Tranzakciókezelés szolgáltatásorientált alapokon
A most megjelenő verzió legfontosabb újítása a kiterjeszthetőség és a SOA-támogatás növelése. Ennek érdekében szorosabb integráció alakítható ki több WebLogic eszközzel. Egyrészt a BEA WebLogic Server®-rel a WebLogic Tuxedo Connectoron keresztül, amely kétirányú, központ nélküli (peer-to-peer), több platformon alkalmazható együttműködést tesz lehetővé, teljeskörű tranzakciós és biztonsági védelemmel. Másrészt a BEA AquaLogic Service Bus™-szal, a kategóriájában első olyan termékkel, amely egyesíti magában az Enterprise Service Bus (vállalati szolgáltatásokat kezelő busz) és a Web Services (webes szolgáltatások) kezelésére szolgáló képességeket.
A szélesebb körű használatot erősíti az XML támogatottság növelése, többek közt egy frissített Xerces parser, valamint XML–FML irányú transzformációs szolgáltatás segítségével.
A BEA Tuxedo 9.0 a szolgáltatások minőségének növelése érdekében is több újdonságot tartalmaz, így például a többszálú domainátjárót, mellyel növelhető a WebLogic Tuxedo Connector áteresztőképessége, valamint a meglévő alkalmazások szolgáltatási minősége.
A Tuxedo-ban, a fejlesztések eredményeképpen több új, a biztonságot növelő tulajdonság jelent meg. Így az egyszeri webes belépést (SSO) lehetővé tevő Kerberos támogatására szolgáló beépülő biztonsági modulok, valamint az elektronikus aláírásokat támogató CERT-C nyilvános kulcs-alapú alkalmazásokhoz használt infrastruktúra (PKI). Ezek az új tulajdonságok szabványos alapú támogatást nyújtanak az SSO, illetve a feltörés ellen biztosító és a letagadhatatlanságot szavatoló adatvédelem számára.
A Tuxedo új verziójának megjelenését igen nagy érdeklődés kísérte, hiszen a világ legnagyobb vállalatai közül többnél is - a távközléstől a pénzügyi szolgáltatásokon és a légitársaságokon keresztül egészen a kiskereskedelemig - BEA Tuxedo-alapon futó alkalmazások adják a legösszetettebb, stratégiai fontosságú tranzakciókezelő rendszerek gerincét, így például a bankok közötti elektronikus átutalásokért, a bankjegykiadó automatákért (ATM) vagy a távközlési szolgáltatások számlázásáért felelős rendszerekét.
Kapcsolódó cikkek
- Eseményvezérelt SOA
- Fiókirodát nyit Budapesten a BEA Systems
- Java EE 5 kompatibilis alkalmazásszerver a BEA-tól
- Web 2.0 termékek a BEA Systemstől
- Szabványok a szolgáltatásorientált fejlesztésért
- Stratégiai szövetséget kötött a CA és a BEA Systems
- Sikeres tavalyi év, emelkedő SOA-bevételek a BEA Systemsnél
- BEA-val támogatott e-kereskedelem
- Az informatikai rendszerek testőrei
- Globális felmérés a SOA-bevezetésekről
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.