Újabb mérfölkő a DisplayNOW életében

forrás: Prím Online, 2021. október 27. 16:03

Alig indult el éles üzemben a DisplayNOW, amely a kis- és középvállalkozások számára egyszerűsíti le az online média hirdetések vásárlását, máris újabb mérföldkőhöz érkezett az adtech startup. 

A DisplayNOW egy hirdetési webshop, ahol online reklámkampányok - a webáruházak termék értékesítéséhez nagyon hasonló folyamat segítségével - vásárolhatók meg. 

 

A platform missziója, hogy a hazai kis- és középvállalkozások számára segítsen piacaik bővítésében oly módon, hogy prémium kiadványok felületein kínál számukra hagyományos display- és egyedi hirdetési megoldásokat. A DisplayNOW, mint az innovatív és naprakész megoldások híve, folyamatosan bővíti termékkínálatát további márkaismertséget növelő csomaglehetőségekkel. Nemrég olyan ajánlatok kerültek be a kínálatba, mint a PR cikk publikációk, podcast-szponzoráció lehetősége, egyedi YouTube megoldások vagy a hazai influencer marketing piacvezető ügynökségének az egyedi ajánlatai.

 

Podcast-megoldások a legkülönbözőbb formákban

A DisplayNOW felmérve a kkv-k változatos igényeit, - melyek a napi szintű konverziós célokon túl mutatnak - új, egyedi hirdetési megoldásokkal bővítette kínálatát. Elsőként a podcast-megoldások érkeztek a www.DisplayNOW.net csomagajánlatai közé. Ezek a podcast-szponzorációk olyan felületeken is megjelennek, mint az Index címlap, YouTube és a Spotify, illetve fontos megemlíteni, hogy ennek az egyedi hirdetési formának kiemelkedő a hatékonysága a mai digitális marketing világban.

 

 

Online jelenlét idő- és költséghatékonyan

A DisplayNOW a közösségi média terében is megtalálja a leghatékonyabb megoldásokat a kis- és középvállalkozások számára, ráadásul anélkül, hogy a hirdetők jelentősebb erőforrásokat fordítanának kampányaikra. Azon sikeres hazai vállalkozások, akik már kipróbálták a közösségi médiumok hirdetési felületeit, de nem voltak elégedettek a ráfordított idő-, ár-érték aránnyal vagy a hatékonyságával, a DisplayNOW most egy egyszerű megoldást nyújt: egyéni tematikus-, vagy lokációs célzással már Google, Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, illetve PR cikk megjelenések is megvásárolhatók a felületen pusztán néhány kattintással. Így téve az online jelenlétet igazán idő- és költséghatékonnyá.

 

A jövőbeni tervek

A DisplayNOW tovább keresi a kínálatbővítési lehetőségeket, hogy az ismertség- és márkaépítésre szomjazó ügyfelek igényeit még pontosabban és bővebb hirdetési termékkínálattal tudja kiszolgálni. Eközben folyamatosan fejleszti platformját, hogy segítsen a hirdetőknek időt és energiát megtakarítani a médiakampányok vásárlásának radikális egyszerűsítésével. Közösségi média- és influencer elérést biztosító megoldásokkal, PR cikk megjelenítés- és podcast-szponzorációs lehetőségekkel - mindezt “néhány kattintáson keresztül”.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Számos innovációs díjjal ismerték el az LG-t a CES 2025 bírái

Számos elismerést érdemelt ki az LG Electronics (LG) a CES 2025 innovációs díjátadón technológiai és dizájnmegoldásaiért. A vállalat csúcskatagóriás életmód-megoldásai több mint 20 elismerést, köztük három rangos, a kiállítás legjobb innovációinak járó Best of Innovation díjat kaptak.

2024. november 27. 19:56

Tudjuk, hogy fontos, de mégsem védjük eléggé

Egy sikeres kibertámadáshoz elég lehet egyetlen hiba, egyetlen sérülékenység is a rendszerben, amit a támadók ki tudnak használni. Sosem jön jól egy kibertámadás, de ha mégis megtörténik a baj, akkor jellemzően a lehető legforgalmasabb időszakban, például egy mozgalmas karácsony előtti hajrában fog, amikor minden információ és perc igazán számít. De miért érdemes erőforrást biztosítani az IT védelemre a kisvállalatoknak is? Durmics Tamás, a Biztonság Akadémia alapítója, etikus hacker választ ad rá.

2024. november 27. 18:10

Íme a 2024-es ünnepi PlayStation-ajándékkalauz

Az ünnepi vásárlási időszak közeledtével a Sony Interactive Entertainment kiadja a 2024-es ünnepi PlayStation-ajándékkalauzt, amely az idei ünnepi ajándékozóknak szánt termékek legújabb választékát tartalmazza.

2024. november 27. 16:25

A Philips környezetbarát monitorcsaládja 3 új taggal bővült

Az új Philips üzleti monitorok optimális teljesítményt nyújtanak, miközben csökkentik az energiafogyasztást, így hozzájárulnak a munkahelyi energiafelhasználás általános csökkenéséhez.

2024. november 27. 14:47

A Mercedes-Benz kecskeméti gyára elnyerte a CSR Hungary Díj fenntarthatósági elismerését

A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. Magyarország második legnagyobb járműgyártója és Bács-Kiskun megye egyik legjelentősebb munkaadója környezetvédelmi innovációiért és eredményeiért vállalati fenntarthatósági díjat nyert.

2024. november 27. 13:04

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megjelent a legfrissebb, immár 27. Ericsson Mobility Report

2024. november 26. 20:37

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54