Digitális Mesterkurzus: online marketing képzés az IAB és a MAKSZ szervezésében
A Digitális Mesterkurzus képzés az online iparágat összefogó két legnagyobb szakmai szervezet, az IAB Hungary és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (MAKSZ) közös szervezése, ahol hiánypótló szaktudást szerezhetnek és értékes szakmai kapcsolatokat köthetnek a résztvevők. A 4 napos képzés novemberben lesz.
A digitális technológia térnyerése radikálisan átalakította a marketing világát is, ezért az online megoldások alapos ismerete és alkalmazása ma már nélkülözhetetlen a versenyképesség megtartása érdekében. Ennek jegyében indította el az IAB és a MAKSZ közösen a Digitális Mesterkurzus elnevezésű online marketing képzését. A négy egész napot felölelő kurzusra főként olyanok jelentkezését várják, akik a gyakorlatban foglalkoznak az online reklámozáshoz kapcsolódó feladatokkal, vagy céljuk, hogy ezen a területen helyezkedjenek el.
A novemberben induló Digitális Mesterkurzuson a résztvevők a médiapiac és kommunikációs iparág legjobb szakembereitől sajátíthatják el az online kommunikáció alapjait, mint például online márkaépítés, display, keresőmarketing, közösségi média használata. Megismerhetik az online és digitális médiumokat, digitális ügynökségeket és betekintést nyerhetnek a hazai és nemzetközi trendekbe is.
2014. október 10-ig 20% Early Bird kedvezménnyel, plusz szakmai szervezetek tagjaként további árengedményekkel látogatható a kurzus, ahol 4 nap alatt 30 oktató fordul majd meg, valamint az átfogó elméleti alapozás mellett a hatékony gyakorlat is fókuszba kerül.
A képzés időpontja: 2014. november 7-től november 28-ig, négy egymást követő pénteki napon.
Helyszín: LOFFICE Coworking
Tematika, jelentkezés: www.digitalismesterkurzus.hu
Kapcsolódó cikkek
- Elszívják az informatikusokat a termelőágazatok
- Két tannyelvű iskoláknak hirdetett pályázatot az Epson
- A Google Drive oktatási verziója ingyenes és korlátlan tárhelyet kínál
- Sikerrel alkalmazzák az Intel Classmate PC-ket a kisiskolások tanításában
- Ember alapú marketinggel újít a Facebook
- Az okos jármű lesz az új sláger
- Folytatódik a Digitális marketing kurzus az IAB Hungary és a MAKSZ szervezésében
- Szakmai kihívásokkal és képzéssel tarthatók itthon az informatikusok
- Diplomaosztó a Digitális Mesterkurzuson
- Digitális Mesterkuzus az online marketing rejtelmeiről
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nézd élőben az Oscar gálát; technológiai forradalom Hollywoodban
Március 2-án a világ szeme ismét Hollywoodra szegeződik, aki akarja, akár élőben is nézheti a 2025-ös Oscar-gálát. Az idei esemény különösen izgalmas az informatikai és technológiai vonatkozások miatt, hiszen a filmipar egyre inkább a digitális világ eszközeire támaszkodik. Több jelölt is kiemelkedő technológiai megoldásokat vonultat fel, és az Akadémia már előre kihirdette azokat az innovációkat, amelyek idén technikai Oscar-díjat érdemeltek.
Digitális harmóniák: Az informatika és a zene találkozása a 2025-ös Grammy-díjátadón
Bár a legtöbb cikk most nyilvánvalóan Bianca Censori bundájáról és az alatta viselt teljesen áttetsző bodyról szól, a 2025-ös Grammy-díjátadó nemcsak róla szólt. Hozzáteszem: nem is csupán a zenei kiválóságokat ünnepelte, hanem rávilágított az informatika és a zene egyre szorosabb kapcsolatára is. Az eseményen számos technológiai újítást és digitális megoldást alkalmaztak, amelyek új dimenziót adtak a zenei élménynek.
Majka „Csurran Cseppen” – avagy a digitális zeneipar trendjei
Majka legújabb produkciója, a „Csurran Cseppen” nemcsak zenei, hanem technológiai szempontból is figyelemre méltó. Az alkotásban a digitális streaming, az MI-alapú ajánlórendszerek és a közösségi média algoritmusok játsszák a főszerepet, amelyek meghatározzák, hogyan jut el a dal a hallgatókhoz.
ABB: 2024. IV. negyedévi eredmények
„Büszke vagyok a munkatársainkra, akik rekordmagas árbevételt, működési EBITA-t és árrést értek el. Arra számítok, hogy 2025 ismét a fejlődés, az előrelépés éve lesz, amely során továbbra is kihasználhatjuk az ABB Way menedzsment rendszerünkben és az erős piaci pozícióinkban rejlő lehetőségeket.” – mondta Morten Wierod, vezérigazgató.
Új részleteket árult el a fejlesztő a most indult qvik fizetési rendszerről
A minap az egyik budapesti CBA Príma üzletben – a magyarországi boltok közül elsőként – hivatalosan bevezették a qvik azonnali fizetési rendszerét. A Magyar Nemzeti Bank által tavaly útjára bocsátott megoldás a hazai Laurel retailinformatikai cég Raiffeisen Bankkal közös fejlesztőmunkája révén kezdhet el terjedni a magyar kiskereskedelemben. A vásárlóknak és a kereskedőknek is előnyös és nemzetstratégiai szempontból is lényeges technológia terén hazánk úttörő szerepet tölt be Európában, de a közeljövőben várhatóan uniós szinten kötelezővé válik a qvik szolgáltatás.