Digitális mestereket képez a Magyar Marketing Szövetség

forrás: Prím Online, 2019. február 11. 14:55

Már lehet jelentkezni a digitális marketingszakma mesterkurzusára, ahol ismert oktatók mellett mentori programmal várják a jövő marketingeseit. A Digital Masters egy hónapon átívelő képzése a marketingszakemberek digitális tudásfejlesztését és a fiatal marketingesek digitális szakemberré válását szolgálja. A tavaszi kurzuson 20 témában 19 oktató vezetésével zajlanak az előadások és a gyakorlatok, amelyre maximum 40 fő jelentkezhet. A képzés ideje alatt a résztvevők folyamatosan kérhetik mentoraik iránymutatását. A Digital Masters digitális marketing akadémia 2. évfolyamát a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és a POSITIVE by Hinora Group közösen szervezi.

A Digital Masters képzés szervezői azzal a céllal hívták életre az akadémiát, hogy a marketingben megkerülhetetlen technológiai folyamatokat, lehetőségeket, digitális trendeket és megoldásokat a marketingtevékenységet végzők egy képzéssorozat keretében naprakészen, átfogóan megismerhessék, valamint elsajátítsák. Az akadémia olyan digitális mestereket kíván képezni, akik kreatív megoldást jelentenek egy szervezet online marketingjére.

 

„Minden szervezet, vállalat, illetve márka számára egyre fontosabb, hogy csapatában tudhasson olyan online marketing szakembereket, akik nem csak lekövetik a digitális világban rejlő, folyamatosan változó lehetőségeket, hanem a gyakorlatban is képesek alkalmazni a digitális szaktudást. Valamint minden marketinges számára fontos, hogy naprakész és használható digitális tudással rendelkezzen, képben legyen az aktuális trendekkel, és azokat a napi munkája során is használni tudja. Bármilyen iparágban is dolgozzon a marketinges szakember (akár megbízói – akár, ügynökségi oldalon), a digitális transzformáció részét kell képezze munkájának. Ehhez adjuk meg a tudást és a szakmai stabilitást akadémiánk képzési programjának segítésével” – mondta Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke. 

 

 

A Digital Masters specialitása a mentor program; az akadémia résztvevői szakmai mentorok segítségével és vezetésével saját projekteken dolgozhatnak a képzés ideje alatt, vizsgafeladatként pedig olyan anyagot kell összeállítaniuk és prezentálniuk, amely meghatározza jövőbeni online marketingtevékenységüket. 

 

A digitális marketing akadémia tavaszi, négynapos kurzusán (dátumok: 2019. április 12., 26., május 3., 10.) 20 témában 19 oktató vezetésével zajlanak az előadások és a gyakorlatok. A képzés hatékonysága miatt maximum 40 fő jelentkezhet.

 

A Digital Masters partnerei között idén is megtalálható a Microsoft, amely a helyszín biztosítása mellett elszánt a hazai vállalatok és szakemberek digitális tudásának fejlesztésében, az UNIQA Biztosító, amely mint a Cherrisk digitális platform alapítója elhivatott a digitális termékek és szolgáltatások népszerűsítésében, valamint a POSITIVE by Hinora Group, amely a hazai marketingszakma fejlesztésének elkötelezett támogatójaként az MMSZ-szel közösen a rendezvény társszervezője. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere. 

2024. november 23. 17:11

Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra

Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.

2024. november 23. 15:34

A digitális technológiák jelentik a jövő oktatásának alapját

Okostanterem, szupergyors Wi-Fi és innovatív tárolási megoldások – többek között ezek a technológiai fejlesztések alakíthatják az egyetemi oktatás és -kutatás jövőjét. Az Óbudai Egyetem és a Huawei Technologies „Digitális fokozatváltás a felsőoktatásban” című közös rendezvényén a digitális oktatás legújabb trendjeit és a Huawei legfejlettebb megoldásait mutatták be, amelyek hatékonyabbá és interaktívabbá tehetik a tanulási környezetet. Az Óbudai Egyetemen már telepítési fázisban lévő Wi-Fi 7 hálózati technológia például négyszer gyorsabb adatátvitelt kínál, míg a mesterséges intelligencia és a felhőalapú megoldások a személyre szabott oktatást és nemzetközi kutatási együttműködéseket támogatják.

2024. november 23. 13:47

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36