Grepton, ICON: új Microsoft Támogató Központok
Azok a gazdálkodó szervezetek, melyek informatikai infrastruktúrájukat ezen cégek szakembereire bízzák, magas szintű szaktudást és üzemeltetési tapasztalatot, a szerződés szintjétől függően 5x8 órás vagy akár napi 24 órás rendelkezésre állást, helyszíni kiszállást és üzemeltetési konzultációkat várhatnak az új támogató központoktól. A minősítést frissen elnyert központok szolgáltatási portfóliója a telefonos problémamegoldástól kezdve a rendszeres helyszíni jelenléten és szaktanácsadáson át egészen az ügyfél igényeihez szabott csomagok kialakításáig terjed.
A Microsoft szervertermékei vonatkozásában ügyfelei számára szinte kizárólag a hivatalos Microsoft Gold Certified Partnereket ajánlja. A Compaq és a Synergon után a Grepton és az ICON Gold Certified minősítével immár bármilyen nagyságú vállalat megtalálja a számára legmegfelelőbb szolgáltatást a Microsoft aranyfokozatú partnereinél.
Kapcsolódó cikkek
- A várt mértékben nőtt a Microsoft profitja
- Távozik a Microsofttól az Xbox-főnök
- A HP "Az Év Microsoft Partnere" - negyedszer
- Értékes üzleti lehetőségek a Microsoft partnereinek
- Szeptember 17-én dönt az illetékes EU bíróság a Microsoft-ügyben
- Újabb elismeréseket szerzett az LLP Csoport Microsoft Dynamics területen
- Versenyhivatali áldás a Microsoft-aQuantive ügyletre
- Microsoft-LG szabadalom-engedélyezési megállapodás
- A Mail2Web.com a Microsoft Partner Programban
- A Microsoft a régió legjobb munkahelye