Digitális Mesterkurzus: online marketing képzés az IAB és a MAKSZ szervezésében
A Digitális Mesterkurzus képzés az online iparágat összefogó két legnagyobb szakmai szervezet, az IAB Hungary és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (MAKSZ) közös szervezése, ahol hiánypótló szaktudást szerezhetnek és értékes szakmai kapcsolatokat köthetnek a résztvevők. A 4 napos képzés novemberben lesz.
A digitális technológia térnyerése radikálisan átalakította a marketing világát is, ezért az online megoldások alapos ismerete és alkalmazása ma már nélkülözhetetlen a versenyképesség megtartása érdekében. Ennek jegyében indította el az IAB és a MAKSZ közösen a Digitális Mesterkurzus elnevezésű online marketing képzését. A négy egész napot felölelő kurzusra főként olyanok jelentkezését várják, akik a gyakorlatban foglalkoznak az online reklámozáshoz kapcsolódó feladatokkal, vagy céljuk, hogy ezen a területen helyezkedjenek el.
A novemberben induló Digitális Mesterkurzuson a résztvevők a médiapiac és kommunikációs iparág legjobb szakembereitől sajátíthatják el az online kommunikáció alapjait, mint például online márkaépítés, display, keresőmarketing, közösségi média használata. Megismerhetik az online és digitális médiumokat, digitális ügynökségeket és betekintést nyerhetnek a hazai és nemzetközi trendekbe is.
2014. október 10-ig 20% Early Bird kedvezménnyel, plusz szakmai szervezetek tagjaként további árengedményekkel látogatható a kurzus, ahol 4 nap alatt 30 oktató fordul majd meg, valamint az átfogó elméleti alapozás mellett a hatékony gyakorlat is fókuszba kerül.
A képzés időpontja: 2014. november 7-től november 28-ig, négy egymást követő pénteki napon.
Helyszín: LOFFICE Coworking
Tematika, jelentkezés: www.digitalismesterkurzus.hu
Kapcsolódó cikkek
- Elszívják az informatikusokat a termelőágazatok
- Két tannyelvű iskoláknak hirdetett pályázatot az Epson
- A Google Drive oktatási verziója ingyenes és korlátlan tárhelyet kínál
- Sikerrel alkalmazzák az Intel Classmate PC-ket a kisiskolások tanításában
- Ember alapú marketinggel újít a Facebook
- Az okos jármű lesz az új sláger
- Folytatódik a Digitális marketing kurzus az IAB Hungary és a MAKSZ szervezésében
- Szakmai kihívásokkal és képzéssel tarthatók itthon az informatikusok
- Diplomaosztó a Digitális Mesterkurzuson
- Digitális Mesterkuzus az online marketing rejtelmeiről
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ifjú űrkutatók táboroztak a Széchenyi István Egyetemen
A győri Széchenyi István Egyetem adott otthont a Magyar Asztronautikai Társaság űrtáborának. Az élményekkel teli, érdekesebbnél érdekesebb programokkal teletűzdelt rendezvényen a középiskolások az űrkutatással, az űrtechnológiával, sőt még az űrjoggal is megismerkedhettek.
AZ EIT Health megújítja InnoStars Awards pályázatát
Az Európai Unió intézményeként működő Európai Innovációs és Technológiai Intézet egészségügyre fókuszáló szervezete, az EIT Health tanulmányt készíttetett arról, hogy milyen kihívásokkal kell szembenézniük az egészségügyi startupoknak, és hogy hogyan járulnak hozzá ezek leküzdéséhez a szervezet vállalkozásfejlesztési programjai az InnoStars régióban, vagyis Dél-, Közép- és Kelet-Európában. Ezek a programok – például a régóta futó InnoStars Awards – képzések, finanszírozási lehetőségek, mentorálás és bootcampek révén kézzel fogható segítséggel támogatják a vállalkozókat, de a tanulmány további, eddig ismeretlen előnyöket is feltárt a résztvevők szemszögéből.
2024-ben is díjazzák az Év hazai menedzserét a Gyurós Tibor-díjátadón
Az idei évben az IVSZ huszonhatodik alkalommal adja át a szövetség egykori elnökéről elnevezett díjat, amellyel minden évben azokat a hazai, vezető beosztású menedzserek munkáját ismeri el, akik az elmúlt 12 hónapban a legtöbbet tettek Magyarország digitális érettségének fejlesztéséért. 2024. július 21-ig az IVSZ honlapján bárki nevezhet a díjra érdemesnek vélt szakembert, dolgozzon az illető akár a kkv-szektorban, akár multinacionális vállalatnál, vagy a közszférában – a javaslatokat szakmai zsűri értékeli ki, és választja ki közülük az idei Gyurós Tibor-díj nyertesét.
Történelmi magyar siker a Közép-Európai Informatikai Diákolimpián
A magyar diákcsapat mind a négy tagja érmes helyezést ért el a csehországi Brnóban rendezett régiós informatikai versenyen: a CEOI-n induló magyar középiskolások összesen két arany-, egy ezüst- és egy bronzérmet szereztek, ami a több mint harminc éve zajló megmérettetés történetében valaha elért legjobb eredmény.
Alelnököket választott a Magyar Marketing Szövetség
A szövetség a marketing szakmai, illetve társadalmi szerepének további mélyítését tűzte ki célul, ennek érdekében a közösségi munka szervezése, a nemzetközi kapcsolatok koordinálása, az edukációs projektek, valamint a vállalati és partnerségi kapcsolatok területén a jövőben három alelnök támogatja majd a szövetség tevékenységét.