Ez már a huszadik Internet Hungary - talán ez lesz a legjátékosabb

forrás: Prím Online, 2019. szeptember 14. 09:04

Alig több, mint két hét múlva kezdődik a huszadik - jubileumi - Internet Hungary konferencia Siófokon a Hotel Azúrban, ahová a rendezők több mint 2500 résztvevőt várnak, hogy azután hét teremben két napon át több, mint 300 nagynevű előadó oszthassa meg tudását, tapasztalatait vagy akár - mint például Jordán Tamás színművész - játékkal kapcsolatos élményeit. Mert ez a konferencia (sok egyéb mellett) a játékról, játékosságról szól, amit az üzleti életben - kicsit szárazabban - gamification-nek neveznek.

A program sokrétűségét talán érzékelteti az alábbi "néhány" kiemelés a szekciókból, témakörökből: 

Future Hungary: Architektúrák változása

  • Fejlövések és tévhitek. Valóban jól látjuk, hogy miként változik a gazdaság, a kereskedelem, a média és nem utolsósorban a környezet? Miért keressük rosszul az internet növekedési potenciálját?
  • A sült galamb még mindig nem tud repülni.
  • Aranyhalak a halászlében. Még nem hagytad el a lehetőségeidet.
  • Gondolatkísérlet: Mi történhet, ha egy Homo Consumer felelőssé válik? Mi történhet, ha “kihal” a mostani “túlzott fogyasztással” működő emberfajta? Ha a környezettudatosság, a fenntartható fejlődés vírusszerűen elkezd terjedni, és az emberek abbahagyják a fölösleges fogyasztást. A válaszokat az előadásokban keressük. 

A homo ludens-től a robot sapiens-ig, avagy a játékos embertől a mesterséges intelligenciáig

  • Az intelligencia logikus játékai és a huncut oldala.
  • Az intuíció és a mesterséges intelligencia.
  • A bizonyosság és esetlegesség algoritmusa. 
  • Az intelligens média és a mesterséges intelligencia.
  • Az emberi intelligencia bővítése az IoT adatokból kivont ismeretekkel. 

Játékok közt szabad lenni

  • Játékosítás az üzleti életben.
  • Stratégiai játékok - harcászat és versenyelőny.
  • Az intelligens marketing.
  • Ahány ház, annyi játék.
  • Miénk ez a cirkusz: Játék és cinizmus. A szellemiség margójára. 

Lelkek csókja - Szenvedélyek játéka

  • Az illúziók birodalma: a siker kulcsa.
  • Itt a piros, hol a piros? Érzékszerveink becsapása.
  • Tanuld meg az élményadás művészetét!
  • A vágy (elő)játéka.
  • Szenvedély, függőség.
  • A versenyharcosok: szenvedélyből küzdők. 

Brand Hungary. Brandszerváltás: márkaőrök és márkák hangnemei

  • Mikor hagyhatja el önmagát a márka?
  • A reklámfogyasztó is ember.
  • Hittek a márkában: magyar márkák nőttek nagyra.
  • A hangnemváltások okai.
  • Szeretem, ha szidnak; addig is rólam beszélnek.
  • A provokáló marketing: a lenéző és sznob kommunikáció. 

Commerce Hungaricum - Kinyílt a világ

  • 6,5 millió ember hálójában, de 4 milliárd ember piacterén!
  • Vásárlók szabadsága. Ott vásárol, ahol olcsóbb - az USA-tól Budaörsig.
  • Nézz szembe az ármészárlással! A 100%-os árkedvezmény és társai.
  • Csinálj magadnak ünnepet, élénkítsd a forgalmadat! Black Friday és barátai.
  • Az utolsó láncszem: a contact man. Ügyfélszolgálatok és kézbesítők.
  • Az alternatív áruszállítók. - Mit vártok a piactól?
  • A legszínesebb piac: áruszállítás.

Legyen élmény a fizetés: a pénz alternatív útjai

  • A bankok fejlődési szakaszai a digitalizációs úton.
  • Hamarosan jön a pénzügyi liberalizáció. A piaci verseny kibontakozása vagy inkább valami más?
  • Figyeld, hova rakja a fogyasztód a megtakarított pénzét! Kezeld inkább te!
  • Mit tanulhatunk a Revolut sztoriból?
  • E-pénz, azonnali utalás, token és a one click payment.
  • Eldobod a bankkártyád?
  • A készpénzfétis hétköznapjai. 

Mestersége: reklámember

  • A hirdetésieszköz-arzenál kezelésének művészete, avagy a szakmánk túl bonyolulttá vált.
  • Hogyan veszítsünk el egy ügynökséget 10 nap alatt?
  • Mad man vs Math man.
  • Az egyik kockás, a másik lila: a kreatív munkatársak nyomógombjai.
  • Lehet-e a marketingművészetet tudományos alapokon mívelni?  

Digitális hirdetési eszközök: fétisek igazsága.

  • Amikor az ész akar győzedelmeskedni az érzelmek és megérzések felett.
  • A homo consumer “adatszórása”. Én láttam, én végigkísértem az embert a vásárlói útján, miközben fogyasztóvá “emelkedett”.
  • Az Adatkirály megszületik! Az online és offline adatok regisztrálása és merge-ölése.
  • Gondolatkisérelt és protokoll felállatísa: Mit teszel ha kizártak a globálisok? Mondjuk pont a BlackFriday napján? 
  • A KPI-fétis (fél)istene: growth hacking és KPI!
  • Kampányológia: kinek kell a programmatic?
  • Krízismegoldások: protokollok felállítása, amikor a globálisok kizárnak.
  • Színpadon a Google shopping!
  • Egy ritka kampánycél: a konkurencia.
  • Buzzwordok nyomában: a konverziófétis.
  • Vizsgálat indul a multichannel, omnichannel és a one channel ügyében. 

6.5 millió honfitársunk szeretne szórakozni. (text, audio, audiovizuális)

  • Tudod, kivel szórakozz?! Ne égesd az időm! A média környezetvédelme.
  • Tartalmak eladhatósága.
  • A sorozatfüggők. A sorozatfüggők piaca.
  • A játék megjelenése a szórakoztatóiparban és a sajtóban.
  • A médiafogyasztó szabadsága – A pénz a legjobb indikátor. Arra költ…
  • Mitől lesz a content marketing piac?
  • Sorozatok varázsa.
  • Ne legyünk már álprűdek! Eladható tartalom az, amit meg is vesznek!
  • Tartsd tisztán a piacod! Gondolatok a brand safety-ről és más „influenzás” tartalomról.

Médiainnováció…  

  • “…és mire beértük az úttörőket, ők már tovább is mentek, tovább is fejlesztették piacukat.”
  • Megszoksz, vagy megszöksz. Az OTT minden nap kér egy szeletet a szalámidból.
  • Egy csodálatos barátság kezdete: lineáris programming és az OTT piac érdekeltségei.
  • Az OTT nyeresége: Te tudod, hogy naponta hány évnyi reklámot tolunk?
  • Reklámok és előfizetések.
  • Cherchez la femme! Content is the king, but data is the Queen!

Telekommunikáció: 

  • 100 éves tradíciók dőlnek a porba.
  • Az 5G az igazi 2G?
  • Magyarország 5  stratégiája.
  • Gigabit társdalom.
  • OTT killed the IPTV star? 

Data Hungary- A dataizmus kora

  • Alapozó workshop a Workshop bárban.
  • Paradigmaváltás: piackutatók és adattudósok.
  • Hogyan lehet az offline és online adatokat merge-ölni?
  • Mindenkinek máshogy van igaza: adatok értelmezhetősége.
  • Ahol nincs adat, ott teremtsd meg te és kereskedj vele! 

Az üzlet teste a pénz, lelke a játék. Üzlet és a játék jól megférnek egymás mellett.

  • A játék lelke valójában: flow, engagement és business.
  • Miért kell játszanunk Minden Áronnal?
  • A gamifikáció használata az üzleti előrejelzésben.
  • Játékok üzleti használata a kommunikációban, csoportkezelésben és a kereskedelemben. 

Ügyfélszolgálat, ami a brandhez tartozik

  • Játékos ügyfélszolgálati emlékek.
  • A Peer 2 Peer ügyfélszolgálatok.
  • A botok nem az ügyfélszolgálatok alternatívái.
  • Hogyan tudunk több tízezer embert botokkal mozgatni?

Élményszolgáltatás/Service design 

  • Mi a „túró” az a service design? 
  • Ébredés: a márkák kommunikációs csatornái.
  • Szerepjátékok a termék- és szolgáltatástervezésben.
  • Tesztelés nélkül piacra menni?   

Ember és cégvezetés: együttműködésben brillírozva

  • Nem leszek a játékszered.
  • Az együttműködések anatómiája.
  • Sok(k)ba van nekem az igazmondás. Az asszertív kommunikáció margójára.
  • Piti emberek eszköztárai.
  • Ki lett végül agilis? (Buzzwordök nyomában.)  

Influencer Tangó

  • Kivel szórakozzon az influencer?
  • Vak vezet világtalant? Miben áll a hitelességi játszma az influencerek világában?
  • A karizmatikus ember hitele.
  • Ki a tökéletes influencer?
  • Nostradamus mint az influencerek ősapja?
  • Top 5 influencer játék a közönség bevonására.
  • Unfair play. – Amikor botok és vásárolt követők pörgetik a számokat.  

S ha már játék, a konferencialátogatók is játszhatnak, a rendezők négy témában hirdettek versenyt:

Hatszavas (humoros, szatírikus) történetek  

  •  Környezetem “állatai”.
  •  Mondj el hat szóban egy játékkal kapcsolatos történetet

Közösségimédia-díj: Játsszunk együtt! 2 kategória

  • Társas-Játékok
  • Közösségi-kampányok

Legerősebb láncszem - ügyfélszolgálati díj. 

  • Az emberek, akiket szolgálunk, az emberek, akik szolgálnak. Mert az ügyfélszolgálat kétirányú!

Legyen élmény a fizetés! Szeressük a foghúzást

  • Az ekereskedők számára kiírt pályázat.

A konferencia részletes programja már olvasható az Internet Hungary honlapján, és regisztrákni is ott lehet. 

És még egy játék a közönségnek: a régi motorosok megírhatják első netes élményeiket (mit jelentett húsz éve az internet), amiből - ha a #20internethungary hashtaggel felraknak a Facbookra, instagramra, akkor - a szervezők csokorba gyűjik a legjobb történeteket! 
 
 
Ha eljössz október 1-2-án Siófokra, a jubileumi 20. Internet Hungary konferencián képbe kerülhetsz, merre tart ma az online világ, mik az aktuális trendek.

Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Idén Szemerédi Endrének ítélték a Neumann professzori címet

2021-ben Szemerédi Endre matematikus elméleti számítástechnikához való több évtizedes hozzájárulását, illetve a matematika fejlődése kapcsán végzett munkásságát ismerte el a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) szenátusa és a Neumann Társaság  a Neumann János professzori címmel.

2021. május 31. 11:02

Az IAB 2021-ben is keresi a legjobb szakdolgozatot a digitális marketingről

Az IAB Hungary ismét meghirdette pályázatát, melynek keretében a digitális marketing, digitális média témában született legjobb szakdolgozatokat jutalmazza.

2021. május 26. 09:57

Csúcsot döntve telefonáltunk és interneteztünk a járvány második hulláma alatt

A belföldi negyedéves mobilinternet-forgalom 2020 végén túllépte a 126 millió GByte-ot, miközben egy évvel korábban még a 100 millió GByte-ot sem érte el – derül ki a mobiltelefon-, a mobilinternet- és a mobil M2M-szolgáltatások főbb mutatóinak alakulását tartalmazó legfrissebb mobilpiaci jelentésből, amelyet tegnap tett közzé a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH). A hazai telefonhívások forgalma egy év alatt 18 százalékos emelkedéssel 7,1 milliárd percre nőtt 2020 utolsó negyedévére az előző év azonos időszakához képest.

2021. május 7. 09:55

Digitális oktatási platformot indított el hazánkban a Facebook

A Facebook elindította a Get Digital magyar nyelvű változatát, amely egy átfogó digitális oktatási tanterv szülők, tanárok és tizenévesek számára. A benne foglalt tanórák és tananyagok a Harvard Egyetem és a Berkeley Kaliforniai Egyetem által rendelkezésre bocsátott oktatási segédanyagokon alapulnak. A platform magyarországi bevezetése a Skool civil szervezettel együttműködésben történt.

2021. április 14. 11:09

2020-ban három évet ugrott előre az e-kereskedelem

A GKI Digital és az Árukereső.hu legfrissebb közös kutatása szerint 2020-ban a belföldi online kiskereskedelmi forgalom 45%-os rekord bővülést követően, 909 milliárd forintos forgalmat bonyolított. A számok alapján mostanra kijelenthető, hogy a kezdetben csak az extra és az átterelt (kényszer) költések miatt lendületet nyerő online piac tavaly nem csak átmeneti sebességtöbbletet kapott, hanem olyan valós versenyelőnyt, amivel – ha jól gazdálkodik – akár hosszú távon is fenntartható növekedési pályára állhat, fogyasztók millióinak vásárlási szokásait alakítva át.

2021. március 27. 12:33

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

NMHH-kutatás: miért nem internetezik mindenki?

2021. június 14. 09:53

Rekord összeget költenek a cégek IT-ra

2021. június 7. 17:38

Kihirdették az Év Gyára verseny nyerteseit

2021. május 31. 09:54

Hétszeres Business Superbrands díjas az ABB

2021. május 17. 16:40