IFS Applications a norvég repülőtér üzemeltető Avinornál

forrás: Prím Online, 2013. január 14. 11:15

Az IFS globális ERP megoldásszállító bejelentette, hogy a norvég polgári repülőterek többségét üzemeltető állami tulajdonú Avinor az IFS Applications rendszert választotta üzleti folyamatai konszolidálására és hatékonyabbá tételére. A szerződés 11,5 millió norvég korona (nagyságrendileg 450 millió forint) értékben tartalmaz licenceket és szolgáltatásokat.

Az Avinornak szüksége volt egy központi ERP megoldásra a 46 norvég repülőtérből álló hálózat különböző folyamatainak menedzselésére és irányítására. A közbeszerzési eljárás keretében végrehajtott kiválasztási és értékelési folyamatot követően az Avinor az IFS Applicationst választotta az Oracle Financials kiváltására. Az IFS Applications már korábban bevezetésre került központi ERP-rendszerként Norvégia fő repülőterén, az Avinor tulajdonában lévő oslói repülőtéren, amely integráns részét fogja képezni az új bevezetésnek.


Az IFS megoldása a pénzügyi, üzleti elemző, elektronikus számlázási, beszerzési, projektmenedzsment és időlejelentő folyamatokat fogja támogatni. A megoldás web alapú közbeszerzési portálhoz is kapcsolódik. Az IFS Applicationst megközelítőleg 3000 Avinor alkalmazott fogja használni a repülőtereken szerte az országban.


A bevezetés 2013 januárjában kezdődik és várhatóan 2014 januárjában be is fejeződik.


Magyarországon a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőteret üzemeltető Budapest Airport Zrt. 2003 óta alkalmazza az IFS Applications integrált vállalatirányítási rendszert a beszerzési, szolgáltatás értékesítési, épület-, létesítmény-, járműkarbantartási, humánerőforrás-menedzsment, repülőgép üzemanyag-kiszolgálási, valamint pénzügy-számviteli folyamatai támogatására.
 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az Eurowag elhozza a digitalizációt a teherfuvarozásba

Az Eurowag, a kereskedelmi közúti fuvarozási (CRT) iparág vezető európai technológiai szolgáltatója a hannoveri IAA Transportation 2024 kiállításon jelentette be az ágazatban elsőként megvalósuló digitális platformjának ütemezett  bevezetését. Az Eurowag Office arra törekszik, hogy egy olyan digitális platformot biztosítson a teherfuvarozó vállalatok számára, amely a flottaüzemeltetéssel kapcsolatos feladatok teljes részét lefedi, ezáltal enyhíti a rájuk nehezedő nyomást és hozzájárul a hatékonysági hiányosságok csökkentéséhez. A platform alap funkciói ingyenesen elérhetők lesznek az Eurowag új és meglévő ügyfelei számára.

2024. szeptember 19. 10:07

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ezek a MI legnagyobb veszélyei az oktatásban

2024. szeptember 17. 11:37

Techóriások özönlöttek a Városligetbe

2024. szeptember 13. 17:00

Belföldön az elmúlt 2 évben megduplázódott a nyári adatforgalom

2024. szeptember 9. 13:10

Megújult fizetési felülettel erősíti tovább pozícióját az online fizetési piacon a Barion

2024. augusztus 25. 15:34