, ami megkönnyíti a vásárlást és tovább növeli az ügyfélélményt. A sor nem teljes, de lássunk néhány funkciót, ami felhasználóbarát megoldásokat nyújt az olvasni szeretőknek.

 

A megújult kívánságlista funkció abban segít, hogy a kiszemelt könyveket ne kelljen újból és újból előkeresnünk, ide bepakolva mindig elérhető és látható lesz számunkra a kedvenc. Egyszerre több listát is létrehozhatunk, így akár külön alkalmakra is összeállíthatunk egy-egy menüt a kiszemelt olvasnivalókból: készíthetünk listát karácsonyra, szeretteink születésnapjára és egyéb örömteli pillanatokra. A könyveket különböző szempontok alapján listázhatjuk, kívánságainkat másokkal is megoszthatjuk és akár közösen is módosíthatjuk. Sőt, a rendszer szól nekünk, ha egy kívánságlistára került könyv éppen akcióba kerül és olcsóbban elérhető. A kiszemelt könyv termékoldalán pedig megjelennek a könyvhöz kapcsolódó egyéb tartalmak: így például a választott könyv e-könyv és hangoskönyv változata, a műhöz kapcsolódó cd-k, dvd-k és társaik, ha pedig sorozatról van szó, akkor a sorozat többi eleme.

 

 

Szerencsére a könyvkiadók elképesztő választékot biztosítanak, a Bookline oldalán is több mint 70 000 könyvcím érhető el. És bár a címszám lenyűgöző, ez pont nem könnyíti meg a választást. A választás megkönnyítésére, a vásárlókkal történő folyamatos párbeszéd elősegítésének érdekében a Bookline lehetőséget ad, hogy értékelést adjunk le az olvasott műről. Az olvasók megírhatják és csillagokkal jelezhetik véleményüket az adott könyvről, ezzel megkönnyítve a többiek számára a választást. A vélemények mostantól – ha a felhasználó hozzájárul – megjelennek egy személyre szabható profiloldalon. 

 

Rendelésünket a megújult Bookline oldalon lépésről lépésre követhetjük, és percre kész visszajelzést kapunk a csomagunk állapotáról; továbbá korábbi rendeléseinket is átlátható formában követhetjük vissza.

 

A Bookline tavaly rendkívül sikeres évet zárt, a 2016-ban fejlesztett Bookline Busszal 3 díjat is kiérdemelt az Év kereskedője versenyben. Nemcsak Az év kereskedője, de A legjobb multichannel fejlesztés kategória, sőt A legjobb ügyfélélmény kategóriában is az első helyet szerezte meg.

 

A Már egy perc olvasás is élmény elnevezésű, Örkény Egyperceseket bemutató kampány az Aranypenge megmérettetésen ezüst pengét nyert innovatív platformválasztás kategóriában, bronz pengét a filmes megoldások kategóriában és shortlistes lett integrált kategóriában, sőt besöpörte a Prizma kreatív PR díj Ezüst díját is.

 

A KPMG kutatásában a Bookline a Legjobb ügyfélélmény kategóriában ezüst helyezett lett, a tavaly nyitott Bookline Móricz könyvesbolt pedig máris megszerezte Az év kutyabarát helye minősítést. 

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Nemzetközi felmérés bizonyítja a digitális kompetenciafejlesztés fontosságát

Európai diákok körében végzett felmérést az OECD a Vodafone Németország Alapítvány társfinanszírozásában. A „21. századi olvasók: Az olvasási készségek fejlesztése a digitális világban” című jelentés a 15 éves korosztályra vonatkozóan nyújt mélyreható elemzést. 

2021. május 5. 18:11

A magyarok online szerencsejáték szokásaira volt kíváncsi a Vegas.hu

A Vegas.hu több mint 1000 főt kérdezett meg arról, hogy általánosságban és a pandémia alatt milyen volt az online szerencsejátékra való hajlandóságuk. A kérdések témája főleg arra irányult, hogy az elmúlt egy év alatt hogyan változott a játékkedv, illetve, hogy milyen területi és generációs eloszlás jellemzi az online szerencsejátékot hazánkban. Az országosan reprezentatív kutatás kizárólag a 18 évnél idősebb lakosságot vizsgálta. 

2021. május 5. 16:20

A Construma és az Ipar Napjai szakkiállításokon csak online vehetünk részt

A Hungexpo – meghallgatva a kiállítók véleményét - az üzleti rendezvények tartásával kapcsolatos bizonytalanság és a felkészülési idő rövidsége miatt úgy döntött, hogy az idei Construma, OtthonDesign és Hungarotherm valamint az Ipar Napjai kiállításokat fizikailag nem, kizárólag a virtuális térben rendezi meg. 

2021. május 5. 11:21

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Digitalizációs „bumm” a bankszektorban!

2021. május 4. 19:29

Óvakodjunk a COVID-19 vakcinával kapcsolatos csalásoktól és álhírektől

2021. április 19. 14:58

Új pályázatokat indít az EIT Digital

2021. április 8. 14:15

Stabil üzleti teljesítmény mellett tovább növekedett tavaly a Huawei

2021. március 31. 13:35