Német diákokkal a nemzetközi ügyfelek elégedettségéért

forrás: Prím Online, 2013. november 23. 07:31

A Sixt Magyarország (Wallis Autókölcsönző Kft.) a német Sixt AG franchise partnereként a legmagasabb minőségi elvárásoknak is megfelelő autókölcsönző szolgáltatást nyújt ügyfelei számára Magyarországon. A Liszt Ferenc Nemzetközi repülőtéren található Sixt iroda ügyfélköre összetételét tekintve rendkívül változatos, azonban közülük is kiemelkedő mértékben vannak jelen a német anyanyelvű bérlők, mely figyelembe véve a cég német gyökereit, egyáltalán nem számít meglepetésnek.

A vállalat régóta megvalósításra váró céljai közé tartozott, hogy az ügyfelek igényeinek lehető legmagasabb szintű kielégítése érdekében a nemzetközi ügyfelek kultúrköréből érkező, anyanyelvi szinten angolul és németül kommunikáló dolgozókat alkalmazzon. Ennek megvalósítása érdekében indult el az együttműködés a Sixt Magyarország, valamint a WEXEdU Alapítvány között. Az Alapítvány fő profilja, hogy az Európai Unió által nyújtott külföldi szakmai gyakorlat lehetőségeit hozzáférhetővé tegye céltudatos, dolgozni akaró, a jövőjükről már az iskolaidő közben felelősen gondolkodó diákok számára. Ennek kapcsán a „Gaining work experience in Europe” elnevezésű Európai Uniós Leonardo Mobilitási projekt keretében október közepén három hetes időtartamra két német diák segítette a Sixt Autókölcsönző repülőtéri dolgozóinak munkáját, napi 6 órában. A 23 és 24 éves fiatalemberek Németországban üzleti iskolában tanulnak, jelenleg pedig szakmai gyakorlat keretein belül német autókereskedésekben bővítik szakmai ismereteiket.

 


A Sixt dolgozói a három hét alatt igyekeztek a legtöbb gyakorlati tudást átadni a diákok számára, amit tankönyvekből elsajátítani nem lehet. A repülőtéri Sixt iroda visszavételi pontján teljesített szolgálat alatt a bérautót leadó ügyfelekkel történő kapcsolattartás alkotta a diákok munkájának gerincét. Hisz gondoljunk csak bele - ez esetben - a német ügyfelek helyzetébe: egy idegen országban anyanyelvi szót hallani és a hazánk fiával találkozni mindig jóleső érzés és megkönnyíti a kommunikációt, esetükben kellemesebbé is téve a hazautazás előtti pillanatokat. Ennek bizonyítéka az a rengeteg ügyfél visszajelzés, melyet a cég ezen időszak alatt kapott.


Az elvégzett munka a 2 hetes szakmai gyakorlati időszak végén referencialevél formájában ölt testet, mely jó beugró lehet a diákok számára a későbbi álláskeresés szempontjából akár Németországban, akár a világ bármely pontján.


Kiemelt időszaknak számít az autókölcsönző üzletágban a nyári szezon, amikor is az utóbbi években számos magyar diák mondhatta el magáról, hogy a Sixt-nél bővíti ismereteit és kezdi el a nagybetűs dolgos életre történő felkészülést. Ezen törekvést terjesztette ki a cég nemzetközi diákokra és az őszi időszakra az idei év során.


Mind a résztvevő diákok, mind pedig az ügyfelek részéről kapott pozitív visszajelzések azt mutatják, hogy az együttműködés minden érintett fél számára hasznos és hosszútávon fenntartható, így a jövőben a Sixt növekvő hangsúlyt fog fektetni a feltörekvő generáció alkalmazására, úgy hazai, mint nemzetközi forrásokból.

„A német fiúk az első pillanattól kezdve nagyon büszkén viselték a Sixt egyenruhát. Örültek, hogy bizalmat kaptak a cég vezetése és a közvetlen kollégák részéről is, és azonnal felelősségteljes, valódi munkát végezhettek. A projekt végi értékelésnél külön kiemelték, hogy mennyire barátságosak és közvetlenek voltak a velük dolgozó Sixt-es kollégák. Ezek alapján látnunk kell, hogy az ilyen projektek nem kizárólag a fogadó cégek és a gyakornokok szempontjából fontosak és erősítik az EU-n belüli kapcsolatokat, illetve mobilitást, hanem a hazánkról alkotott kép, országimázs szempontjából is igen hasznosak, ha olyan magas színvonalú szolgáltatást nyújtó cégekkel tudunk együttműködni a szakmai gyakorlatok megvalósításában, mint a Sixt. Ez közvetett módon is javítja Magyarország megítélését az unióban és csökkenti az esetleges bizalmatlanságot, illetve erősíteni tudja a nyitottságot a jövőbeli magyarországi munkavállalással vagy akár befektetői tevékenységgel kapcsolatban.


Alapítványunk az új EU-s költségvetési ciklusban az Erasmus + projektek keretein belül is szeretné folytatni az együttműködést a céggel, mivel minden bizonnyal lesznek olyan nyitott, kommunikatív és a szolgáltatói szektor felé elkötelezett külföldi fiatalok, akik kiváltságként fognak arra tekintetni, ha szakmai gyakorlatukat a Sixt-nél tölthetik.  ” – fogalmazta meg az Alapítvány képviselője.
 

Kulcsszavak: autóbérlés Sixt

Automobil ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Ezek a legnépszerűbb autómárkák

A Picodi.com kutatócsoportja megvizsgálta mely autómárkák iránt érdeklődnek a legjobban az internet-felhasználók Európában.

2021. május 16. 16:11

Állja a sarat a hazai cégautópiac

A koronavírus-járvány hatására a magyar cégvezetők harmada várakozó álláspontra helyezkedett a céges flotta bővítését illetően és elhalasztotta az autóvásárlást, 12 százalékuk viszont a felgyorsult beszerzést választotta stratégiájául, hiszen a vírushelyzet miatt a munkavállaóik körében is körülbelül ugyanekkora arányban növekedett az igény a céges autóhasználatra. A bővítést tervezők szinte kizárólag (79%) új autók beszerzésén gondolkodnak, közel 40 százalékuk prémium kategóriás autó vásárlását tervezi – derül ki a Wallis Motor és a Share Now közös kutatásából. 

2021. május 7. 17:24

Limitált szériás változatokkal emlékezik meg Forma 1-es győzelmeiről a Maserati

Dicső versenymúltját ünnepelve, új limitált szériás modelleket mutatott be a Maserati. A Ghibli F Tributo, és Levante F Tributo változatokkal az olasz gyártó Juan Manuel Fangio, argentin világbajnok Forma 1-es pilótával elért közös sikereinek állít emléket. 

2021. április 28. 13:40

Az Év Beszállítója lett a Bridgestone Tatabánya 2021-ben

Autógyártók és autógyárak véleménye, ajánlásai alapján tartotta kiemelkedőnek a Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. teljesítményét a neves szakmai újságírókból álló zsűri. A sikerhez a BIRD X érintés nélküli technológia bevezetésétől kezdve az első nagy autóipari beszállításon keresztül a digitális gyártástechnológiáig több lépés vezetett. A folyamatos fejlesztések 2021-ben sem állnak le; részben a Versenyképesség Növelő Támogatási Program keretében újabb K1-Single típusú gumiabroncs-felépítő gépsor is munkába áll a gyárban.

2021. április 26. 14:59

Új kezdeményezés a hazai gumiszervizek fejlesztéséért

Gumiszervizeket segítő program indult márciusban Magyarországon! A kezdeményezésben részt vevő partnerek csatlakozhatnak például a Bridgestone csoport termékeiről szóló ingyenes tréningekhez, de ezen kívül hozzáférést kaphatnak számos arculatsegítő reklámanyaghoz, exkluzív promócióhoz és számos izgalmas aktivitáshoz is. A program különlegessége, hogy a hazai szervizek ráadásként az abroncsvásárlásaikkal pontokat gyűjthetnek, melyeket különböző pénzbeli vagy értékes tárgyi ajándékokra válthatnak be a szezonok végén.

2021. április 23. 14:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hétszeres Business Superbrands díjas az ABB

2021. május 17. 16:40

Digitalizációs „bumm” a bankszektorban!

2021. május 4. 19:29

Óvakodjunk a COVID-19 vakcinával kapcsolatos csalásoktól és álhírektől

2021. április 19. 14:58

Új pályázatokat indít az EIT Digital

2021. április 8. 14:15