A Sixt limuzin szolgáltatása lett Európa legjobbja
A 2013-as antalyai gálán a Sixt limuzin szolgáltatása sorozatban már harmadszorra nyerte el a World Travel Awards (WTA) díját, melyet a turizmus szektor Oscarjaként is emlegetnek. Ez alkalommal a Sixt kiemelkedő szolgáltatásain belül a limuzin- és sofőrszolgáltatást ismerték el a legjobbnak. A díj megítélésének alapjául az állandó, kiemelkedő színvonalon teljesítő szolgáltatások és a megbízható rendelkezésre állás szolgált.
Az üzleti élet résztvevői is kiemelkedő és teljes körű szolgáltatást vehetnek igénybe a Sixt-től, mellyel bármilyen fontos üzleti tárgyalásra kényelmesen és időben érkezhetnek. Nagy eseményeken akár több mint 100 sofőrrel rendelkező gépkocsi flotta is segítheti a mobilitást. Az Emirates légitársaság üzleti és első osztályú utasai is rendszeresen élvezik a Sixt sofőrszolgáltatását: a repülőtérről a városba történő sofőrös útjukat ingyenesen biztosítja a Sixt.
Kapcsolódó cikkek
- A Sixt elnyerte a Legjobb Szolgáltatás kategória fődíját a Handelsblatt tesztjén
- A Sixt rent a szingapúri légitársasággal üzletel
- Nemzetközi partnerkapcsolatot létesített a Sixt és a Middle East Airline
- Világ- és év vége a Sixtnél
- A Sixt franchise hálózatot alapít az USA-ban
- Sixt autóbérlés az Apple Passbook alkalmazásával
- A Sixt lett a világ legjobb autókölcsönzője
- A Sixt évszázadnyi sikere
- Ajándék mobilos idegenvezetés a Sixt bérautókhoz
- Sixt-mobilalkalmazás már Android okostelefonokra is
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.