Több hazai nagyvállalatnál már meg is kezdődött az új Office bevezetése
Főleg pénzügyi, kereskedelmi és telekommunikációs cégek fejezték ki vásárlási szándékukat az elmúlt rövid időszakban, de a potenciális vevők között biztosítók, iparvállalatok is vannak - részletezte Radó Gábor. Példaként a Richter Gedeon gyógyszergyárat említette, ahol már meg is kezdődött a korábbi verziójú Microsoft-megoldásokról való upgrade-elés. A cég elsősorban dokumentumkezelésre és a csoportos munkafolyamatok támogatása érdekében vezeti be az Office Rendszert. Kereskedelmi cégek közül a szoftvervállalat értékesítési tanácsadója a MOL Trade-et említette.
Radó Gábor a Microsoft magyarországi várakozásaival kapcsolatban azt mondta, jelentősen nőni fog a szerveroldali megoldások (SharePoint Portal Server, Exchange 2003, Project Server stb.) értékesítése. A vállalat arra is nagy hangsúlyt helyez, hogy felismertessék a korábbi változatok használóival, hogy az új Office Rendszer bevezetése olyan előnyökkel jár, ami miatt érdemes minél előbb elvégezni az átállást, mert átlagosan már hat hónappal az implementálás után megtérül a befektetés, ami által a cégek eredményessége jelentősen nőhet. Az érvényes OSL, EA vagy EAS szerződéssel rendelkező ügyfelek egyébként ingyenesen jutnak hozzá a termék új változatához, így bármikor frissíthetnek anélkül, hogy a szoftverért külön fizetniük kellene.
Az értékesítési tanácsadó úgy véli, a Microsoftnak az üzleti döntéshozókat is meg kell szólítania, mivel az új megoldás az üzleti folyamatokat úgy támogatja meg, hogy segíti a vállalaton belüli információmegosztást, kommunikációt és a döntési folyamatokhoz azonnal rendelkezésre álló, percre kész adatok használhatók. A célközönségbe egyébként nem csak a nagyvállalati szegmens tartozik, hiszen az új Office a kisvállalatoknak is számos korszerű megoldást ad, például a Business Contact Manager révén egy "mini-CRM" rendszert tudnak az Outlookba beépíteni.
Kérdésünkre, hogy a magyar nyelvű Office változat értékesítése mikor kezdődik meg, Radó Gábor így felelt: - Már november közepétől elérhető lesz a magyar nyelvű Office 2003 OEM konstrukcióban, a dobozos változat értékesítése a viszonteladói partnerhálózaton keresztül pedig december 3-tól kezdődik meg hazánkban. A megfelelő licencszerződéssel (volume licence) rendelkező vállalatok pedig akár már ma is le tudják tölteni az erre a célra kialakított internetes kiszolgálógépről.
A magyarítási folyamat egyébként idén januárban, még a leendő Office Rendszer kezdeti (Release Candidate) változatainak tesztelésekor kezdődött. Radó Gábor cáfolta azon értesülésünket, hogy a magyarítás csak Dublinban, a Microsoftnál zajlott. Elmondása szerint a munka a magyar és a dublini honosító csapat révén szinkronban történt: - Például kollégám, Pozsony Balázs Office termékmenedzser maga is bekapcsolódott a honosítási munkába Budapestről, de megemlíthetem Kőnig Tibor kollegámat, aki a Microsoft Projekt magyarosításában vette ki részét - említette.
A budapesti székházban arról is kérdezősködtünk, mennyire szólnak bele a Microsoft amerikai központjából, Redmondból, illetve az EMEA-régióbeli főnökségtől, Párizsból a helyi értékesítési stratégiába. "A termék árát ugyan központilag meghatározzák, de az értékesítési folyamatokba, a stratégia kidolgozásába csak kis mértékben szólnak bele, ugyanakkor minden segítséget megadnak, amire szükségünk lehet, például a Microsoft belső portálján számos tanulmányt helyeznek el folyamatosan. A müncheni EE főnökség ugyanakkor nagyon szigorúan ellenőrzi munkánk minőségét, a partnerekkel és az ügyfelekkel való kapcsolattartásunkat. Az idén meghirdetett, úgynevezett CPE programunk (Customer & Partner Experience - ügyfél és partner elégedettségi program) keretében összegyűjtik az ügyfelek, partnerek visszajelzéseit, megnézik, hogy megfelelő gyorsasággal és kellő odafigyeléssel oldottuk-e meg a problémákat, az ügyfelek könnyedén utol tudtak-e érni bennünket. A Microsoft ugyanis egyre inkább a megoldásközpontú értékesítésre helyezi a hangsúlyt, aminek az is részét képezi, hogy legyen megfelelő reagálás a kihívásokra."
Kapcsolódó cikkek
- Új vezető a Microsoft Magyarország élén
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- Közösségi Technológiai Központ nyílik Tatabányán
- Június 30-ig még olcsóbbak a Microsoft magyar nyelvű termékei
- Július 1.-től nincs több OEM Office 2003
- Kiemelkedően jó Grepton eredmények a Microsoft támogatási pályázatán
- A Microsoft a régió legjobb munkahelye
- A NetAcademiával képezteti leendő tanácsadóit a Microsoft
- Webfejlesztői verseny Microsoft platformon
- Üzleti intelligencia mindenkinek, Microsoft eszközökkel
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.