Új igazgató az IBM Magyarországi Kft. szoftver üzletága élén
[smallimage 1 left]Az IBM Magyarországi Kft. 2003. szeptemberétől Rehus Pétert nevezte ki
szoftver üzletágának élére. Rehus Péter fő feladata az IBM szoftver
üzletágának öt kulcsterületén (WebSphere, Tivoli, DB2, Lotus, Rational)
történő szoftverértékesítés, továbbá az IBM magyarországi ügyfeleinek
kiszolgálása a vállalat partnerhálózatán keresztül.
1998-ban a szolgáltatási terület felé lépett tovább, azon belül is a stratégiai erőforrás-kihelyezés (outsourcing) irányába. Egy éven keresztül az IBM Business Computing Utility (BCU) marketing és értékesítési vezetőjeként a BCU szolgáltatásainak értékesítését, a marketing és értékesítési stratégia kidolgozását irányította Ezt követően pedig az outsourcing üzletág vezetőjeként fő feladata az IBM magyarországi erőforrás-kihelyezési stratégiájának kialakítása és üzleti lehetőségeinek felderítése volt.
Szoftver üzletág igazgatói kinevezése előtt a rendszerintegrációs üzletág vezetője volt két évig, ahol az üzletág munkájának megszervezéséért, a projektek teljeskörű felügyeletéért támogatásáért, valamint az üzletág stratégiájának kidolgozásáért volt felelős.
„Célkitűzésem, hogy az IBM legújabb technológiai fejlesztéseit alkalmazó köztes-szoftverei (middleware-ek) segítségével, platformtól és cégmérettől függetlenül, valódi üzleti értéket nyújtsunk ügyfeleinknek." – mondja Rehus Péter.
Rehus Péter a Budapesti Műszaki Egyetem Közlekedésmérnöki karán szerzett diplomát. Az egyetemet követően marketingkommunikációs, valamint Business Management területen folytatott tanulmányokat.
Kapcsolódó cikkek
- Változások várhatók a Yahoo igazgatótanácsában is
- Új vezetés a Siemens Zrt. élén
- Bezöldült a Google
- A Nintendo piaci értéke megközelíti a Sony-ét
- Új tulajdonosa van a harmadik legnagyobb osztrák mobilszolgáltatónak
- Új regionális vezető az APC-MGE élén
- A HP felvásárolja az SPI Dynamics-ot
- FEFO-fókuszváltás: szolgáltatások és hozzáadott érték a zászlón
- Megállapodás született a Deutsche Telekom konfliktusban
- Gyökeres átszervezés a Nokiánál
Galaxy AI: Mesterséges intelligencia a csuklódon és a füledben
A Samsung legújabb okoseszközeiben kulcsfontosságú szerepet tulajdonít a mesterséges intelligenciának (AI). A Galaxy AI egy olyan, a mindennapokat támogató intelligens technológia, amely a felhasználói igényekhez alkalmazkodik, egyaránt a fitnesz, az egészségmegőrzés és a kommunikáció területén. Az új Galaxy Watch7 és Watch Ultra okosórák, valamint a Galaxy Buds3 és Buds3 Pro fülhallgatók a vállalat első olyan viselhető eszközei, amelyeken a Galaxy AI átfogóbb, személyre szabottabb élményt nyújthat. A mesterséges intelligencia a korábbi funkciókat még színvonalasabbá teszi, miközben számos új szolgáltatást is kínál.
A HONOR Magic V3 elsőként kapja meg az AI-alapú MagicOS 9.0 frissítést
A HONOR bejelentette a MagicOS 9.0 hivatalos frissítési ütemtervét. A MagicOS 9.0 hivatalos verziója* először a HONOR Magic V3 készüléken lesz elérhető Európában decembertől. Az iparág első, minden szituációhoz személyre szabott AI operációs rendszereként a felhasználói élmény sokkal jobb lesz, beleértve a továbbfejlesztett AI funkciókat, az optimalizált ember-gép interakciót és még több személyes AI élményt.
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.