Újabb mérfölkő a DisplayNOW életében
Alig indult el éles üzemben a DisplayNOW, amely a kis- és középvállalkozások számára egyszerűsíti le az online média hirdetések vásárlását, máris újabb mérföldkőhöz érkezett az adtech startup.
A DisplayNOW egy hirdetési webshop, ahol online reklámkampányok - a webáruházak termék értékesítéséhez nagyon hasonló folyamat segítségével - vásárolhatók meg.
A platform missziója, hogy a hazai kis- és középvállalkozások számára segítsen piacaik bővítésében oly módon, hogy prémium kiadványok felületein kínál számukra hagyományos display- és egyedi hirdetési megoldásokat. A DisplayNOW, mint az innovatív és naprakész megoldások híve, folyamatosan bővíti termékkínálatát további márkaismertséget növelő csomaglehetőségekkel. Nemrég olyan ajánlatok kerültek be a kínálatba, mint a PR cikk publikációk, podcast-szponzoráció lehetősége, egyedi YouTube megoldások vagy a hazai influencer marketing piacvezető ügynökségének az egyedi ajánlatai.
Podcast-megoldások a legkülönbözőbb formákban
A DisplayNOW felmérve a kkv-k változatos igényeit, - melyek a napi szintű konverziós célokon túl mutatnak - új, egyedi hirdetési megoldásokkal bővítette kínálatát. Elsőként a podcast-megoldások érkeztek a www.DisplayNOW.net csomagajánlatai közé. Ezek a podcast-szponzorációk olyan felületeken is megjelennek, mint az Index címlap, YouTube és a Spotify, illetve fontos megemlíteni, hogy ennek az egyedi hirdetési formának kiemelkedő a hatékonysága a mai digitális marketing világban.
Online jelenlét idő- és költséghatékonyan
A DisplayNOW a közösségi média terében is megtalálja a leghatékonyabb megoldásokat a kis- és középvállalkozások számára, ráadásul anélkül, hogy a hirdetők jelentősebb erőforrásokat fordítanának kampányaikra. Azon sikeres hazai vállalkozások, akik már kipróbálták a közösségi médiumok hirdetési felületeit, de nem voltak elégedettek a ráfordított idő-, ár-érték aránnyal vagy a hatékonyságával, a DisplayNOW most egy egyszerű megoldást nyújt: egyéni tematikus-, vagy lokációs célzással már Google, Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, illetve PR cikk megjelenések is megvásárolhatók a felületen pusztán néhány kattintással. Így téve az online jelenlétet igazán idő- és költséghatékonnyá.
A jövőbeni tervek
A DisplayNOW tovább keresi a kínálatbővítési lehetőségeket, hogy az ismertség- és márkaépítésre szomjazó ügyfelek igényeit még pontosabban és bővebb hirdetési termékkínálattal tudja kiszolgálni. Eközben folyamatosan fejleszti platformját, hogy segítsen a hirdetőknek időt és energiát megtakarítani a médiakampányok vásárlásának radikális egyszerűsítésével. Közösségi média- és influencer elérést biztosító megoldásokkal, PR cikk megjelenítés- és podcast-szponzorációs lehetőségekkel - mindezt “néhány kattintáson keresztül”.
Kapcsolódó cikkek
- Az első all you can eat rendezvény kutyáknak
- Hivatalosan is elindult a magyar fejlesztésű hirdetési webshop
- Az év webshopja kerestetik
- Nem engedhetjük szabadságra a marketinget
- Hogyan felelnek meg az ajánlórendszerek az adatvédelmi jogszabályoknak?
- Az új e-kereskedelmi szabályok kedveznek az exportnak
- PR ügynökséget választott a Yuspify
- 10 részes ingyenes videósorozat indult e-kereskedőknek
- Fókuszban a marketing és márkák új lehetőségei
- Egyedülálló szakmai díjat hirdet a Magyar Marketing Szövetség
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Számos innovációs díjjal ismerték el az LG-t a CES 2025 bírái
Számos elismerést érdemelt ki az LG Electronics (LG) a CES 2025 innovációs díjátadón technológiai és dizájnmegoldásaiért. A vállalat csúcskatagóriás életmód-megoldásai több mint 20 elismerést, köztük három rangos, a kiállítás legjobb innovációinak járó Best of Innovation díjat kaptak.
Tudjuk, hogy fontos, de mégsem védjük eléggé
Egy sikeres kibertámadáshoz elég lehet egyetlen hiba, egyetlen sérülékenység is a rendszerben, amit a támadók ki tudnak használni. Sosem jön jól egy kibertámadás, de ha mégis megtörténik a baj, akkor jellemzően a lehető legforgalmasabb időszakban, például egy mozgalmas karácsony előtti hajrában fog, amikor minden információ és perc igazán számít. De miért érdemes erőforrást biztosítani az IT védelemre a kisvállalatoknak is? Durmics Tamás, a Biztonság Akadémia alapítója, etikus hacker választ ad rá.
Íme a 2024-es ünnepi PlayStation-ajándékkalauz
Az ünnepi vásárlási időszak közeledtével a Sony Interactive Entertainment kiadja a 2024-es ünnepi PlayStation-ajándékkalauzt, amely az idei ünnepi ajándékozóknak szánt termékek legújabb választékát tartalmazza.
A Philips környezetbarát monitorcsaládja 3 új taggal bővült
Az új Philips üzleti monitorok optimális teljesítményt nyújtanak, miközben csökkentik az energiafogyasztást, így hozzájárulnak a munkahelyi energiafelhasználás általános csökkenéséhez.
A Mercedes-Benz kecskeméti gyára elnyerte a CSR Hungary Díj fenntarthatósági elismerését
A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. Magyarország második legnagyobb járműgyártója és Bács-Kiskun megye egyik legjelentősebb munkaadója környezetvédelmi innovációiért és eredményeiért vállalati fenntarthatósági díjat nyert.