Június 12-én lesz az Országos Marketing konferencia
Egy nap a gyökeresen megváltozott fogyasztóról és az őt elérő marketingről
Közismert, hogy a fogyasztói szokások az elmúlt öt-hat évben jelentősen megváltoztak, vásárlásaik tudatossá váltak. A tudatosan vásárlók egyik csoportját mindannyian ismerhetjük. Ők azok, akik divatból, sznobizmusból egészség-centrikusságból tudatosak, közlékenyek, már-már kérkedve láthatóak. A másik, nagyobb csoport kényszerből vált tudatossá. Ők rejtőzködnek.
Kik Ők, hogyan és milyen üzenetekkel érheti el őket a marketing? Milyen csatornákon, milyen eszközökkel juttatható biztosan, hatékonyan célba az üzenet? Ezt a kérdéskört járja körül az idei első, MMSz által szervezett Országos Marketing konferencia 2013. június 12-én a Holiday Inn Hotelben négy csillagos kiszolgálással és öt csillagos tartalommal!
Előzetesként ajánlják az érdeklődők figyelmébe a TV2 május 13-i és 27-i 9 órakor kezdődő "Reklámtorta" című műsorát melyekben a konferencia előadóitól rövid ízelítőt kaphatnak.
A konferencia négy fő blokkba tömörítve kíván minél több információt átadni: az elsőben piackutatók GfK Hungária Kft,, NRC,,TNS Hoffmann segítenek közelebb férkőzni a fogyasztókhoz, vásárlókhoz. Nyitó előadó Kozák Ákos, a GfK Piackutató Intézet ügyvezető igazgatója. Egy kis ízelítő hasonló témában Kozák Ákostól.
A másodikban kreatív-, reklám- és PR ügynökségek tárják fel a „ Jó üzenet” miben létét. Ott lesz az Avantgarde PR Kft., a MARCOM M3d1a, a Republic Of Art és a Rewart Kft is.
A harmadik blokkban médiumok mutatják be az általuk biztosnak tartott elérési utakat, feltárva az új lehetőségeket, egy-egy csatorna előnyeit. Hogy kik? TV2, MR1- Kossuth Rádió, Jazzy Rádió, Femina.hu és a Sanoma.
Zárásként megvizsgálják, hogyan viselkedik eladó és vevő a közösségi térben. Megismerhetjük a nemrégiben indult és nagyon sikeresen működő TESCO online értékesítési rendszerét. Aki mindezt bemutatja: Őri Gergely, E-Kereskedelmi Üzletágvezető, TESCO - Global Zrt. 2 x 1 órás szatellit programjukkal a KKV-k szemszögéből is vizsgálják a konferencia tanulságait.
Pászti Balázs, MMSZ elnökségi tag, a konferencia projektvezetője
A részletes program és a részvétel feltételei a hivatalos oldalon tekinthetők meg.
Kapcsolódó cikkek
- Innovációs kiállítást és konferenciát rendeznek Budapesten
- Jövő héten lesz az App!system konferencia
- Idén is megrendezték az LG Mérnöknapot
- Digitális Közönségmérés: Elindult a dkt.hu szolgáltatás
- Új mobil hirdetési sablonok az Adverticum AdServerében
- Mától Media Hungary konferencia kezdődik Siófokon
- Megváltozott fogyasztói szokások a piaci résztvevők szemszögéből
- Jövő héten lesz a 18. Média Hungary
- App!system konferencia: fókuszban a mobilitás és a SaaS
- X. Elektronikus Kereskedelem Konferencia
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.